Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

Ευχές


-Χρόνια Πολλά κι ευτυχισμένα, με αγάπη και ειρήνη.
-Ευχαριστώ, εύχομαι και σε σας ό,τι ποθείτε!
-Αμήν, Παναγία μου. Υγεία κι ευτυχία σ' όλο τον κόσμο!
-Καλή Πρωτοχρονιά κι ο θεός να σας έχει πάντα καλά.
-Επίσης. Ευτυχισμένο το νέο έτος.
..........................

Κι εγώ ρωτώ: Μήπως φτάνουν πια οι ανούσιες δημοσιοσχεσίτικες ευχές, που έτσι κι αλλιώς κανείς δεν τις πιστεύει; Ποια «Χρόνια Πολλά», ποια «ευτυχία» και ποια «Καλή Χρονιά»; Αφού όλοι το ξέρουμε ότι θα είναι μαύρη και άραχνη! Όταν μια ανιστόρητη κάστα αλητών, που αυτοαποκαλείται "κυβέρνηση", παλεύει με νύχια και με δόντια να σου μειώσει την αξιοπρέπεια και τη ζωή, τι «καλή χρονιά» να είναι; Με τις καθιερωμένες ευχές;;; Ή με της εκκλησίας το "Δι' ευχών";

Κι απαντώ: Αντί για ένα "Δι' ευχών", ας θυμηθούμε έναντι "ευχών", κάποιους στίχους του Ελύτη προς αυτούς που σκέφτονται, που νοιώθουν, που ακόμα μπορούν και δακρύζουν, που ακόμα παλεύουν για ιδανικά, για ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ, για να είναι Άνθρωποι και όχι ανθρωπάκια.
"...προσπαθούν να μας περάσουν σε μια νέα λίθινη εποχή
να μας τρομοκρατήσουν ανάμεσα σε εξαγριωμένους βροντόσαυρους.
Όμως μη φοβάστε
του ονείρου μαχητές εσείς με το χέρι μπροστά,
καθώς φανός θυέλλης θα μας οδηγήσετε.
Και εμείς αληθινή απειλή του μέλλοντος τους,
αν χρειαστεί θα λάμψουμε σαν μαχαίρι.
Εμπροσθοφύλακες
και ανάστροφοι οδηγοί των βαρέων αρμάτων του ουρανού
ως και τα σύννεφα είναι ναρκοθετημένα,
το νου σας...
από μας η άνοιξη εξαρτάται..."


Η ανάρτηση, που θα μπορούσε να είχε τίτλο "Ο αλήτης κι ο Ελύτης", βασίστηκε σε εξαιρετικό μέιλ.
theo, σ' ευχαριστώ!


11 σχόλια:

  1. Αν και με ξέχασες εγώ σαν καλός άνθρωπος σου εύχομαι ο καινούργιος χρόνος να είναι πούστης γιατί ο παλιός μας γάμησε.... καλή πουστοχρονιά λοιπόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποτέ δε σε ξεχνώ
    ποτέ μου κι ας ...σε ξέχασα
    μου λείπουν οι καφέδες σου
    και τα γλυκά που έχασα...

    Σοφάκι, αν τα πω δίδω τις ευχές στο
    πολλαπλ-ΑΙΣΙΟ κι ευθύςχέστο νέο έτος!

    φυλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρε,δεν ΠΑΝΑ λες,εσυ.......
    Θα χρειαστουμε: βουντου,ευχες,βρομολογα
    σεξ-κατωνοουμενα,και αλλες
    δημοκρατικες δυναμεις,Αμην Τζεμαγιελ,κα
    Αλλοστε το φωναζει,το τιμημενο.
    Απο την αρχη(!)μας προειδοποιει
    για τα δυο παλουκια κι η τρυπα ενδιαμεσα
    καταλαβαινεις σε τι αναφερεται!!!!
    Κουραγιο Αδελφια......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιαννάκο,
    μίλα μας στον ενικό, η καρδιά μας να σε νιώσει
    (δέκα τα love αχρηστο!...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ολόψυχες ευχές κι απο μένα για το νέον έτος και να γίνει επιτέλους φέτος εκείνο το πολυαναμενόμενο πυρηνικό ολοκαύτωμα να γίνουν όλα τρόχαλος , να δει το σύμπαν να ανατέλλει ο πολιτισμός των κατσαρίδων.
    (εγώ ελπίζω να τη βολέψω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να 'σαι καλά φιλαράκι!
    Αληθεύει πως οι κατσαρίδες δεν μασάνε από πυρηνική ενέργεια;
    Κι οι Κατσαροί(δες puma)σκύβε R-νάνε;
    Πότε θα τους κόψουμε τα πόδια;;; (CUT τσ' αρίδες)
    (διότι οι ΚΑ΄Τσαροι δες... ΔΕΝ μασάνε α pop Eιρηνική ενέργεια!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολλοί οπτοί μύστες! Τι εσύ οδό οξεία! (ε, ξέρω τον οίκω δες πότη).
    Καμιά πρόταση για άλλα γη τι σκατά στάσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρε, μη με βάζεις στην ίδια ανάρτηση με τους γελοίους, ούτε σε γελοιογραφία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Yeah,
    Ωπ,τί μύστες! είπες οι μύστες νάμα σε χυει ο theo ως γερους, π' Άντα(Νάντα) μόνου με κενά ξεφαντώνουμε σε χώρους ...κυλοτικούς κι άλλο τόσο elle est φτερού σαν ποτά mousse.
    (καίγε άπειροι μειχθήτω...)

    Ωδή σ' Αία:
    Έχεις απώλητο δίκιο!
    Απλά είπα Νανά δείξω την αντίθεση Άννα με σας τας κατά και τα δια Μάντη Α΄...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχω απ' όλοι το δίκιο, αλλ' αμέ την αντί θέση που αν έδειξες σκατό the και το σύμπαν. Άσε πούμα σπείρε e-μπόχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυττή η φωτο που έβαλε ο ΟΔΔΥ Σέας, κάποιον μου θυμίζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή