"…Για να προσεγγίσουμε τα παιδιά, ίσως θα βοηθούσε να αναρωτηθούμε πώς θέλουμε να μας προσεγγίζουν τα ίδια και να αμφισβητήσουμε την παραδοχή πως η παιδική ηλικία αποτελεί πεδίο κανονικοποιητικής ρύθμισης".
(Άννα Μπίμπου, Αναπληρώτρια καθηγήτρια Ψυχολογίας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ)
Εδώ αυτούσιο το προς δημοσίευση (στην ΑΥΓΗ) άρθρο " Παιδί και βία"
Παιδική ηλικία και βία
ΑπάντησηΔιαγραφήΑννα Μπίμπου
Και γαμώ τα κείμενα!
Το "Υποστηρίζω ότι η κυρίαρχη προσέγγιση με την οποία αναγνωρίζουμε σήμερα τα παιδιά είναι "τα παιδιά ως πρόβλημα", μια οπτική που εκτείνεται ολοένα και περισσότερο." πέρασε στο "Είπαν..."
Θέλω την ημερομηνία της "ΑΥΓΗΣ", αν υπάρχει...
Παρεμπιπτόντως, και βολικότερα για το εν λόγω άρθρο, το "οθπεδικός" γράφεται εδώ και χρόνια "ορθοπαιδικός" όπως αποφάσισαν οι ορθοπαιδικοί σε συνέδεριό τους προ δεκαετίας περίπου. Μπορείς να δεις σχετική ανακοίνωση στο διαδίκτυο. Εν τάχει, η ορθογραφία με "ε" ήταν από την αρχή λάθος, καθώς ο Γάλλος ιδρυτής της ορθοπαιδικής ετυμολογεί τον όρο από το "ορθός παις" και δεν έχει καμία σχέση με την πέδη ή άλλη παρόμοια ρίζα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου κάνει εντύπωση η ορθογραφία με "αι", καθότι νόμιζα πως προέρχεται από το "ορθό πεδίο"…(παρ' ότι δεν είχα πρόθεση να συνδέσω την ιατρική ειδικότητα αυτή καθαυτή, αλλά τη μέθοδο της ορθής αποκατάστασης). Αν όμως ή ορθογραφία "αι" είναι κατοχυρωμένη σε συνέδριο ορθοπΑΙδικών, τι λόγος μου πέφτει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΩστόσο, στον τίτλο θα επιμείνω στο "ε", αφού ήθελα την αναφορά στο "…πεδίο κανονικοποιητικής ρύθμισης".