Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Οι 7 νάνοι στα SS κι η γκρίνια...




13 σχόλια:

  1. ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ!
    Τελικά μ' άλλον έχυσε φέσι! Στην παρά φράση του κάβα-Δία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σχώρα με που έχω φάει γερό κώλυμα que me tombe ητοι κι αίμα φτου στους τοίχους.
      ΟΤΑ μπάρα φράζω (ήδη κάτω γκαβαδια!) τίνγκα τα βρίσκω!
      Τα τραγούδια του ή νεα ποτα πιω, Αγά, ποιμένα μου.
      Νιώθ' όπως τον ζώντα νεύω και τσιτωνε λατρεύω Περισσόterror.

      Διαγραφή
    2. Πωλεί sauce τα κάνεις, on toast, on tea. Μασκέ τον ζώντα νεύεις memo να δει Κω τρόπο!
      Κόρη φαιά από laugh, see!

      Διαγραφή
  2. Τea πιστε φτυ επισκευή..!
    γελάω από το πρωί..
    αυτό που κάνετε με τον theo.. Η νεα περι γράφτο!))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Χαίρομαι που σου 'φτιαξε κέφια φτύε-pee σκευη
      και καλώ σύρτες στην οικογένεια των δις λέκτη...cons.
      Ω! Ποσείδι ξέρεις, με το νομο τιμω καθηγητή Τεό "έπη σκευάζουμε" σχεδόν καθημερνά
      τις (παρα)"φθορές" της κάθ' ομίλου μένεις και πολύ μάσα, ρε συ, αυτό.

      Διαγραφή
  3. Κάλο στην Penny! Κάλλος teen στο εργαστήρι γλώσσας και ψυχολογικής αναβάθμισης.
    Γελάς up το πρωί; Ε, γόνα δις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παραγγελιά για το Πούσι (έπεσε το πούσι αποβραδίς)
    και τη Φάτα Μοργκάνα
    και δυο φιλιά στη Λαγκράντ
    τη στραβοκάνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπουλίτσα, να' σαι σίγουρη, ποσά μαυρο το χρόνο
      θα γράψω ένα ποτ-πουρι για χάρη σου και μόνο.
      Για τη Λαγκάρντ-βρυκόλακα που όλο διψά για αίμα
      "Έπεσαν πούτσοι αποβραδίς", αυτό θα 'ναι το θέμα.
      Όπου οι Γκανέζοι φύλαρχοι θα της το τραγουδάνε
      "Φάτα μωρ' Γκάνα" θα της λεν, ωμή πριν να τη φάνε.

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. γη ανα δι' f-ko λύνω λυγά κοίτην ΕΜΠ νευση soy
    Πούσι

    *διορθω σούλα στο Λαγκάρντ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Tα εύγε μου κι απο εμέ.
    Εγώ πάλι γέλασα πολύ με του sam τα δυο ποδάρια
    Φοβερή έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Μα τι ποδάρια και τι παπάρια!...
      Μ' αυτά τα ανθρωπάρια γράφεις ολόκληρα τροπάρια, φυλλαράκι.
      Κι οι ρίμες βγαίνουν αβίαστα

      Διαγραφή