Σχώρα με που έχω φάει γερό κώλυμα que me tombe ητοι κι αίμα φτου στους τοίχους. ΟΤΑ μπάρα φράζω (ήδη κάτω γκαβαδια!) τίνγκα τα βρίσκω! Τα τραγούδια του ή νεα ποτα πιω, Αγά, ποιμένα μου. Νιώθ' όπως τον ζώντα νεύω και τσιτωνε λατρεύω Περισσόterror.
Χαχα! Χαίρομαι που σου 'φτιαξε κέφια φτύε-pee σκευη και καλώ σύρτες στην οικογένεια των δις λέκτη...cons. Ω! Ποσείδι ξέρεις, με το νομο τιμω καθηγητή Τεό "έπη σκευάζουμε" σχεδόν καθημερνά τις (παρα)"φθορές" της κάθ' ομίλου μένεις και πολύ μάσα, ρε συ, αυτό.
Μπουλίτσα, να' σαι σίγουρη, ποσά μαυρο το χρόνο θα γράψω ένα ποτ-πουρι για χάρη σου και μόνο. Για τη Λαγκάρντ-βρυκόλακα που όλο διψά για αίμα "Έπεσαν πούτσοι αποβραδίς", αυτό θα 'ναι το θέμα. Όπου οι Γκανέζοι φύλαρχοι θα της το τραγουδάνε "Φάτα μωρ' Γκάνα" θα της λεν, ωμή πριν να τη φάνε.
ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά μ' άλλον έχυσε φέσι! Στην παρά φράση του κάβα-Δία!
Σχώρα με που έχω φάει γερό κώλυμα que me tombe ητοι κι αίμα φτου στους τοίχους.
ΔιαγραφήΟΤΑ μπάρα φράζω (ήδη κάτω γκαβαδια!) τίνγκα τα βρίσκω!
Τα τραγούδια του ή νεα ποτα πιω, Αγά, ποιμένα μου.
Νιώθ' όπως τον ζώντα νεύω και τσιτωνε λατρεύω Περισσόterror.
Πωλεί sauce τα κάνεις, on toast, on tea. Μασκέ τον ζώντα νεύεις memo να δει Κω τρόπο!
ΔιαγραφήΚόρη φαιά από laugh, see!
Τea πιστε φτυ επισκευή..!
ΑπάντησηΔιαγραφήγελάω από το πρωί..
αυτό που κάνετε με τον theo.. Η νεα περι γράφτο!))
Χαχα! Χαίρομαι που σου 'φτιαξε κέφια φτύε-pee σκευη
Διαγραφήκαι καλώ σύρτες στην οικογένεια των δις λέκτη...cons.
Ω! Ποσείδι ξέρεις, με το νομο τιμω καθηγητή Τεό "έπη σκευάζουμε" σχεδόν καθημερνά
τις (παρα)"φθορές" της κάθ' ομίλου μένεις και πολύ μάσα, ρε συ, αυτό.
Κάλο στην Penny! Κάλλος teen στο εργαστήρι γλώσσας και ψυχολογικής αναβάθμισης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓελάς up το πρωί; Ε, γόνα δις!
Παραγγελιά για το Πούσι (έπεσε το πούσι αποβραδίς)
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι τη Φάτα Μοργκάνα
και δυο φιλιά στη Λαγκράντ
τη στραβοκάνα
Μπουλίτσα, να' σαι σίγουρη, ποσά μαυρο το χρόνο
Διαγραφήθα γράψω ένα ποτ-πουρι για χάρη σου και μόνο.
Για τη Λαγκάρντ-βρυκόλακα που όλο διψά για αίμα
"Έπεσαν πούτσοι αποβραδίς", αυτό θα 'ναι το θέμα.
Όπου οι Γκανέζοι φύλαρχοι θα της το τραγουδάνε
"Φάτα μωρ' Γκάνα" θα της λεν, ωμή πριν να τη φάνε.
ωχ, τύφλα νάχει η Μαρίζα Κωχ
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήγη ανα δι' f-ko λύνω λυγά κοίτην ΕΜΠ νευση soy
ΑπάντησηΔιαγραφήΠούσι
*διορθω σούλα στο Λαγκάρντ
Tα εύγε μου κι απο εμέ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ πάλι γέλασα πολύ με του sam τα δυο ποδάρια
Φοβερή έμπνευση!
Χαχα! Μα τι ποδάρια και τι παπάρια!...
ΔιαγραφήΜ' αυτά τα ανθρωπάρια γράφεις ολόκληρα τροπάρια, φυλλαράκι.
Κι οι ρίμες βγαίνουν αβίαστα