"...Είστε πολίτες όχι πελάτες. Μιλάμε για ιδεολογία, όχι για διαχείριση και κυβερνητισμό. Η διαχείριση είναι αυτή που έκανε το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ να φαίνονται ίδιοι…" ανέφερε ο Αντώνης Σαμαράς, μιλώντας σε κομματικούς του φίλους, σε κεντρικό ξενοδοχείο.
Λίγο αργότερα, συνέχισε την ομιλία του σε κεντρικό τηλεφωνικό θάλαμο, όπου και τόνισε (στους εναπομείναντες οπαδούς του) πως ο αντίπαλός του δεν είναι εσωκομματικός, δεν είναι κάποιο στέλεχος της παράταξης, αλλά είναι το ΠΑΣΟΚ.
Κλείνοντας την ομιλία του (ταυτόχρονα με το κλείσιμο της πόρτας του τηλεφωνικού θαλάμου) κατέληξε στη διαπίστωση (κι ενώ διαπίστωνε πως είχε χάσει τα κλειδιά του ξενοδοχείου, του θαλάμου και του σπιτιού του) οτι οι λέξεις "κλειδιά" για την παράταξη είναι "ιδεολογία, οργάνωση, ενότητα και αντιπολίτευση".
Αναφερόμενος, τέλος, στην ανασυγκρότηση του κόμματος, σημείωσε ότι "…πρέπει να φέρουμε τους κεντροδεξιούς ψηφοφόρους που έμειναν στο σπίτι τους στις εκλογές του περασμένου Οκτωβρίου", επισημαίνοντας: "Αυτούς πρέπει να φέρουμε μαζί. Πρώτα την οικογένεια και μετά τον γείτονα".
Λίγο αργότερα, συνέχισε την ομιλία του σε κεντρικό τηλεφωνικό θάλαμο, όπου και τόνισε (στους εναπομείναντες οπαδούς του) πως ο αντίπαλός του δεν είναι εσωκομματικός, δεν είναι κάποιο στέλεχος της παράταξης, αλλά είναι το ΠΑΣΟΚ.
Κλείνοντας την ομιλία του (ταυτόχρονα με το κλείσιμο της πόρτας του τηλεφωνικού θαλάμου) κατέληξε στη διαπίστωση (κι ενώ διαπίστωνε πως είχε χάσει τα κλειδιά του ξενοδοχείου, του θαλάμου και του σπιτιού του) οτι οι λέξεις "κλειδιά" για την παράταξη είναι "ιδεολογία, οργάνωση, ενότητα και αντιπολίτευση".
Αναφερόμενος, τέλος, στην ανασυγκρότηση του κόμματος, σημείωσε ότι "…πρέπει να φέρουμε τους κεντροδεξιούς ψηφοφόρους που έμειναν στο σπίτι τους στις εκλογές του περασμένου Οκτωβρίου", επισημαίνοντας: "Αυτούς πρέπει να φέρουμε μαζί. Πρώτα την οικογένεια και μετά τον γείτονα".

Καλά, ο Γείτονας μεγάλη έμπνευση. Έκανα ΤΟ γέλιο! Και ο τηλεφωνικός θάλαμος, αυτό πάλι πού το κατέβασες ρε αθεόφοβε; Καλά, άσε τη Βικτωρία να κάνει κριτική και συνέχισε έτσι. Το γέλιο το χρειαζόμαστε όλοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι όμως... με τη Βικτωρία ανταλλάσσουμε συχνά γνώμες! Π.χ. όταν με ρώτησε "Windows XP ή Vista?", της απάντησα: Άφησε τα Vista, άστα ρε Βικτωρία!" (Hasta la vista, hasta la victoria)
ΑπάντησηΔιαγραφή