![]() |
| Ηλ. Τσιριμώκος-Ειδικός εις συμφωνίας κατόπιν διαφωνιών |
με το κεφάλι τόσο ψηλά,
π' ούτε καν βλέπουμε το έδαφος
(γι αυτό και πατάμε συνέχειας κατά...)
Τώρα μπορούμε και κοιτάμε τις συναδέλφισσες
κατευθείαν στα μάτια!
(ενώ πριν, ρίχναμε και κα'να μάτι
στο "κόλλα ράκη τους"...)
Στη "Ναυτονομοι παρ' embassy" (σύρει ζα)
κι έστω πάμε έδειξαν ...ευγενή άμυλα
(σε κιοτιλίκι "κι ό,τι να 'ναι, κιοτή νάνε")
Τίποτα δεν πάει χαμένο,
σιχαμένη μας ζωή...
(τόνοι Ρώσου ανά στενο και...
τόκα θες; ούγια; τί;)
τόκα θες; ούγια; τί;)

Πωλεί μ' όνο τόνο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως ΠΑΜε πάντα up tone up really stone my και μετά οι Ούννοι, έτσι καίμε Ρίκα πράγματα. Ακόμα δεν αλλάζουν.
"Σεξ Άννα", ρώτησα. Κενά η απάντηση: "Συνέχειας κατά", ω πόστα λες.
Εφτά νήπια!
Όντως μονό το "ΝΟ"...
ΔιαγραφήΆλλωστε δεν υπάρχουν πράγματα που 'ν' Αμύντα συνηθίσαμε.
Να δεις που σε λίγο (ακόμη καίει δημόσιο, γραφεία καίει) η Δυση θα πωλείται σε cons serves...
Πρωτοφανές; Ανήκουστο; Υπέρ βολικό; Δες αιδώ
Καπόται λέγαμε "ass επιδιώξουμε τω άδη ΝΑΤΟ, πριν φτάσουμε στο άδη ανόητο".
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα πιάτο αδιανόητο είναι καθεστώς κι εμείς παλαμακιστές*
* παλαμακίζειν: χειροκροτείν, κρούειν χήρας στ' άδεια λύματα της πεοκρουσίας (ή του τραβείν τους μ' αστούς δια τας θήλεις)
Οι επιδιώξεις αμφοτέρων (και του αδύνατου και του Άδη-ανοήτου) απαιτούν να πάμε με πολλές δυνάμεις.
ΔιαγραφήΌταν όμως πάμε με ελάχιστες, δεν είμαστε ΠΑΜΕλαχιστές (ΠΑΜΕ κι ό,τι λάχει) αλλά ΠΑΜΕ-λακιστές*
*ΠΑΜΕλακίζειν: το στρίβειν δια του αρραβώνος (με την καλή μας -με τίγκα λύμμα, σσσς...)
ΣΥΝΕΚτιμώντας την "ανωριμότητα" του κινήματος και το αιώνιο φλερτ με τους "νοικοκυραίους" εν όψει εκλογών.
Δια φόνο: η ανωριμότητα took ή νήμα Tosca, Cosby κεσέ εις αγωγή κ.α. Είναι ήπαρ-κτήμα, λάκκοι, α, και ενδογενής...
ΔιαγραφήΠΑΜΕ! Εμπρός της Γης οι ΠΑΜΕλακισμένοι.
Δ' ένθα δια φωνής: Ω! (άλλωστε τα ξανάΠΑΜΕ περί άνω remote ηττας...)
ΔιαγραφήΤα εισαγωγικά τα χρησιμοποίησα για να θυμίσω το γνωστό και κλασικό άλλοθι
των ΠΑΜΕλακιστών και των ΣΥΝΕΚτιμώντων μετ' αυτών.
Όσο κι αν να φτω το χαρακτηριστικό του κινεί ΜΑΤ ως είναι αληθές,
δεν μπορεί να αποτελεί την αιτία του λακίζειν!
(νυν και αεί καίει στους αιώνας το ΝΑΙ όνων να ΜΗΝ...)
Εγώ πάντως σε κανα δυο φίλους καθηγητές έριξα προληπτικά κανα δυο σφαλιάρες για τις μαλακίες που πιθανόν να κάνουν στο μέλλον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιταξάμην τη κυβερνήση (άτιμη υπογεγραμμένη)
Νομίζω πως για ένα διάστημα, για να διαφυλάξουμε την ψυχική μας υγεία, αλλά και τις προσωπικές μας σχέσεις, πρέπει να κουβεντιάζουμε μόνο για χαζομαρούλες και αδιάφορα θέματα. Πχ οι περιπέτειες του Τιραμόλα, αν ο Μπαγκς Μπάννυ τρώει βιολογικά καρότα, πόσο συχνά πρέπει να χαϊδεύεις το σκύλο σου και τέτοια.
Σοβαρές κουβέντες και ιδιαίτερα πολιτικού περιεχομένου, μοιάζουν με την απορία που είχα μικρός και που - φυσικά - με οδηγούσε πάντα σε αδιέξοδα. Δηλαδή, πως γίνεται ο Μικρός Σερίφης, το ατρόμητο ελληνόπουλο Τζιμ Άνταμς, να παραμένει συνεχώς 18 χρονών τη στιγμή που είμαστε στο τεύχος 1500;
Αρίμπα μουτσάτσος!
Φυλλαράκι, ξέχασες τον γενναίο αγωνιστή Ποκοπίκο:
Διαγραφή"Όσο κρατάει το μακελειό στο θάμνο θα λουφάξω
κι όσους σκοτώσει ο Γκαούρ θα βγω και θα τους σφάξω"
Χαχαχα! Να 'σαι Καλαβρέ Solo!
Διαγραφή