Κυρίες και κύριοι,
Η οργανωτική αναδιάρθρωση, που θα αναδείξει την πλατιά συμμετοχή των λαϊκών μαζών και η ιδεολογική καθαρότητα που συνδυάζεται με το ξεκίνημα μιας αποφασιστικής διαδικασίας ριζοσπαστικών αλλαγών, δεν μπορεί παρά να εγγυούνται την ευρύτερη δυνατή απήχηση, ώστε να επεξεργαστούμε τις συνισταμένες και συνιστώσες μιας νέας πραγματικότητας. Εξ άλλου, δεν πρέπει να μας διαφεύγει το γεγονός οτι ένα νέο μοντέλο πολύπλευρης δράσης και παρέμβασης, με την αδιάκοπη προσήλωσή μας στην πραγμάτωση των στόχων και των ποικιλόμορφων δραστηριοτήτων συμβάλλει σταθερά στην ποιοτική αναβάθμιση των προσπαθειών μας και συγκροτεί αναπόδραστα ένα δυναμικό σύστημα αντιμετώπισης των απαιτήσεων της εποχής, οριοθετώντας τις βάσεις και τους άξονες μιας μελλοντικής πορείας στις μεγάλες προκλήσεις των καιρών.
Το παραπάνω κείμενο προέρχεται από:
2. Ομιλία σε κοματικό συνέδριο;
3. Τηλεοπτικό Debate;
4. Ομιλία υπουργού στη Βουλή;
5. Ομιλία Δημάρχου;
6. Ομιλία Ευρωβουλευτή στην Ευρωβουλή;
7. Προεκλογική ομιλία υποψήφιου βουλευτή;
8. Ομιλία σε τυχαία πολιτική συγκέντρωση;
9. Ομιλία πριν από την ψήφιση του προϋπολογισμού;
10. Ομιλία στον ΟΗΕ για την παγκόσμια κρίση;
Η γνώμη μου είναι πως ΑΝΕΤΑ εκφράζει μια ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ περίπτωση από τις προαναφερθείσες!!! (Δεν αποκλείεται, δηλ., να κυκλοφορεί σε φωτοαντίγραφα, για να μπορεί ο κάθε γαμημένος πολιτικάντης να το έχει στο τσεπάκι του διαθέσιμο για κάθε περίπτωση!!!) Κι αν διαφωνείτε, το συνέδριο π.χ. της Ν.Δ. είναι κοντά… (ρεπορτάζ από το μέλλον!!! Wowww ρε συ…)
Βρε, ΑΓΥΡΤΕΣ!... Πώς μπορείτε να μιλάτε, χωρίς να λέτε Τ–Ι–Π–Ο–Τ–Ε…???????

Τώρα μιλάς σωστά!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά, γουστάρισα ανάρτηση πρώτη. Τι γίνεται όμως που θέλω να βάλω "αντίδραση" και δεν μου φτάνει η κλίμακα; Προτείνω μια ακόμη κατηγορία "σουπερ-ντούπερ", ή "και γαμώ!", ή κάτι τέτοιο τεσπα...
Και η φωτό και γαμώ κι αυτή. Εννοείται ότι την έκλεψα και την έβαλα στην αρχει(δ)οθήκη μου για να την ανασύρω όταν χρειαστεί και σίγουρα δεν θα είναι αχρείαστη καθώς η αχρειότητα περισσεύει!
ΑπάντησηΔιαγραφή