![]() |
| -Λοιπόν κούκλε, θα με ξανασχεδιάσεις; |
Είναι λίγο φαλακρός και γυαλάκιας, χάνεται μέσα στο πλήθος. Δεν ντύνεται περίεργα, δε φέρεται περίεργα, δεν κάνει τίποτα για να τραβήξει την προσοχή. Ένας άνθρωπος σαν όλους τους άλλους θα λέγαμε, αξιοπρεπής, περιποιημένος, δημοκρατικός. Κι όμως ο Joaquin Lavado είναι ένας τρομοκράτης. Κι απ’τους πιο επικίνδυνους κι αμείλικτους, μόνο που δε χρησιμοποιεί θορυβώδη όπλα· του αρκεί ένα σιωπηλό μολύβι. (Η εισαγωγή από το blog THE FABLE'S HABITAT)
Όπως και να 'χει, το επίσημο site του Quino είναι εδώ και είναι ενεργό. Και κακά τα ψέματα· ο Αργεντίνικος "καφές" είναι πολύ μυρωδάτος...
Σκακιστικό πρόβλημα: "Παίζουν τα μαύρα και κάνουν ματ όποτε θέλουν..."
ΥΓ. ~Έφη, ευχαριστώ για τα Ιταλικά της Μαφάλντας. Ελπίζω να ξαναβοηθήσεις, γιατί ο μεταφραστής google βγάζει ό,τι να 'ναι...
~Νατασάκι, ευχαριστώ για τα "Αργεντίνικα".
Ελληνικά φιλάκια (και στον Χουάν) και ...esperο traducciones.
Ελληνικά φιλάκια (και στον Χουάν) και ...esperο traducciones.


Σε πόσες κινήσεις;
ΑπάντησηΔιαγραφή(θα θέλουν)
Ρωτάω έτσι απλά, απο αθλητικό ενδιαφέρον για τον αγώνα.
Σ' όσες αποφασίζουν κάθε φορά!
ΑπάντησηΔιαγραφή(SOS ΕΣΑ πω φασίζουν...)
Ίσως αργά και βασανιστικά
Ή SOS αργά και μασα νηστικά...
Βλέπεις πώς χαμογελούν τα μαύρα;
Ξέρουν καλά πως τα φτυάρια, οι μαγκούρες κι οι κασμάδες είναι στα χέρια ανθρώπων μουδιασμένων. Γι αυτό τα μαύρα δίνουν συνεχώς ΜΑΤ(!...) και τα λευκά ΜΑΤώνουν...
Μόνο όταν τα "λευκά" εφαρμόσουν την "Άμυνα Αλιέχιν", τότε άλλοι "έχειν" το πάνω χέρι...
Άργειε να 'λθει εκείνη η μέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήκι ήταν όλα γάμοι set α!
Γιατί τα 'σκιαζε η φοβέρα
και γονάτιζαν αβέρτα.
Τέλη α! έπη λόγοι Chrismos
Τέρας τι, α, προς φορά από τιμή κρύα αλά μέσ' τι ανάρτηση! Ζεί τω άδεια να κάνω μόνιμο link από το side bar του "Πανόπτη".
ΑπάντησηΔιαγραφή~Δύο νήσοι e solo me:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Quino είναι θησαυρός. Θα ακολουθήσουν κι άλλες πολύ καλές γελοιογραφίες...
~Πάνο:
Για ποια άδεια μιλάς;;;
Αν κάτι θεωρείται ΚΑΙ όμορφο (εκτός από χρήσιμο), η κοινή του χρήση και η διάδοσή του είναι ω! χειμώνων αυτονόητη, αλλά και επιβεβλημένη!
(πως ομαλων pussy κατέχεις και την τεχνογνωσία τις καλεί "σπάρους ίασης")
ΑΣΕΠ ούστ! ω μπλογκ "chrismos" ή σε καις Ινδια χειριστής.
Talks έχασες;
...ενώ ΟΤΑ δει κάμας και δη κάσας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατώι διώκτη: CIA!
O αντιεξουσιαστής Proudhon είπε ότι η ιδιοκτησία είναι κλοπή. Ο αντιεξουσιαστής Τζέφρι ότι η κλοπή είναι ιδιοκτησία. Με ποιο θεό -ρητή Κω- ρεύμα να πάει κανίς;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα (πρώτη μούσα) το ρεύμα που άκουbye στο Τζέφρι. Γύρω στα 500 volt...
ΑπάντησηΔιαγραφή(αν και κακώς κι η λύπ' σοφο δεν έχει, αλλά λέμε...)
Μύδια πράττεις το Α.Μ. άρτυμα της άσε βίας. Κάθε "Π" ράμμα -ε Χίτη- Νόρα του.
ΑπάντησηΔιαγραφήή
ΑπάντησηΔιαγραφήπαίζουν τα ΜΑΤ και (σε) κάνουν μαύρο όποτε θέλουν
καλημέρες στην παρέα
-αξεπέραστος quino-
~Προς οικογένειας Δυναστείας,
ΑπάντησηΔιαγραφή(προσήκω γένη ass -the nasty ass)
Το συνθετικό "nasty ass" της Δυναστείας σημαίνει: δυσάρεστος, μοχθηρός, αηδιαστικός, κακοήθης, άσχημος, απειλητικός, ρυπαρός, επικίνδυνος και βρωμερός κώλος.
(Δεν τα λέω γω. Ο μεταφραστής τα λέει. Μέχρι κι η γκουγκλ τον "μυρίστηκε"...)
~ktkouk,
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραία η αντιστροφή των σκακιστικών και λεκτικών κινήσεων, όπως και η μεταστροφή των συναισθημάτων:
Από το "Κάλο στο GAP,πετάν ιό!"
στο "Καλώς τον καπετάνιο!"
Όπως κατάλαβες, Κωστή, σ' αποθύμησα
(Κωστής Α΄ ποθεί Μiss Α΄...)
Ήμουν σίγουρος πως συγκαταλέγεσαι στους φαν του Quino.
Να είσαι σίγουρος πως συγκαταλέγομαι στους φαν της ποίησης (σου και ω! χειμώνων...)
Φίλα ράκη: ή αλλάζουμε ή βουλιάζουμε ή μουλιάζουμε ή αναγουλιάζουμε. Μην τα λιάζουμε, λεφτά είπα άρχουν. ΗΠΑ άρχουν.
ΑπάντησηΔιαγραφή(συ μείωση: ο παπούστης δει nasty ass έλεγε "και εις λαοκρατίαν πιστεύομε". ΜΗ χοιρότερα!...)