Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

Κάτω ο Ελ Νίνιο. Ζήτω ο Ροναλντίνιο!


Τις προάλλες έγραφα για το ποδόσφαιρο ως ένα από τα δυνατά δεκανίκια του καπιταλισμού. Δεν είχε προλάβει να στεγνώσει η μελάνη (φταίει που δεν την άπλωσα με μανταλάκια στον ήλιο) και ήρθε η επαλήθευση των γραφομένων. Μην πας μακριά· στην …κοντινή μας Βραζιλία, και συγκεκριμένα στις πυκνοκατοικημένες φαβέλες της απίστευτης φτώχειας και της εξαθλίωσης γύρω από το Ρίο Ντε Τζανέιρο (το κέντρο κατοικείται από ανώτερη κατηγορία ανθρώπων), εδώ και τρεις μέρες, είναι δεκάδες οι νεκροί που ανασύρονται από τις λάσπες (και ίσως πολλαπλάσιες οι δεκάδες των νεκρών που δεν θα ανασυρθούν ποτέ). Μέγας είσαι καπιταλισμέ και θαυμαστά τα έργα σου (τα οικιστικά). Αλλά το σύστημα αυτό δε μασάει! Κι επειδή «δέμα ash eye», δηλ. δέμα από στάχτη στα μάτια (του κόσμου), βρήκε τον τρόπο της «αυτοΐασης» κόντρα στον τυφώνα Ελ Νίνιο: Μεταγραφή του Ροναλντίνιο! Μάλιστα. Εντελώς συμπτωματικά, ΣΗΜΕΡΑ, ο μεγάλος μπαλαδόρος επέστρεψε στη χώρα του (στη Βραζιλιάνικη Φλαμένγκο), έναντι τέτοιου ποσού, που καμία άλλη ομάδα δεν μπόρεσε να προσφέρει! Και με 200.000 πωρωμένους ποδοσφαιρόφιλους να τον αποθεώνουν στην υποδοχή. Και ποιος γαμεί τις δεκάδες των νεκρών κάτω από τη λάσπη και τις χιλιάδες των αστέγων… Έτσι κι αλλιώς ο καπιταλισμός ανέκαθεν τρέφεται με ανθρωποθυσίες και ανθρωπο-μεσσίες. Και το ποδόσφαιρο ανέκαθεν εφοδιάζει το σύστημα με πολλούς "μεσσίες" που αποστρέφουν το βλέμμα και θολώνουν τα ταξικά γυαλιά. Θα μου πεις "σύμπτωση" αλλά αυτή την εποχή ο ποδοσφαιρικός μεσσίας ονομάζεται Messi. Με τα παγκόσμια Μέσα Μαζικής Εξημέρωσης να ρίχνουν τους προβολείς επάνω του. Έτσι κι αλλιώς τα ΜΜΕ (το άλλο δεκανίκι του καπιταλισμού, το ισχυρότερο) "ξέρουν" να δείχνουν στον κόσμο «πού την προσοχή κλίναι», «πού τους οφθαλμούς κλείνε», «πού τις ντροπές πλύναι» και «πού το μαύρο χρήμα ξεπλύναι» …


10 σχόλια:

  1. Γνωστός, ορώ λοστόν Μ.Μ.Ε. (Masturbation Media Emesis). Toy δύο Kate ροπή -τι σεξ ουσίας!- Νανά νου ρύζι.
    Δύο χιλιάδες έντεκα: είναι ραγιαδισμός
    να παραμένει άτρωτος ο καπιταλισμός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το Μ.Μ.Ε. (Masturbation Media Emesis) έγραψε! Για πολλούς λόγους, αφού περιέχει τη "μαστούρα", τη "Μήδεια" και το "Messi".
    (αν αλήτη κότερα):
    ~Προσοχή. Βρίσκεσαι στον κόλπο της μαστούρας!
    (Mastur bay, son!)
    ~Media (H Μήδεια που χρησιμοποιεί top αιδοια της για να "σκοτώνει" τα παιδιά της)
    ~Emesis, εμ...εσείς ε, Messi
    (ο κόσμος καίγε τεκε τόμου νύχται knee j' etais)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο κώλος της Ρώμης (το Κολοσσαίον) αποδυκνύει πως απο τω καιρώ εκείνο ο αθλητισμός (!!!) έπαιζε σπουδαίο ρόλο στη χαλιναγώγηση του πλήθους (ενίοτε και εξεγερμένου)
    Αλλά και οι περιφημοι Ολυμπιακοί των δικώνε μας (με την περίφημη ανακωχή που σχεδόν ποτές δεν την τηρούσαν) επίσης τον ίδιο ρόλο έπαιζαν.
    Στη Βραζιλία αυτή η λατρεία για τους σουπερ σταρ ποδοσφαιριστές έχει και μιαν άλλη χροιά. Βλέπουν σ΄αυτούς τη διέξοδο απο τη δικιά τους μιζέρια. Σ΄αυτούς, δηλαδή στο ποδόσφαιρο.
    Ο δε Ροναλντίνιο είναι πάλι άλλη μια απόδειξη πως το σημερινό ποδοσφαρικό-καπιταλστικό θηρίο, θέλει ανακυκλώσιμους 'ηρωες. Αν καταναλώναμε ακόμα Ροναλντίνιο θα έπεφταν οι μετοχές , συνολικά του αθλήματος. Τωρα έχουμε τον Μέσι για να γίνεται καινούριος ντόρος, να αναθερμένεται το ενδιαφέρον , πωλήσεις κλπ. Θα έρθει σύντομα η σειρά κάποιου άλλου.
    Ο Ροναλντίνιο πιστεύω ήταν ένας παίχτης απο τους πολύ σπάνιους. Τον αχρήστευσαν όμως σιγά σιγά. Θα του μείνουν βέβαια τα πολλά φράγκα που κονόμησε.
    Αμήν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Solo
    Αντιγράφω χθεσινό σχόλιό σου σε μένα, γιατί απαντά ικανοποιητικά στα παραπάνω:
    "Με το Μαρκόνι σου΄στειλα ένα στερνό ραπόρτο
    να μάθεις πως βουλιάζουμε σ΄αυτήν εδώ τη ζήση
    Ένα παράξενο μασάει ο κόσμος τώρα χόρτο
    που όμως δεν μοιάζει με κοκό, ούτε και με χασίσι"
    (Αντ. Παπαϊωάννου, "Για τον Καββαδία" σε μουσική Θ. Γκαϊφύλια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. theo,
    Πολύ καλή κίνηση η μετακίνηση του σχολείου!
    (γιατί για σχολείο πρόκειται...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βάση, κάπρο κείται για πάρε 'ξηγηση να 'ουμ. Και έξ (6) ηγούμαι: Είπε η Βραζιλιάνα πρώην αντιεξουσιάστρια και νυν ανανήψασα στο θώκο της αρχιεξουσιάστριας (προεδρίνα της βράζει λίαν εις δήμο κρατεί ας, γαρ): "Βοήθεια, βούλωσαν τα ρέμα τα που 'χτιζα 'μετό σαχ χρόνια story, Ω!", και οι φαρμακευτικές που άκουσαν το "βούλωσαν", αλλά δεν κατάλαβαν καλά τα υπόλοιπα, έσπευσαν να προμηθεύσουν τόνους Ronal για ξεβούλωμα, εν είδει εμβολίου H1N1, και δόθηκε άμεσα εντολή σε σπασμένα πορτογαλικά: "Ρονάλ ντίνω, γκρίγκορα!". Οι άλλοι οι μαλάκες άκουσαν: "Ροναλντίνιο, γκρίγκορα" και έκαναν άρον άρον τη μεταγραφή. Αυτή είναι η αλήθεια, κατά πώς λένε και οι μετά Καραμανλή Β', Έλλη Nes πωλητικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. theo:
    Ο Καββαδίας σου εκπληκτικός!!!

    solo:
    Ο κώλος τη Ρώμης μου θύμισε αυτό που είπε κάποτε ο Τρούμαν Καπότε (με επιφύλαξη) ότι το Χόλυγουντ είναι η κωλοτρυπίδα της υφηλίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάνο, έξη Γης ταφοι[sic]αφ'ενωμενα με ειδη-έτεροι χάροι!
    To "Ronal ντίνω γκρίγκορα" σπουδαί άσσοι λειψοί!
    Και για το "γκρίνγκο" που παραπέμπει σε "βράζει η Λιάνη (γκάου) μπόις"
    και για βουλωμένα ρέματα στο δάσος της Βουλώνεις, You tub.o.flo., δηλ. YouTube off low ΕσύΣίφουνα της παρανομίας, σιφόνι που ξεβουλώνει δίνοντας Ronal (Ροναλ ντίνω).

    Ωστόσο οι συνειρμοί δίνουν και παίρνουν:
    Ο Τρούμαν Καπότε φέρνει στο νου τον "φιλαλήθη" (True Man) κωλοΜπαράκ Καπόται (με προφύλαξη) και τον κάποτε νεαρό ηθοποιό Ronald(ή νιο) Reagan (ass τέρας του ΚώλοιΓουντ).
    Ωδαί Reagan θυμίζει το Aegean (κινέζικη αΓΑΠη) του ΓΑΠ και τη σχετική ή-φαλλο-τρυπίδα, δώρο στον κωλοιτό του, το γύπα (Ταγύπ) και πάει λέγω οντάς...

    (με τους νεκρούς στη γενέτειρα του Ροναλντίνιο να ξεπερνούν τους 700 "μεταγραφέντες" στον άλλο κόσμο... Όσα και τα εκατομμύρια της μεταγραφής του Ash-terra...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η Άννα φορά σόλα - τάπα! Πάρη Α΄ παρά Πάνο ή Νέμο, να δίκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή