Μήνυμα από την βραβευμένη με νόμπελ ειρήνης οργάνωση «ΜΗΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΗ, ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΟΥΕΝΟΣ ΑΙΡΕΣ ΤΗΣ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗΣ»
Προς τον αγωνιζόμενο Ελληνικό λαό..
Παιδιά μας, εγγόνια μας, τα λίγα αυτά λόγια που θα ακούσετε είναι από τις μανάδες που χάσαμε τα παιδιά μας και τα εγγόνια μας στα χρόνια της δικτατορίας στην Αργεντινή. Εκείνα τα χρόνια, το Δ.Ν.Τ. βρισκόταν για πολλοστή φορά στη χώρα μας σπέρνοντας την μιζέρια, τη πείνα και την υποδούλωση του λαού μας. Το μόνο που έκαναν τα παιδιά μας ήταν να υπερασπίσουν το λαό μας. Αυτό ήταν το «έγκλημά» τους. Για τους λόγους αυτούς έδωσαν ό,τι πολυτιμότερο είχαν, την ίδια τους τη ζωή. Ο ηρωικός αγώνας σας σήμερα, σε διαφορετικές συνθήκες αλλά με τους ίδιους εχθρούς των λαών, δεν είναι διαφορετικός, κάνετε το αυτονόητο για να σώσετε τις επόμενες γενιές από την υποδούλωση. Σήμερα, αύριο και
μεθαύριο, μη τα βάλετε κάτω, όσο και δύσκολο και ανυπέρβλητο να φαίνεται, θα τα καταφέρετε. Συνεχίστε έως τη τελική νίκη. Τώρα τούτες τις ώρες είμαστε και δικές σας μάνες, η σκέψη μας και τα λόγια μας είναι μαζί σας. Ξαναβλέπουμε, τα δικά μας παιδιά στους δρόμους της Αθήνας και της Ελλάδας, στους δρόμους του Καΐρου, στους δρόμους της Λισσαβόνας και της Μαδρίτης ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΝΙΚΟΥΝ!
Hasta la Victoria siempre!
Παιδιά μας, εγγόνια μας, τα λίγα αυτά λόγια που θα ακούσετε είναι από τις μανάδες που χάσαμε τα παιδιά μας και τα εγγόνια μας στα χρόνια της δικτατορίας στην Αργεντινή. Εκείνα τα χρόνια, το Δ.Ν.Τ. βρισκόταν για πολλοστή φορά στη χώρα μας σπέρνοντας την μιζέρια, τη πείνα και την υποδούλωση του λαού μας. Το μόνο που έκαναν τα παιδιά μας ήταν να υπερασπίσουν το λαό μας. Αυτό ήταν το «έγκλημά» τους. Για τους λόγους αυτούς έδωσαν ό,τι πολυτιμότερο είχαν, την ίδια τους τη ζωή. Ο ηρωικός αγώνας σας σήμερα, σε διαφορετικές συνθήκες αλλά με τους ίδιους εχθρούς των λαών, δεν είναι διαφορετικός, κάνετε το αυτονόητο για να σώσετε τις επόμενες γενιές από την υποδούλωση. Σήμερα, αύριο και
μεθαύριο, μη τα βάλετε κάτω, όσο και δύσκολο και ανυπέρβλητο να φαίνεται, θα τα καταφέρετε. Συνεχίστε έως τη τελική νίκη. Τώρα τούτες τις ώρες είμαστε και δικές σας μάνες, η σκέψη μας και τα λόγια μας είναι μαζί σας. Ξαναβλέπουμε, τα δικά μας παιδιά στους δρόμους της Αθήνας και της Ελλάδας, στους δρόμους του Καΐρου, στους δρόμους της Λισσαβόνας και της Μαδρίτης ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΝΙΚΟΥΝ!
Hasta la Victoria siempre!
===========================================================================================
Μήνυμα από τα συνδικάτα του
Μεξικού, δια του προέδρου του συνδικάτων εργαζομένων –ηλεκτρολόγων που
βρίσκονται στον 2ο μήνα απεργίας διαρκείας, Μανουέλ Πάζ.
Προς τον Ελληνικό Λαό…. Το Δ.Ν.Τ. είναι
μια γάγγραινα που δεκαετίες τώρα έχει οδηγήσει το Μέξικο στην μαζική
εξαθλίωση των κατοίκων του, ιδιαίτερα εμείς οι εργαζόμενοι, είδαμε τις
συλλογικές μας συμβάσεις να μην υπάρχουν πια, οι μαζικές απολύσεις να
είναι καθημερινές, το οκτάωρο να είναι «κάτι που θυμόμαστε από τα παλιά
χρόνια». Θέλουμε να ξέρετε ότι η καταστολή και η βία που έχει εξαπολυθεί
εναντίων μας, οι συλλήψεις την συνδικαλιστικών μας εκπροσώπων είναι
επιταγή του Δ.Ν.Τ., γιατί δεν θέλουν να έχουν απέναντι τους τις φωνές
των ταπεινών και των αδικημένων. Εσείς δίνετε μια μεγαλειώδη και
ιστορική μάχη, σήμερα. Έχει παγκόσμιες διαστάσεις και έχουμε όλοι ευθύνη
να νικήσετε. Μπορείτε να τους διώξετε από τη χώρα σας. Μπορείτε να
ονειρευτείτε μια άλλη κοινωνία. Μπορούμε μαζί να είμαστε στο ίδιο
χαράκωμα σήμερα, αν και τόσο μακριά, οι αγώνες μας σήμερα πάνε δίπλα,
δίπλα, στην ίδια αλυσίδα στην ίδια πορεία, στην ίδια συγκέντρωση.
Θα νικήσουμε! VENCEREMOS..!!!
============================================================================================
Μήνυμα από την Γενική Σοσιαλιστική Συνομοσπονδία Εργαζομένων της Βενεζουέλας :
Αδελφέ Ελληνικέ Λαέ
Αδελφέ Ελληνικέ Λαέ
Συνάδελφοι, Σύντροφοι, companeros
Από το Καράκας της Βενεζουέλας σας
απευθύνουμε θερμό συντροφικό και επαναστατικό χαιρετισμό. Τούτες τις
ώρες ο Βολιβαριανός λαός της Βενεζουέλας είναι μαζί σας!
Γνωρίζουμε ότι οι αγώνες σας είναι
δύσκολοι και άνισοι, αλλά ξέρουμε ότι οι λαοί πάντα έχουν την
ακατανίκητη δύναμη να νικούν στις πιο αντίξοες συνθήκες. Ο δικός σας
λαός έχει γράψει ιστορία. Θα γράψει και τώρα. Έχουμε καταφέρει μέσα από
συνεχείς αγώνες να στείλουμε το νεοφιλελεύθερο εργαστήριο και την
κρεατομηχανή που καταστρέφει τις κοινωνίες και τις παραδίδει στους
τοκογλύφους, στους τραπεζίτες και στον ιμπεριαλισμό, στο αποχωρητήριο της
ιστορίας!
Εμείς στην χώρα μας και στη Λατινική
Αμερική ανοίγουμε νέους δρόμους που βασίζονται στην αλληλεγγύη, στη
αλληλοκατανόηση των λαών μας, στην ανάγκη, η παιδεία, η υγεία, η
δημοκρατία να μην είναι εμπόρευμα αλλά κοινωνικά αγαθά για το λαό, ώστε να
έχουν πραγματικό περιεχόμενο, ώστε να μην υπάρχει ούτε ένας άστεγος,
ούτε ένας άνεργος, ούτε ένα παιδί που να διψά για να κατακτήσει τη
γνώση, την τέχνη, τον αθλητισμό και την ανθρωπιά και να μπορεί να το
κάνει. Δεν ξέρουμε αν θα τα καταφέρουμε αλλά μέχρι τέλους θα
αγωνιζόμαστε για αυτά τα πανανθρώπινα ιδανικά!
Χαιρετίζουμε τον ηρωικό αγώνα σας, την νικηφόρα σας ορμή!, το απαράμιλλο θάρρος σας!
Ζητήστε όποτε το κρίνετε να βοηθήσουμε με όποιο τρόπο μπορούμε και θα το κάνουμε!
Το έχετε ξανακάνει, δώστε στους λαούς του κόσμου την ελπίδα του αγώνα ξανά!
Ταράξτε τα λιμνάζοντα νερά της Ευρωπης
του άγριου καπιταλισμού και τη βαρβαρότητας ώστε να ξαναβρεί τη ψυχή της
και τα όνειρα της!
Διώξτε αυτούς που σας θέλουν προσκυνημένους!
Mπορείτε!
Ηasta la Victoria siempre!
============================================================================================
Μήνυμα από τον ΧΟΡΧΕ ΣΕΜΠΑΓΙΟΣ, βουλευτή του κινήματος « Ελεύθεροι του Νότου» από το κοινοβούλιο της Αργεντινής
… Αδέλφια Έλληνες,
Σύντροφοι και Φίλοι,
Ο λαός μας παρακολουθεί με κομμένη την ανάσα τις τελευταίες εξελίξεις στη χώρα σας. Ο λαός της Αργεντινής ξαναζεί το δράμα, την τραγωδία της λεηλασίας και της ακραίας φτώχειας, βλέποντας και διαβάζονται για αυτά που συμβαίνουν στη Ελλάδα.
Νιώσαμε αυτό που νιώθετε.
Πονέσαμε όπως και εσείς.
Κύλησαν τα δάκρυα των μανάδων μας όταν τα παιδιά τους έφυγαν μετανάστες στα πέτρινα χρόνια του Δ.Ν.Τ.
Είδαμε τους γονείς μας, τα αδέλφια μας και τα παιδιά μας να βρίσκονται στην μακροχρόνια ανεργία.
Μας λοιδόρησαν ως τεμπέληδες όπως τώρα χλευάζουν εσάς.
Αγωνιστήκαμε όπως εσείς τώρα !
Νικήσαμε όπως εσείς θα νικήσετε!
Σύντροφοι και Φίλοι,
Ο λαός μας παρακολουθεί με κομμένη την ανάσα τις τελευταίες εξελίξεις στη χώρα σας. Ο λαός της Αργεντινής ξαναζεί το δράμα, την τραγωδία της λεηλασίας και της ακραίας φτώχειας, βλέποντας και διαβάζονται για αυτά που συμβαίνουν στη Ελλάδα.
Νιώσαμε αυτό που νιώθετε.
Πονέσαμε όπως και εσείς.
Κύλησαν τα δάκρυα των μανάδων μας όταν τα παιδιά τους έφυγαν μετανάστες στα πέτρινα χρόνια του Δ.Ν.Τ.
Είδαμε τους γονείς μας, τα αδέλφια μας και τα παιδιά μας να βρίσκονται στην μακροχρόνια ανεργία.
Μας λοιδόρησαν ως τεμπέληδες όπως τώρα χλευάζουν εσάς.
Αγωνιστήκαμε όπως εσείς τώρα !
Νικήσαμε όπως εσείς θα νικήσετε!
Δείτε επίσης:
Jaquou Utopie
(αναδημοσίευση από Παραλληλογράφος)

Πολύ καλή ανάρτηση και την ώρα που έπρεπε. Καιρός να δούμε τι λέμε και οι Έλληνες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλυνες ημισέληνες ή μυς έλυνες;
ΔιαγραφήΗμείς Έλληνες. Η Michelle Ines? Η miss Έλλη NES?
Κοίμισε λινές Κύμης έλληνες, σκι Μισέλ ή NES?
Κι ημείς, οι έλληνες κι οι μισοί έλληνες «κοιμίση, έλυνες».
Kι ημείς έλληνες κι οι μισέλληνες.
ΜΑΤ (Ματαίως Αναζητώντες Ταυτότητα)
ΔιαγραφήΜΑΤ (Μου Απάντησες Τέλεια)!
ΔιαγραφήΜΑΤ (Μην ασχολείσαι. Τούβλα...)
ΜΑΤ (Με Αγάπη, Τέο).
Eμείς οι Έλληνες λέμε ΟΧΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά αυτοί που λενε ΝΑΙ, προς το παρόν κερδίζουν
Όπως Κύπρο δότες λένε «Ανάν» κι έπειτα καινε...
ΔιαγραφήΈτσι κι οι προδότες λένε «αν.., αν...» κι έπειτα και «ΝΑΙ»
ΚΑΙ «πίτα» ΚΑΙ «ΝΑΙ»
ΔιαγραφήΙστορική απάντηση!
Διαγραφή