Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

Πισοριζοϊκός και μισοζωικός αιώνας

Το μπλογκ, λοιπόν, είναι ένα ελεύθερο βήμα στο χώρο του διαδίκτυου. Και το διαδίκτυο, πέρα από τα θετικά του, περιέχει και -πρακτικά, άπειρα- "σκουπίδια. Αυτό το "σκουπιδαριό", όμως, έχει την εξής απίστευτα μεγάλη δύναμη: Κλέβει το χρόνο μας(σας/μου/σου κ.λ.π.)!!!
   Κλέβει, άλλοτε λίγο κι άλλοτε άφθονο (έως ΟΛΟΚΛΗΡΟ) από τον -λιγοστό, πλέον- ελεύθερο χρόνο, που διαθέτουν εκατομμύρια άνθρωποι για να διαβάζουν διαδικτυοστοιβαζόμενοι ή να δικτυώνονται διακτινιζόμενοι στα άδυτα δίχτυα του διαδικτύου, σε μια αδιάκοπη διαλλαγή διαλογής "της ήρας από το στάρι".
   Αν αναλογιστεί κανείς τα άχρηστα λεπτά, ώρες, μέρες, βδομάδες, (μήνες;;;) κ.λ.π., που έχει ξοδέψει στο διαδίκτυο, πολλαπλασιασμένα με τα εκατομμύρια χρηστών του διαδικτύου, το γινόμενο είναι ένας ασύλληπτα μεγάλος χρονοδιαδικτυακός αριθμός. Αυτός, λοιπόν, ο αριθμός δίκαια αποκτάει μια χρονική οντότητα τέτοια, που τείνει να αποτελεί ένα όχι ευκαταφρόνητο κλάσμα του προσδόκιμου μιας ανθρώπινης ζωής. Με άλλα λόγια, μια χρονική "μαύρη τρύπα" που -αδιάκοπα και χωρίς κορεσμό- καταπίνει τις άλλες δραστηριότητες του φυσιο-λογικού ανθρώπου (π.χ. εκδρομές, επαγγελματικές δραστηριότητες, διαπροσωπικές ή ερωτικές σχέσεις, σπορ, χόμπυ, ανάπαυση, ύπνος, όνειρα κ.λ.π.).
    Οι ανθρωπογεωλόγοι επιστήμονες της εποχής μας χωροχρονοθέτησαν και ονομάτισαν τις μεγάλες περιόδους των 4,5 δισεκατομμυρίων χρόνων της ζωής της Γης, με αφορμή κάποια εξαιρετικά σπουδαία γεγονότα. Για παράδειγμα, τα απολιθώματα από τη μοναδική μορφή ζωής, τα ασπόνδυλα, ήταν η αφορμή για την ονομασία της "παλιάς μορφής ζωής" ως "Παλαιοζωικού Αιώνα" (570εκατομ.χρόνια-250εκατομ.χρόνια π.Χ). Τα απολιθώματα δεινοσαύρων και η εποχή της εξαφάνισής τους, είναι η αφορμή για την ονομασία της "μέσης μορφής ζωής" ως "Μεσοζωικού Αιώνα" (250-65εκατομ.χρόνια π.Χ). Με το τέλος του Μεσοζωικού, αρχίζει ο "Καινοζωικός Αιώνας" (65 εκατομ.χρόνια π.Χ), λόγω της εποχής μιας "καινούργιας μορφής ζωής", με απολιθώματα θηλαστικών και σύγχρονων φυτών, που φτάνει μέχρι και τη δική μας εποχή.
 
Με τον ίδιο τρόπο, οι αντίστοιχοι ανθρωπογεωλόγοι των πολύ μελλοντικών γενεών θα χαρακτηρίσουν την εποχή μας, λόγω της ΡΙΖΙΚΗΣ μετάλλαξης του φυσιολογικού ανθρώπου, σε άνθρωπο που ΡΙΖΩΝΕΙ πίσω από ένα PC, δίνοντας το όνομα: ΠισωΡΙΖωικός Αιώνας. 
Ακόμη, λόγω της μετάλλαξής του σε άνθρωπο που ζει  φυσιολογικά, μόνο τη ΜΙΣΗ του ζωή, ενδέχεται να δώσουν το όνομα:  
ΜΙΣΟζωικός Αιώνας.
Ή, ίσως, λόγω της κατάχρησης του ελεύθερου χρόνου του,
σαν ζώο πίσω από ένα PC, ως ΠΙΣΩζωικός Αιώνας…  Βέβαια, σε μερικές χιλιάδες χρόνια, θα είμαστε …πολύ γέροι για να μας νοιάζουν τέτοιες προσβολές, αλλά εδώ θα είμαστε και να μου το θυμηθείτε!

Κι αν αυτές οι ονομασίες δεν μας τιμούν ιδιαίτερα, δεν πειράζει! Ούτε -εξάλλου- τα αμφίβια του Μεσοζωικού Αιώνα, έφεραν βαρέως και με ενοχές την μετάλλαξή τους σε ζώα της στεριάς! (απ' όσα -τουλάχιστον- γνωρίζουμε…)

ΥΓ. Έρευνα της τυφλεοπτικής εκπομπής ρύπων «Κίτρινος Ρύπος» αποδεικνύει πως για τη θεραπεία των ψυχικών μας τραυμάτων, καταλληλότερος θεωρείται ο "ψυχαναλυτής" παντός καιρού Makis Macacus, της συνωμοσιακής συνομοταξίας Camerus Apokryfus, ως ειδικός ερευνητής του Homo Sapiens (άνθρωπος σάπιος).

 

2 σχόλια:

  1. αναρωτιέμαι (για την ακρίβεια... έχω κάτι στο μυαλό μου )πως λέγεται αυτός που είναι "κολλητός" με το PC του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρηνιώ, σόρι για τη χυδαία απάντηση, αλλά λέγεται: Χρήστος! (το βρήκα;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή