Όντως ο καλύτερος επικήδειος! Και με την ευκαιρία: Δύο ανθρώπους θυμάμαι που σπάνια τους πετύχαινες χωρίς τσιγάρο, ακόμη και στην οθόνη: τον Σάκη Μπουλά και τον Κάρολο Κουν.
Θανατικοί καπνιστές που με το Χάρο είχαν γίνει φίλοι γι αυτό και φύγαν με χαμόγελο στα χείλη...
(ρε συ Τεο, παίζει να 'ναι η Μπουλα πρώην σύζυγος του Σάκη; Σ' ένα προχθεσινό της μέιλ έδειξε τη θλίψη της για την απώλεια. Και ομολόγου μένος έχει καιρόν αφανή...)
Ωπ! Καλό στη Μπουλα! Πάνω στην ώρα, κι είχαμε την κουβέντα σου... Τα θερμά μου συλλυπητήρια. Δεν είχες άδικο που τον θαύμαζες. Πολύ καλός χιουμορίστας. Αλήθεια, είχατε συγγένεια; Πως δικιολογείται η συνωνυμία; Μίλα μου εμπιστευτικά. Είμαι όλος αυτιά.
Ο Σάκης ναι, ήταν χιουμορίστας, μεγάλο δώρο για αυτόν αλλά και μας τους υπόλοιπους. Χιουμορίστας και μποέμ, όπως στο ρόλο του στο 50-50. Έναν ρόλο σπουδαίο, όπως και όλο το σιριαλ, μιας και αντικατόπτριζε μεγάλο κομμάτι των σχέσεων, της κοινωνικής κουλτούρας κ.α. Δεν έδινε ίσως λύσεις γιατί η λύση είναι μία και την ξέρουμε, η ανάγκη για ζωή και για δημιουργία. ΥΓ 1 Το Μπούλα, τονίζεται στην α' see λαβί ΥΓ 2 [<γαλλ. bohéme (= τσιγγάνος απü τη Βοημία)] - καλλιτέχνης ή λόγιος που ζει φτωχικά αλλά ξένοιαστα
The Bar "Ακολουθώ" σίριαλς, οπότε (για την πχιότητά τους) δεν είμαι σίγουρος 100%. Πάντοτε είμαι στο 50-50 (δηλ. 50% να τα απορρίψω και 50% να τα κατακρίνω)
Οσάκις μ' πουλάς γλωσσολογικές αλήθειες, όχι μόνο θα τις αγοράζω αλλά και θα τις ρουφάω με απληστία. Οι γνώσεις σου είναι ευπρόσδεκτες σαν φιλιά. Καλά λέει ο α-theo-φοβος γλωσσοπλάστης: Σα kiss Boula's! Να 'σαι καλά Μπουλίτσα!
Θυμάμαι, τέλη δεκαετίας '80 που είχα διαβάσει μια συνέντευξή του στην οποία έλεγε ότι έπινε 15-20 φραπέδες τη μέρα!!! Άντε και στα δικά μας.
Υ.Γ. Ο πρώτος ... χρησμός δεν είναι του Αποστολάκη. Είναι παλιά κρητική μαντινάδα. Οι Ανωγιανοί διεκδικούν την πατρότητά της, αλλά αυτοί αν τους αφήσεις θα διεκδικήσουν την πατρότητα όλων των μαντινάδων.
Όντως ο καλύτερος επικήδειος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι με την ευκαιρία: Δύο ανθρώπους θυμάμαι που σπάνια τους πετύχαινες χωρίς τσιγάρο, ακόμη και στην οθόνη: τον Σάκη Μπουλά και τον Κάρολο Κουν.
Θανατικοί καπνιστές που με το Χάρο είχαν γίνει φίλοι
Διαγραφήγι αυτό και φύγαν με χαμόγελο στα χείλη...
(ρε συ Τεο, παίζει να 'ναι η Μπουλα πρώην σύζυγος του Σάκη;
Σ' ένα προχθεσινό της μέιλ έδειξε τη θλίψη της για την απώλεια.
Και ομολόγου μένος έχει καιρόν αφανή...)
Καλημέρα !
Διαγραφήόπως και νάχει είμαι μιά από εκείνες που τον θαύμαζαν
Ωπ! Καλό στη Μπουλα! Πάνω στην ώρα, κι είχαμε την κουβέντα σου...
ΔιαγραφήΤα θερμά μου συλλυπητήρια. Δεν είχες άδικο που τον θαύμαζες. Πολύ καλός χιουμορίστας.
Αλήθεια, είχατε συγγένεια; Πως δικιολογείται η συνωνυμία;
Μίλα μου εμπιστευτικά. Είμαι όλος αυτιά.
Γλυκό φιλάκι
Ο Σάκης ναι, ήταν χιουμορίστας, μεγάλο δώρο για αυτόν αλλά και μας τους υπόλοιπους. Χιουμορίστας και μποέμ, όπως στο ρόλο του στο 50-50. Έναν ρόλο σπουδαίο, όπως και όλο το σιριαλ, μιας και αντικατόπτριζε μεγάλο κομμάτι των σχέσεων, της κοινωνικής κουλτούρας κ.α. Δεν έδινε ίσως λύσεις γιατί η λύση είναι μία και την ξέρουμε, η ανάγκη για ζωή και για δημιουργία.
ΔιαγραφήΥΓ 1 Το Μπούλα, τονίζεται στην α' see λαβί
ΥΓ 2 [<γαλλ. bohéme (= τσιγγάνος απü τη Βοημία)] - καλλιτέχνης ή λόγιος που ζει φτωχικά αλλά ξένοιαστα
The Bar "Ακολουθώ" σίριαλς, οπότε (για την πχιότητά τους) δεν είμαι σίγουρος 100%.
ΔιαγραφήΠάντοτε είμαι στο 50-50 (δηλ. 50% να τα απορρίψω και 50% να τα κατακρίνω)
Οσάκις μ' πουλάς γλωσσολογικές αλήθειες, όχι μόνο θα τις αγοράζω αλλά και θα τις ρουφάω με απληστία.
Οι γνώσεις σου είναι ευπρόσδεκτες σαν φιλιά. Καλά λέει ο α-theo-φοβος γλωσσοπλάστης: Σα kiss Boula's!
Να 'σαι καλά Μπουλίτσα!
Σα kiss Boula's!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλόοοοοοοοοο!
ΔιαγραφήΘυμάμαι, τέλη δεκαετίας '80 που είχα διαβάσει μια συνέντευξή του στην οποία έλεγε ότι έπινε 15-20 φραπέδες τη μέρα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆντε και στα δικά μας.
Υ.Γ. Ο πρώτος ... χρησμός δεν είναι του Αποστολάκη. Είναι παλιά κρητική μαντινάδα. Οι Ανωγιανοί διεκδικούν την πατρότητά της, αλλά αυτοί αν τους αφήσεις θα διεκδικήσουν την πατρότητα όλων των μαντινάδων.
Με 15-20 φραπέδες και 3 πακέτα τσιγάρα τη μέρα, ευτυχώς που δεν έπαθε έλκος στομάχου!
ΔιαγραφήΥΓ. Χαχαχα... Ε, είσαι πολύ άτιμος! Απ' όσα λες, τελικά οι Λαμογιανοί πρέπει να 'ναι μεγάλα ανώγεια...