Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

Αστικοί μηχανισμοί


Εχουνε νομικά βιβλία και διατάγματα
Εχουνε φυλακές και οχυρώσεις
Εχουνε δεσμοφύλακες και δικαστές
Που παίρνουνε πολλά λεφτά κι έτοιμοι για όλα είναι.

Εχουνε αστυφύλακες και στρατιώτες
Που παίρνουνε λίγα λεφτά και έτοιμοι για όλα είναι.
Ναι, μα για ποιο σκοπό;
Τόσο πανίσχυροι λοιπόν είναι οι εχτροί τους;

Πιστεύουνε πως πρέπει να υπάρχει ένα στήριγμα
Που αυτούς που καταρρέουν στηρίζει.
Μια μέρα, και σύντομα θα γίνει αυτό
Θα δούνε πως σε τίποτα όλα αυτά δεν τους χρειάζονται άλλο.

Και τότε θα μπορούνε να στριγγλίζουν «Αλτ!» πιο δυνατά ακόμη
Γιατί τότε ούτε τα κανόνια, ούτε τα λεφτά
Αλλο πια δε θα τους προστατεύουν.

Μπ. Μπρεχτ, "Εχουνε νομικά βιβλία και διατάγματα"

"...Μία ημέρα πριν τη συμπλήρωση διετίας από τη δολοφονία του Αλέξη Γρηγορόπουλου και ενώ ολόκληρη η κοινωνία βρίσκεται σε αναβρασμό και ετοιμάζεται για κινητοποιήσεις το ένοχο κράτος έχει προφανή ανάγκη να εξιλεωθεί, να εμφανίσει επιτυχίες και ιδίως να νομιμοποιήσει τον αυταρχισμό που ετοιμάζει για την αυριανή επέτειο.
Καμμία ανοχή ! Καμμία πολιτική και επικοινωνιακή σκοπιμότητα πάνω από δικαιώματα και ελευθερίες !
Αθήνα, 5/12/2010 ώρα 12.00΄
Κώστας Παπαδάκης»
(Ο Κώστας Παπαδάκης είναι συνήγορος ενός από τους προσαχθέντες της "γιάφκας")

«Άλλη είναι η βία που απειλεί όλη την ελληνική κοινωνία και όχι τα επιλεγμένα χτυπήματα των οργανώσεων μειοψηφικής ένοπλης βίας. Και αυτή είναι η βία της καπιταλιστικής βαρβαρότητας. Μιας βίας που δεν έχει ενόχους, δεν δικάζεται από κανένα δικαστήριο και οι δράστες της είναι οι εγκληματίες του λευκού κολάρου που υπηρετούν και στηρίζουν το απάνθρωπο καπιταλιστικό σύστημα».
(σχόλιο από το ΒΑΘΥΚΟΚΚΙΝΟ)

Άννα, γνώστη μου, μύτη ψάχνεις... Άστη κει, μη χάνεις, μη...

21 σχόλια:

  1. Feel εμού Μαίρη καις φον Ες, η νέα παρ' έτη test ην ΕΠΟ χύμα σ'. Ειδική σου Annie κίσσα φταις. Μη μαστοί Ster ίσαλα μήλα!
    "Δεν τον νικάς τον φασισμό μόνο με τα οδοφράγματα (αν και τώρα είναι η δική τους ώρα) μα στο πεδίο του μυαλού με της ψυχής τα θαύματα". Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Theo, tks γι ατάκα λάσου λόγια, που αν τα πω δίδω εις Πώλα πλουν (γι ανάθυμό μας τεκέ τους κατ' έξω χύμα χυτές...)
    Το "εύγε" όμως ανήκει στα διαμάντια του Μπρεχτ, στο σθένος του δικηγόρου Κ. Παπαδάκη και στην ταξική συνέπεια και καθαρότητα του βαθυκόκκινου μπλογκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://www.youtube.com/watch?v=aaMq5bd3Obo

    &

    http://hrtstvrs.blogspot.com/search/label/%CE%91%CE%9B%CE%95%CE%9E%CE%97%CE%A3%20%CE%93%CE%A1%CE%97%CE%93%CE%9F%CE%A1%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%A5%CE%9B%CE%9F%CE%A3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ~Ή Ελλάς ή τεύτλα! (Καντ, oλίγο πιο λεια, Νο?)
    Βλέ PC! μαστέ και αργός τροφη...

    ~Κωστή,
    -Το Κατερινάκι μάς λυπεί που μας λείπει, αλλά η αισιόδοξη οργή της θα μας συντροφεύει...
    -Οι Θαλάσσιοι στίχοι είν' εΦαιδρικοί;;!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είδα κάπου φωτογραφίες πραγματικών τρομοκρατών και τις έβαλα για αντίβαρο. Το "ή Ελλάς ή τεύτλα" είναι παράφραση του γνωστού πατριωτικού συνθήματος. Push κατά ή νέτο προ βλήμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απευθύνθηκα και αλλού, αλλά: Επειδή είστε ένα ευφυές και ευρηματικό blogάκι κι επειδή δεν είμαι για δέσιμο, λύστε μου σας παρακαλώ μια απορία: Από την ιερατική ενοποίηση Πάρου και Νάξου υπάρχει η γνωστή σε όλους μητρόπολη Παροναξίας. Γιατί όχι και Σαμουνισύρου, από την ενοποίηση Σάμου και Νισύρου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χουάνα, με βρίσκετε να βαστώ άδεια, δηλ. αδεια βαστω, αλλ' άσπρο σπαθί -so NASA sex- ή γείσο:
    ΟΓΑ μη μένος ΓΑΠ έχει πουλί CIA φτυστης χώρας το Παρον αξίας αμύθητης και χειλη CIA ξινα πουλί σικέ το Μέλλον.
    Εμετό να πόδι στις είπα και τ' άλλο στον ευρωπαϊκό βορρά, δικαιούται να του "σύρουν" και τους ενοποιημένους τίτλους "SAM" και "Ούννος". Εξ ού και ΓΑΠ ο Sam-Ουννοι-σύρου.
    Κι όπως λέει κι ο ίδιος για την έπαυλη Σάμου και Νίκλα, (γωνία): ΣάμουΝίκλαΜένω!.
    Ωστόσο, ως αστό, τον επισκέπτονται διάφοροι από την εταιρία ΜΑΝ, όπως γράφεται στον Ν' τόμο:
    Της ΜΑΝ αστού (τόμου Ν').

    Χουανίτα (ποιά Αννίτα ρε;-Who Annita?) δεν ξέρω αν ΣΕΚ άλειψα. Ανοχη να 'σαι καλή-ψωμάτη άμμου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η μαία πωλεί Tosca λυμένη.
    Βρίσκομαι στη γιορτή της φίλης μου της Άννας στη λέσχη Μπίλντεμπεργκ και συζητάμε για την παιδεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πέρα από τους εγκληματίες με τα λευκά κΩλάρα, υπάρχουν και οι εγκληματίες της γραβάτας που είχαν αρχηγό τον Δρ. Ζιβάγκο. Θαρρώ, όμως, ότι από τη δεκαετία του '80 όλοι αυτοί έχουν συνασπιστεί σε κρατικοδίαιτο συνδικάτο εν κλίματος με την επωνυμία "ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πράγματι ειναι ν' απορείς με τις ονομασίες αυτών των συνενώσεων. Πχ η Ελλάδα μετα τη συνένωσή της με την ΕΟΚ πλέον λέγεται PIG

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υ.Γ. Το "S" δεν το ξέχασα, το έκανα όμως μπριζολάκια στα κάρβουνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ~WhoΆννα,
    Part εμέ κι εμέ,να στυλ αίσχη σας και στυση ζήτηση για τ' imp αιδοία, και γω θα βάλλω τοκε φαλλοι μου κοντά stop αιδοίο των μαχών, ω! ποσα κρυβω συ φιλησας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ~Πάνω,
    "Όλοι οι καργιόληδες μια εταιρία" είχε τράγου Δη.Συ. όσο κρατεις ωμά λαμας πριν από Τροιαν τα χρόνια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ~Solo,
    Ναι, από την εποχή της ελληνικής(GR)"IZOΛA"
    περάσαμε στο bar-code σ' όλα τα προϊόντα (brrr...ISO όλα!).
    Τώρα, αντί για μπριζολάκια στα κάρβουνα
    έχουμε μπρρρ is όλα ΚΙΑ (στα CAR βουνα).
    Κι αντί να ψήνουμε χοιρινά λουκάνικα
    μας "ψήνουν" τα χοιρινά! (Λούκα νικά...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Προ χωρίς ΑΤΕ πωλητής ή ζήτηση! Μύξαι φεύγετε, ώμος. Ομαλά κάσα πύλη με δήμο ψήφισμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Άσχετο, αλλά σκέφτομαι μήπως αυτός ο Ζαν Κλοντ τρεις, ε, είναι έτερο Θαλής αδελφή του Ζαν Κλοντ Γιούνκερ; Να ή ναι + πτωση ότι έχουν την ίδια ανωμαλία στα όνο μα τα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μ' όνο στα όνο Μάτα; Η άνω μαλλιά δένε Χίο, Ρία. Εδώ πι Δανέ όλο κλήρο ιππουργικό κονκλάβιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ~theo,
    Homme "à la cash" παύει να είναι mal "à cash" κενά πυλη μόνο με Διός Φέρρες πανω από τάφροι Δία...

    ~πάνω,
    Ή έτερο θα 'λυσα Δελφέ στον καπιταλ εσμό (ανά παρά) Γ΄ οντες αν τ' ακούν έλυα.
    Κι οι Ζαν Κλον Σαν Κλώνοι· Sandy Dolly την πρόβα Τίνα!
    (Καθ' Αρία άνομα λεία χοροί σ' όρια, που λέει κι ο κυανοπώγων)

    ~Κυανοπώγωνα, κι άνω πάγωνα (ω! χειμώνων κάτω...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το σήμα "D" κότερο, η Νένα αντί Στάθη κανίς. ΔΕΠ ΑΕΙ hallo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή