Βιογραφικό
Μεγάλωσα στο καφενείο του πατέρα μου στην Κοκκινιά. Πάνω στα τραπέζια κυκλοφορούσαν δύο-τρεις εφημερίδες. Γελοιογραφικά σκίτσα κάνω από μωρό. Ήμουν παρατηρητικό και κακό και το ‘δειχνα. Το περιβάλλον μου ένοιωσε την απειλή. Χάριν εξευμενισμού μου διέθεσε μια αποδοχή διαρκείας. Το να επιδοθώ στην πολιτική σάτιρα ήταν αυτονόητο. Ήμασταν αριστεροί, το κράτος μας έκανε και ρατσιστές.
Η δεξιά, η εξουσία, οι αρχές ήταν έξω από την κοινωνία μας, ήταν το ξένο, το άλλο. Μου την είχε στημένη στο νηπιαγωγείο. Κατανάγκαζαν εμένα το σκιτσογράφο να πλέκω καλαθάκια και να κεντάω με μπρισίμι μηλαράκια σε χαρτόνι. Για να με σπάσουν. Δε μίλησα. Καταδικάστηκα σε δωδεκαετή εκπαίδευση. Μου’ριξαν και έναν χρόνο επι πλέον ως μη συνεργάσιμο. Δραπέτευσα πριν εκτίσω την ποινή.
Ακολούθησε ο κατήφορος. Από τα χαμαιτυπεία της Αριστεράς στα καταγώγια των Καλών Τεχνών. Έμαθα κινηματογράφο στους κινηματογράφους, θέατρο στο θέατρο, μουσική την νύχτα και εικόνες στο πεζοδρόμιο. «Πανσπουδαστική», «Δρόμοι της Ειρήνης», «Αυγή».
Ακουλουθεί μια χούντα που επι 40 χρόνια παραμένει 7 ετών. Σκιτσάρω αγωνιώντας να κατανοήσω το προηγούμενο. «Αντί», «Ελευθεροτυπία», «Σχολιαστής», «Ντέφι», «Βαβέλ», «ΔΗΩ» και «Τσιγγάνικη ορχήστρα», «Το μαύρο είδωλο της Αφροδίτης», «Τυφών», «Γιαταλεφτά Νοέμβρη», «2000 στα 4».
Γαλέρα στους πέρα κάμπους
Μεγάλωσα στο καφενείο του πατέρα μου στην Κοκκινιά. Πάνω στα τραπέζια κυκλοφορούσαν δύο-τρεις εφημερίδες. Γελοιογραφικά σκίτσα κάνω από μωρό. Ήμουν παρατηρητικό και κακό και το ‘δειχνα. Το περιβάλλον μου ένοιωσε την απειλή. Χάριν εξευμενισμού μου διέθεσε μια αποδοχή διαρκείας. Το να επιδοθώ στην πολιτική σάτιρα ήταν αυτονόητο. Ήμασταν αριστεροί, το κράτος μας έκανε και ρατσιστές.
Η δεξιά, η εξουσία, οι αρχές ήταν έξω από την κοινωνία μας, ήταν το ξένο, το άλλο. Μου την είχε στημένη στο νηπιαγωγείο. Κατανάγκαζαν εμένα το σκιτσογράφο να πλέκω καλαθάκια και να κεντάω με μπρισίμι μηλαράκια σε χαρτόνι. Για να με σπάσουν. Δε μίλησα. Καταδικάστηκα σε δωδεκαετή εκπαίδευση. Μου’ριξαν και έναν χρόνο επι πλέον ως μη συνεργάσιμο. Δραπέτευσα πριν εκτίσω την ποινή.
Ακολούθησε ο κατήφορος. Από τα χαμαιτυπεία της Αριστεράς στα καταγώγια των Καλών Τεχνών. Έμαθα κινηματογράφο στους κινηματογράφους, θέατρο στο θέατρο, μουσική την νύχτα και εικόνες στο πεζοδρόμιο. «Πανσπουδαστική», «Δρόμοι της Ειρήνης», «Αυγή».
Ακουλουθεί μια χούντα που επι 40 χρόνια παραμένει 7 ετών. Σκιτσάρω αγωνιώντας να κατανοήσω το προηγούμενο. «Αντί», «Ελευθεροτυπία», «Σχολιαστής», «Ντέφι», «Βαβέλ», «ΔΗΩ» και «Τσιγγάνικη ορχήστρα», «Το μαύρο είδωλο της Αφροδίτης», «Τυφών», «Γιαταλεφτά Νοέμβρη», «2000 στα 4».
Γαλέρα στους πέρα κάμπους

Για άλλη μια φορά μπράβο για την επιλογή!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνωσω wella ζουμε σαν προ βατα,τοσο θα πρεπει
ΑπάντησηΔιαγραφήναμα ζευουμε τασκα τα τους.
Καιρος οχι για δυο,αλλα μαλλον
να ντυθουμε....λυκοι!!!!
Λύκοι;;;
ΑπάντησηΔιαγραφή"Σ' αυτό το σώμα που έχω μπει δεν είμαι μόνος μου
ΑπάντησηΔιαγραφήείναι κι η δεύτερη μαμά, ο αστυνόμος μου".
Τζίμης Πανούσης
ΚοΚΚινοσκουφιτσα:Μαλλον......παρα
ΑπάντησηΔιαγραφήα,...λικη,δεν νομιζετε;
Δένε πια SATO πνεύμα σας, Μπλε Γιάννη.
ΑπάντησηΔιαγραφήtheo,
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Γιάννης Καλαϊτζής είναι πολύ Α΄(ΓΑΠ ει μένος) εδώ και πολλά χρόνια. Προ α-ΜΝΗΜΟΝ-Νεύτων χρόνων (=πολλά χρόνια πρίν το μνημόνιο) την "Ελευθεροτυπία" την άνοιγα κατ' ευθείαν στη δική του σελίδα και μελετούσα επί ώρες τα λογοπαίγνιά του σκιτσαρισμένα!!! Τον θεωρώ (όπως καις ένα) από τους πρωτοπόρους στα λογοπαίγνια. Ο τύπος έχει ένα είδος παράνοιας, που πολύ μου κάνει! Tα άλμπουμ-του:
"2000 στα 4" (με "θύματα" τα γουρουνοειδή Ε.Β. Άγγελος βαίνει σ' έλος και για ν' αγγέλω πούλουδα-σκαλάκι), και
Ασύμμετρη Κυβέρνηση (με "θύματα" τις γλίτσες του Κωστάκη)
έχουν γράψει Ιστορία στην πολιτική γελοιογραφία και φυσικά έχουν εξαντληθεί προ πολλού.
Να 'ναι καλά το παλικάρι να χαίρονται τα ματάκια μας και το μυαλό μας.
~ Γιαννάκο,
ΑπάντησηΔιαγραφήΣα φως και προτιμούμε τση λύκοι από Τσιλίκη κι απ' την Αλίκη. Εξάλλου το ερώτημα "λύκοι;;;" τσικο κοινώς κουφίτσας, δεν ήταν παρά "εφαλτήριο" για cheaper-οχιες φωτο!
Σπουδαίος ο Καλαϊτζής πράγματι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυτυχώς απο γελοιογράφους πάμε καλά ως χώρα
Κράτη σα την πιω καλεί, κενά πόσιμες ήμερα...
ΑπάντησηΔιαγραφή~Oh Solo mio,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο περίμενα πως θα τον γουστάρεις.
Παραδέξου το: Αμφότεροι διαθέτετε κάποιου είδους "διαολιά" την έχετε αμφότεροι...
~ΟΤΕ ομοίω,
Στύση μερών η μέρα, οίκο (κοινώς κουφίτσες) δεν είναι τα σαχλοκούδουνα μυξοπάρθενα των παραμυθιών. Κι αν κάτι φας ή σταρια και φας ιστό λυκους πωλητικούς του κώλου, τους έχουνε(has)μένους, είναι γιατί πρώτα τους κόβουν την ουρά κι εμετά τ' ογκο ολο...
Γειά! Του λόγ' ούτω άλλη θες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ.Ο. Χι και μυξοπαρθένες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σου, κεσέ να! Επ' αλήτευση χρησμού
Τι σας φταίει η Τρόικα, μωρέ; Κι αυτή γελοίο γράφει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΉ τρώει κάνει υπόσταση ίνες είχα μένει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε αντίθεση με την τριαδική υπόσταση
της κ.ο.κ. οίνος Κουφίτσας.
Είν' ένας, δεν έχει άλλο καθίκι
ΑπάντησηΔιαγραφήνα 'χει στη μούρη ομπρελοθήκη
άνετος τάχα και διερχόμενος
κι άντε να δούμε ποιος ο επόμενος.
Πολη καλεί εις τείχη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν η φάση επαναληφθεί à κώμα καμιά δεκαριά φορές, θα μελοποιήσω τους στίχους σου και θα φτιάξω ένα αστείο άλμπουμ με τίτλο:
"Το χαμό γελώ της Joke όντας"
(με σαφή υπαινλυγμό στον "άνετο διερχόμενο")
Τότεναμ ή νέφη συ χαζής. Συν Τομά θα χύσει λύκο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι, ναι! Ο Γερουλάνος! Πολύ καλή ιδέα!...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ράσο βάρα! Το λέσι κανίς, πλάκα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦωλιές στου σκορ μωρά νους
ΑπάντησηΔιαγραφήΦωτη, άστους, yeah, rule άνους
Φώτη α; Με tea προς όντα; Even ζειν είπε τάιστα, ου Ράνια!
ΑπάντησηΔιαγραφή