ΔΝΤ, ΔΝΤ, γίναν όλα ΔΝΤ τα ΔΝΤ κι αναμένω. Πέτα σπίρτο. Η γη στον ουρανό. ΔΝΤ, ΔΝΤ κι όπως ΠΑΜε του χώρου τα βλήματα με τα πόδια ανοιχτά, όλα τάπερ! Ή φρονώ;
Μπουλίτσα, επιτέλους! η τρυφερή ερωτική σου ποίηση ήρθε και εξάγνισε τις διαστροφές στις στροφές των δύο προηγούμενων αθυρόστομων και μου θύμισε το ένθετο CD της Ρένας Κουμιώτη, στο Πρώτο Θέμα:
Τα χέρια mousse toast ήθος σου και τ' άστρα, Πάνο, θεέ μου αχ να μην έσωνε ποτέ η ώρα του (του Θέμου)
Επίσης, μου θύμισε το άσμα του Νιόνιου προς το μεγάλο του έρωτα, την Καίτη Α.Γαρμπη:
Και τί ζητάω; «Καίτη» ζητάω! μια ευκαιρία στο μπαρ "Άδης", ω, να πάω και τη ζητάω...
Πολύ χαίρομαι που το παρεάκι εντρυφεί sexαιρετικά ποιητικά σχόλια!
Η μούσα Τον ερχοµό σου µες στη νύχτα καρτερώ σε µια κλωστή θαρρώ κρέµεται η ζωή µου νιότη, ελευθερία, δόξα, ας πάνε στο καλό. Αγαπηµένη εσύ, πλησίασε, έλα µε τη φλογέρα να την, που πέταξε το πέπλο της. Στα µάτια µε κοιτά προσεχτικά: Ρωτώ: «Του ∆άντη τις σελίδες υπαγόρεψες εσύ; τους στίχους για την κόλαση;» Και απαντά. Εγώ. μτφ Καίτη Δρόσου
Eνώ με πέθαινε το Δόντι
ΑπάντησηΔιαγραφήμου χ'ωσαν κι έναν Δονητή
διάμετρο εννέα πόντοι
γιατ΄ήτανε πιο Δυνατοί
Ανάθεμα τον Δέντια
κι όλους τους Δυνατοί
που όταν πονάει Δόντι
ή πιάνουνε τανάλια ή χώνουν Δονητή.
Χαχαααχαα! Η ΣΕΑΠ εκτός!
ΔιαγραφήΚέντησες κι έντυσες ΔαΝΤέλα!
ΔΝΤ, ΔΝΤ, γίναν όλα ΔΝΤ τα ΔΝΤ
ΑπάντησηΔιαγραφήκι αναμένω. Πέτα σπίρτο. Η γη στον ουρανό.
ΔΝΤ, ΔΝΤ κι όπως ΠΑΜε του χώρου τα βλήματα
με τα πόδια ανοιχτά, όλα τάπερ! Ή φρονώ;
Χαχαααααχααα! Α, πιστευτός!
ΔιαγραφήΓ.Ε.Σ.! Τέτοια σχόλια ξεπερνούν κατά πολίτην τεχνητής αν ART ισης!
Τεό καις όλο, πωλήσας χαίρομαι!
Πάνω στα χέρια σου τα δικά μου
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυό κόκκοι, άμμου.
Επιζητώ τον Παράδεισο
κι είναι τόσο κοντά μου !
Μπουλίτσα, επιτέλους!
Διαγραφήη τρυφερή ερωτική σου ποίηση ήρθε και εξάγνισε
τις διαστροφές στις στροφές των δύο προηγούμενων αθυρόστομων
και μου θύμισε το ένθετο CD της Ρένας Κουμιώτη, στο Πρώτο Θέμα:
Τα χέρια mousse toast ήθος σου
και τ' άστρα, Πάνο, θεέ μου
αχ να μην έσωνε ποτέ
η ώρα του (του Θέμου)
Επίσης, μου θύμισε το άσμα του Νιόνιου
προς το μεγάλο του έρωτα, την Καίτη Α.Γαρμπη:
Και τί ζητάω; «Καίτη» ζητάω!
μια ευκαιρία στο μπαρ "Άδης", ω, να πάω
και τη ζητάω...
Πολύ χαίρομαι που το παρεάκι εντρυφεί sexαιρετικά ποιητικά σχόλια!
http://www.youtube.com/watch?v=H2hEm1vq6-w
ΔιαγραφήSkill άδικα να μείνει, ναι, μ' όνο.
ΑπάντησηΔιαγραφήSkill άδικα shaft autoblog?
ΔιαγραφήΟ theo να μας φιλάει!
Αν είναι ΔΝΤόν!
(αν κι όπως λες "ΔΝΤ, ΔΝΤ, γίναν όλα ΔΝΤ τα ΔΝΤ...")
Η μούσα
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον ερχοµό σου µες στη νύχτα καρτερώ
σε µια κλωστή θαρρώ κρέµεται η ζωή µου
νιότη, ελευθερία, δόξα, ας πάνε στο καλό.
Αγαπηµένη εσύ, πλησίασε, έλα µε τη φλογέρα
να την, που πέταξε το πέπλο της.
Στα µάτια µε κοιτά προσεχτικά: Ρωτώ:
«Του ∆άντη τις σελίδες υπαγόρεψες εσύ;
τους στίχους για την κόλαση;» Και απαντά. Εγώ.
μτφ Καίτη Δρόσου