Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009

Ο άλογος λόγος της γκλίτσας και της γλίτσας

Στις 28.10.09, στο Quiz που δημοσίευσα σχετικά με την "ξύλινη γλώσσα", δηλ. τις αερολογίες (βλ. μπουρδολογίες) των πολιτικών (μετά συγχωρήσεως) της μπανανίας "Ελλάντα", είχα γράψει: "…κι αν διαφωνείτε, το συνέδριο π.χ. της Ν.Δ. είναι κοντά…" Και μάλιστα τόλμησα (θράσος, ε;;;) να το ονομάσω "ρεπορτάζ από το μέλλον" !!! Ε, λοιπόν, για όσους διαφωνούν και αμφισβητούν (και πολύ σωστά κάνουν!…) την συνεχή και αδιάλλειπτη χρήση (από τους πολιτικούς) της θαυμάσιας (...) αυτής γλώσσας, ιδού το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου:

"...Ταυτόχρονα με την οργανωτική ανανέωση, χρειάζεται η επιβεβαίωση και ενίσχυση της απήχησής της ως σύγχρονη κεντροδεξιά δύναμη. Να ανανεώσουμε τον πολιτικό μας λόγο, ώστε, παραμένοντας πάντα συνεπείς στις αρχές του κοινωνικού φιλελευθερισμού, να είμαστε συνεχώς στην αιχμή των νέων πολιτικών ρευμάτων. Να πάρουμε καθαρές θέσεις για την ατζέντα του αύριο, απευθυνόμενοι στη νέα γενιά (μπλα...μπλα...μπλα...κ.τ.λ.). Να αποδείξουμε οτι εκπροσωπούμε την Ελλάδα της δημιουργικότητας, της εργασίας, της εντιμότητας και της προόδου, εκφράζοντας με τις θέσεις και τις ιδέες μας, όλες εκείνες τις δημιουργικές δυνάμεις της ελληνικής κοινωνίας, που θέλουν να την δουν  να αλλάζει, να εκσυγχρονίζεται, να προχωρά μπροστά με αυτοπεποίθηση και τόλμη."

"...Πάντοτε πίστευα σε μια πατριωτική λαϊκή Κεντροδεξιά, με αξιοπρεπή εθνική εξωτερική πολιτική, που θα άγγιζε το κοινωνικό κέντρο και τις φιλελεύθερες δυνάμεις. Πρέπει να διασφαλίσουμε την ειρήνη στην περιοχή μας και να προωθήσουμε τα εθνικά θέματα υπέρ των συμφερόντων της χώρας μας... Ήρθε η ώρα να υψώσουμε σύνορα και τείχη (μπλα,μπλα, μπλα...κ.τ.λ.) μεταξύ πολιτικής και τις άλλες μορφές εξουσίας...Να πιστέψουμε στην ελεύθερη αγορά, αλλά με κανόνες, για τη διασφάλιση μιας κοινωνικά δίκαιης αναδιανομής πλούτου."


"...Θα συνθέτει και δεν θα διαχωρίζει...θα συνδυάζει τις παραδοσιακές αξίες και τα πρότυπα της παράταξης και της ελληνικής κοινωνίας με τις πλέον σύγχρονες φιλελεύθερες αντιλήψεις (μπλα, μπλα, μπλα…κ.τ.λ.) θα δίνει ιδεολογική ταυτότητα στην ίδια την παράταξη, δυναμώνοντας ξανά τον κορμό της και αποκτώντας διεισδυτικότητα σε όλο το πολιτικό φάσμα (μπλα,μπλα,μπλα…κ.τ.λ.) που τα μέλη του θα έχουν θεσμοθετημένο ρόλο στη λήψη αποφάσεων και στην ανάδειξη στελεχών, όπου η ιδεολογική δουλειά θα είναι αναβαθμισμένη στο εσωτερικό του και ο ρόλος του Πολιτικού σχεδιασμού θα είναι ενισχυμένος στη λειτουργία του, μια λειτουργία που θα συνοψίζεται στις λέξεις: Αξιοκρατία, Αξιοπρέπεια, Ευθύνη, Ενότητα, Αλληλεγγύη."

"...Μια παράταξη που  θα ακούει την ευρεία κοινωνική της βάση, που θα συνομιλεί μαζί της, και -κυρίως- που θα καταστήσει ενεργή τη τη συμμετοχή της στα κέντρα λήψης των αποφάσεων. Η δυναμική έκφραση της ευρείας κοινωνικής μας βάσης αποτελεί πλέον αδήριτη ανάγκη.Σε μια εποχή που οι παγκόσμιες, οικονομικές και πολιτικές εξελίξεις τρέχουν με ιλιγγιώδεις ρυθμούς, δημιουργώντας νέα κοινωνικά ρεύματα , τα οποία με τη σειρά τους επικαιροποιούν ιδεολογικοπολιτικές θέσεις και προτάσεις, η εμμονή σε παρωχημένα σχήματα και στερεότυπα οδηγούν σε περιθωριοποίηση και επί της ουσίας υπονομεύουν κάθε προσπάθεια εκσυγχρονισμού." 



Αλλά, ας μην αδικούμε τα καημένα τα παιδιά... Δεν είναι παρά γνήσια τέκνα τόσο μιας παμπάλαιας,  αυστηρής αγωγής (Σπαρτιατικού τύπου):
"Ω ξειν, αγγέλλειν τοις κηδεμονίοις, ότι τήδε κοιμώμεθα τοις κοίνων χρήμασι τρεφόμενοι"
όσο και μιας πρόσφατης αγωγής (κάποιου μακάριου τύπου, που αντί να κυβερνάει, είχε χεστεί στη μακαρονάδα...): "Άμες δε χεσόμεθα πολλώ μακάρονες"

"...Θα είμαι μαζί σας στους νέους αγώνες για την Ελλάδα. Την Ελλάδα που ακτινοβολεί πολιτισμό και περηφάνεια, την Ελλάδα που κερδίζει για όλους, που διεκδικεί για όλους. Μαζί σας στους νέους αγώνες,  στις νέες νίκες που ενωμένοι θα κατακτήσουμε… Αυταπάτες δεν μπορεί να έχει πλέον κανένας, χρειάζονται δύσκολες αποφάσεις για την έξοδο της χώρας από την παγκόσμια οικονομική κρίση. Χρειάζονται βαθιές διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις για την απαλλαγή του κράτους από τις αγκυλώσεις και τις νοοτροπίες που βαθιά ριζωμένες αντιστέκονται στην πρόοδο... Χρειάζεται καθολική συστράτευση απέναντι σε προβλήματα που είναι κοινά για όλους τους Έλληνες. Επισημάναμε τις βασικές κατευθύνσεις και τα αναγκαία βήματα για την ενίσχυση της οικονομίας και αναπτύξαμε ευθέως τις δύσκολες αποφάσεις που είναι επιβεβλημένες, προκειμένου να αποτραπεί το ενδεχόμενο οικονομικής περιπέτειας."

Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλλα κι απ' τη Ραφήνα φαίνομαι με σάλτσες στη φανέλα... 
Ή (όπως λέει κι ο Νιόνιος)
Κι αν δεν ξέρεις το χορό του Ησαΐα, μή φοβάσαι!... Θα στον μάθει ο παπάς! 
Κάτω οι διαλεχτικές των τεχνικών της εξουσίας! 
Φίλε θεατή...εεεεεεεεΕΕΕΕ-Ξ-Ο-Δ-Ο-Σ!!!

1 σχόλιο:

  1. Σε μια εποχή όπου η ξύλινη γλώσσα της πολιτικής απεκδύεται κάθε αρκούντως δημοκρατική διαδικασία της νέας, πράσινης ανάπτυξης και επανάστασης της πληροφορικής, θα γίνει διασταύρωση στοιχείων των στοιχείων, ώστε να παταχθεί η φοροδιαφυγή και να μειωθεί στο επίπεδο του 3,8% η εισφοροδιαφυγή, εφόσον. βεβαίως, το δημόσιο έλλειμμα έφτασε πια το επίπεδο ρεκόρ του 82,35% του ΑΕΠ και η ανεργία υπερήλθε του πληθωρισμού κατά 18,2345%, πράγμα που, για όσους γνωρίζουν έστω λίγα οικονομικά, για όσους έχουν διαβάσει έστω τα πρώτα κεφάλαια του Κέινς και του Σμιθ, δείχνει την κατάντια της χώρας σε μια εποχή, επαναλαμβάνω, όπου τα κόμματα έχουν πλέον μεταλλαχθεί σε κοινωνικούς σχηματισμούς και πολιτικά μορφώματα με αξίωση πλέον στην τοπική αυτοδιοίκηση πρώτου, δεύτερου, αλλά και του τρίτου βαθμού, καθώς δεν αρκεί πλέον η θεσμοθέτηση νέων εξωκοινοβουλευτικών κανόνων προς διαμόρφωση ενός πλαισίου με ευρωπαϊκό προσανατολισμό, αλλά θα πρέπει να αναλάβουμε όλοι πια τις ευθύνες μας απέναντι στον κόσμο του αύριο που διαμορφώνει την κλιματική αλλαγή μιας αειφόρου ανάπτυξης. Αυτά είχα να πω και συγγνώμη αν σας ξεκούρασα. Αρλούμπες και μπούρδες και παπαριές ένα σωρό, ζήτω το Έθνος. Αποθανέτω η ψυχή μου μετά των άλλων φίλων, αμήν!

    Κωνσταντίνος Γκιουλέκας

    ΑπάντησηΔιαγραφή