Ο Καναδάς είναι μια όμορφη και πλούσια χώρα, με άπειρα δάση και ποτάμια που συνδέουν αντίστοιχες λίμνες. Οι Καναδοί είναι κατ' εξοχήν αθλητικοί τύποι και μάλιστα σε σπορ που έρχονται σε επαφή με την άγρια φύση. Επειδή, όμως, είναι και πολύ ανταγωνιστικοί, φθονούν τα παγκόσμια ρεκόρ των (βόρειο) Νορβηγών, Ισλανδών και Ιαπώνων (βλ. συνομοταξία: ακέφαλα, ψυχρόαιμα ανθρωποειδή) στον ευγενή Α(θ)ΛΗΤΙΚΟ
στίβο της φαλαινοθηρίας
και -ως εκ τούτου- επιδίδονται σε ένα άλλο ευγενές σπορ, αυτό της άγριας και παρά φύση επαφής με την άγρια φύση:Τη σφαγή του μωρού της φώκιας.

Η κατάταξη του συγκεκριμένου σπορ στα ΕΥΓΕΝΗ, οφείλεται στο γδάρσιμο της γούνας του ζωντανού(!!!) μωρού-φώκια, μετά από δυνατό χτύπημα στο κεφάλι (ο πυροβολισμός δεν φτουράει, αφού η σφαίρα ανοίγει τρύπα στο δέρμα) και στην περαιτέρω επεξεργασία και μετατροπή της σε γούνες, με τις οποίες στολίζονται οι ανά τον κόσμο ΕΥΓΕΝΕΙΣ τσούλες.
Το εν λόγω σπορ είναι πολύ διαδεδομένο στον Καναδά και -συχνά- βλέπει κανείς αφίσσες να διαφημίζουν τις σχετικές εκδρομές-σαφάρι. Ευτυχώς, όμως, που η κυβέρνηση του Καναδά, επιδεικνύοντας περισσή ευαισθησία, προσπαθεί να αποτρέψει τέτοιες ενέργειες, απαγορεύοντας την εκδορά του ζώου εν ζωή και επιτρέποντας το σπόρ μόνο έπειτα από τη θανάτωση του μωρού-φώκια! Ζητώ συγνώμη από τους κατοίκους της Καλαβρίας, αλλά η υπόθεση θυμίζει αρχίδια ΚΑΝΑΔΕΖΙΚΑ.


%CE%9B%CE%97%CE%A4%CE%97%CE%A3.jpg)
Στο "Eίπαν..." λέει "Αν οι αμερικανοί ήταν καλοί, θα ήταν καναδοί".
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρχίδια καλά-βρες-ΙΚΑ κι άμα γιατρευτείς, πες μου κι εμένα.
Συμφωνώ και επαυξάνω: "Αν οι Καναδοί ήταν χειρότεροι, θα ήταν Αμερικάνοι" (βλ. παραθετικά του "κωλόφαρα":)Καναδός-Καναδότερος-Αμερικάνος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό, καλό. Δεν το χωράει ο νους αυτό που γίνεται με τις φώκιες, αλλά τα ίδια γίνονται και με φάλαινες και με όλα τα άλλα ζωντανά που κάνουν γούνες. Είχα βρει κάπου ένα φιλμάκι όπου οι φώκιες (σε μιαν άλλη ζωή μάλλον) κάνουν τα ίδια με τους ανθρώπους και με είχε σοκάρει αυτό, αλλά δεν μπροώ να το ξαναβρώ. Πάντως και οι έμποροι της γούνας και οι καριόλες που τις φοράνε είναι για τσεκούρωμα. Πρέπει να ζήσουμε μ' αυτή την πικρή γνώση, δυστυχώς.
ΑπάντησηΔιαγραφή