Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2010

Ευρω ΟΜΟΛΟΓΑ: ΕυρωΠΕΗ μπλε ή πράσσειν άλογα;;;




     Στον ευρωπαϊκό στίβο, δηλ. εκεί που τα Ευρωπαϊκά εκτρώματα στίβουν τα λαϊκά στρώματα, οι ιπποδρομίες συνεχίζονται καθημερινά, προσφέροντας άφθονο θέαμα. Ένα παράλογο θέαμα στο θέατρο παρ’ αλόγου με άλογους, ομόλογους και ομόσταβλους  ιππουργούς και πρωθιππουργούς να συσταβλίζονται σε στρογγυλές τράπεζες με ολοστρόγγυλους τραπεζίτες που
κωλοστρώνονται επί του καναπέως για κα ’να παρά και για να παρακωλουθήσουν το ’’τάβλι’’-Backgammon (μπακ γαμών, με την ευρωπεηκή καφέ έννοια) στο τραπέζι της καφεννοιακής πολιτικής. 
Ένα ζόρικο τάβλι με ζάρια, παζάρια και ζόρια στα όρια της ζυγαριάς και στα ζύγια των ιπποζυγίων. Ένα τάβλι που τους ισχυρούς δονεί και ταβλώνουν από ηδονή κάθε φορά που τα ερίφια σκύβουν και ρίπτουν τους κύβους ανά ριπάς και  ανά φόνο, αναφωνώντας: Ο κύβος ερρίφθη! Φέτος ο κύβος ερρίφθη στο Νταβός. Και είναι περίεργα τα ήθη του Νταβός! Διότι...

Γκαβός, στο τάβλι που ‘παιζε, έχασε το ‘να ζάρι
από τη στραβομάρα του· κι έσκυψε να το πάρει.
Οι θεατές νευρίασαν και μ’ απειλή ροπάλου
τον έβαλαν να κυλιστεί στα πόδια του αντιπάλου.
Μα όπως έσκυψε ο γκαβός κάτω από το τραπέζι
ένιωσε πως το ρόπαλο το …ήπαρ του πιέζει.
Τότε κατάλαβε ο γκαβός όλο το παραμύθι
πως ζάρια, τάβλια, ρόπαλα είν’ του Νταβός τα ήθη.

Και σκύβουν τα ερίφιαΣκύβουν από το βιασμό και από σεβασμό στα θεία και νιώθουν αστάθεια· μια αστάθεια που διορθώνεται μόλις ορθώνεται ο Ευρωπέος και σχεδιάζει ένα σχέδιο σταθερότητας, που σταθεροποιεί και ισιώνει τα παρ’ άλογα οικονομικά, όπως ισιώνει (γαλλιστί, για ληστή: comme ission) και η όποια οικονομία παραπαίει παρά τα πέη της Κομισιόν.
Αυτό απαιτεί από τον επί έτη επαίτη ηγέτη να πάρει τα ανάλογα παρ’ άλογα έκτατα μέτρα για το κοστούμι (του παρά),  που παρά το κόστος, με θάρρος θα ράψει τη ραψωδία-τραγωδία στο λαό, που μπορεί να κλαίει και να λέει πως θα ρέψει, αλλά αυτόν τον λαό, ο ηγέτης –πάντα σύμφωνα με τον νόμο-  τον έχει γραμμένο και με το γράμμα του νόμου, στην ίδια αρχή, δηλαδή σε αρχή ίδια. 
Έτσι, ο επαίτης ηγέτης σταθερά προγραμματίζει ένα Πρόγραμμα Σταθερότητας και δρομολογεί –όπως ομολογεί - ένα ανελέητο προγραμμήσι,  ώστε ευθύς να ευθυγραμμίσει τις μαύρες γραμμές των οριζόντων, δηλ. των ζώντων στα όρια της μαυρίλας.
Φυσικά, οι αχρείοι αστοί και αχρείαστοι Ευρωπέη δεν είναι άχρηστοι και αχάριστοι. Πράττουν ανάλογα με τα πράσσειν άλογα και συμπράττουν παράλογα, πιάνοντας στα πράσα το γάλα των γαλαζοπράσινων επί έτη επαιτών, οπότε δρομολογούν μια δεύτερη πλάνη (Plan B) μετά το απλανές (Α Plan S) εύρος των ομολόγων με ΕυρωΟμόλογα και ενίοτε με βρωμόλογα, όπως αυτά που εκστομίζουν οι ομόλογοι βρωμόλογοι ευρωπέη. Αξίζει να θυμηθούμε κάποια απ’ αυτά τα Εβρωμόλογα, διότι μ’ αυτά γράφεται η Ιστορία:

-->
-"Θα σας πάρει ο διάολος τον Πατέρα!"(Θα Πατέρο),
-"Το μπάρ βρωμάει, όζει!…"(Μπαρ Όζο),
-"Θα σας κόψουμε τον κώλο. Έτσι η σάρκα ζεί!" (Νικωλά Σαρκοζεί)  
-"Ψάξτε το χρήμα σε Άλλους Κόλπους!" (Αλ Μουνια), 
-"Όχι άλλη ανοχή! Φάτε μούντζες"(Οίκος ανοχής Moody’ s-Μούντζυ’ ς)
-"Πάρτε τη μπάρα μου, μπάμιες;" (Μπαράκ, ω Μπάμια)
-"Κάγκελα παντού και να πείτε και Μερσί!"(κ.Άνγκελα Μέρσελ)
-"Χρυσέ μου, σας κλωτσάν!" (Τρισέ Κλωντ-Ζαν
-"Γιούνισεξ, Σαν Κλόουν"(Γιούνκερ Ζαν Κλοντ)  
(Αλλό Ζαν! Fun Del Άπατρι!)
-''Βάνδαλοι, γίνατε Ρόμπα !''(Βαν Ρομπάι)
-"Ούτε Καν Στρώσατε και μας γκαστρώσατε!"(Καν Στρως
’’Να απολυθούν Όλοι Ρε!’’ (Όλι Ρεν)

Όχι άλλα βρωμόλογα για Ευρωμόλογα...Άστα γι αύριο, γιαβρί μου...


8 σχόλια:

  1. "Πάψε να παίζεις με τις λέξεις, για θα καείς", έλεγε ο Ευγένιος (όχι ο Onegin ούτε ο O'Neal). Ωστόσο εγώ τη βρίσκω (αν και δεν την είχα χάσει ποτέ) και αναφωνώ: Μπράβο ρε pu(s)tin μου!
    Έχετε όμως κατά νου ότι η λεξιλαγνεία, αν δεν γίνεται τον Μάρτη, είναι α-Μαρτία. Και είμαστε -φευ!- στον Φευ-ρουάριο. Τουλάχιστον πάει το τριώδιο, λέει μια μονωδία που έγραψα στο τετράδιο, εκεί στα διόδια...
    Ευ-χεσ'... Ο Θεός με θυμών'
    Theo - Τέως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στον Ευγενικό και αγνό χρησμό του κ. Derm (ή Τάσογλου;) αντιπροτείνω τον λεξιλάγνο χρησμό "Αξίζει φαύλε να υπάρχεις για ένα Lexotoneiro κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει…"
    Εξάλλου "Λέξη που δεν αΜάρτηςε, ποτέ της δεν αγιάζει!"
    όπως ενθυμούμαι από τον αγιασμό των (χλ)ΥΔΑΤΩΝ, που πραγματεκποίησε με το θυμιατό των αναθυμιάσεων και με θυμών, ο άνηθος κ. Ανάθυμος, δίνοντας ευχέστην ποδηγεσίαν της παχύδερμης χυδέρνησης.
    Τέλος, τελούμε εν αναμονή της μονωδίας, ως έξεστι, από τον εξώστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αφήστε τον exausted εξώστη να περιμένει την τακτοποίηση των ημιυπαίθριων, άλλα είναι που προ(εξ)έχουν. Ο Δημοσθένης ρερητόρευσε το ρερητορευμένο ρο και εγώ γεγάμηκα το γεγαμημένο γάμα, αγαπητέ. Πρόκειται για την μεγαλύτερη ασέλγεια από τον καιρό που καταργήθηκε η υπογεγραμμένη κάτω από το ωμέγα (Χριστιανόπουλος).
    Με τον αέρα που μου δίνει αυτή η πράξη, αλλά και με τα Παγκαλορεά, Μπιρμπιλόουερ και Κατσέλι-2 που κατέχω, έχω κάθε δικαίωμα να ρωτώ: Ποιος πάσαρε τον Πάσαρη; Προς τα πού ρέπει ο Ρέππας; Τι έργο παράγει η υπουργός παιδιάς και τι το ΥΠΕΣΑΗΔΙΑ (ΥΠουργείο ΕΣωτερικών, Αποκέντρωσης, Ηλεκτρονικής ΔΙΑκυβέρνησης; Είπες αηδία, το γράφει στην ούγια του Βούγια. Θα έκανα αγωγή αλλά έχε χάρη που είμαι αν-άγωγος.
    See you around. Φιδάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ippokleinomai ston diavlon ton favlon magikon avlon.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μικρύνετε ή να μη κριθείτε, εν Χριστώ και εν αχρήστω αδελφέ μου. Ωστόσο, χρησιμότατες οι χρησμοδοσίες σας.
    Όσο δι' υμάς που ιπποκλίνεστε στον δίαυλον των φαύλων μαγικών αυλών, ως προαχθείς εις αυλάρχη άλλοτε σταυλάρχης λέγω ημίν ότι ο καιρός γαρ εγγύς, ως λέγει και ο Οργανισμός Εγκύων Βελτιώσεων. Μετά νοείτε, διότι ήγγικεν γαρ η βάση λεία των ούρα νοών. Όνο ων ανοήτω, μη σας ξεγελά η κενή διαθήκη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάνοντας οικο no μία στο χώρο του δικού μου blog (μη μου τελειώσουν τα φύλλα του μπλοκ), γράφω στο δικό σας. Το λέει και η λέξη: οίκο no μία, δεν υπάρχει μία στο σπίτι!
    Τα ερωτήματα που θέτετε είναι ασύκωτα, δεν τα συνοδεύετε καν μ' ένα συκαλάκι. Κι όπως λέει κι εκείνος απ' τη Συκιά σ' ένα δύστυχο δίστιχο "άλλα θέλω κι Αλαβάνο πώς να σου το πω / έλεγα περνούν τα χρόνια θα Συν μορφωθώ".
    Πριν κλείσω (έχω ανοιχτά και μπαίνει κρύο), σας λέγω αυτό σε μια προσπάθεια να φανώ εξ υπνος: Εμείς μπορεί να προσπαθούμε να κομίσουμε κάτι νέο, άλλοι όμως προσπαθούν να κοιμίσουν κάθε νέο -ή και γέρο- με ήλοι θειότητες του τύπου "υπό μονή". Να τους βάλουν κάτω από μοναστήρι δηλαδή κι εκείνοι να είναι πάνω τρωγοπίνοντας. Μιλάμε για Διες στραμμένους εγκέ-φαλλους, για καθ' άρματα, al ήττες και πάει κλαίγοντας...
    Τι να piss; Τι να πεις; Τι να πιεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φίλτατε,
    ΣΥΝελήφθητε να συκώνετε οπώρας, αφού από ώρας τα ΣΥΝκαλάκια των Αλαβανών μεταν αστών και μετανοούντων αστών, πετάν μορφώματα, μεταμορφώνοντας τις ρίζες των συκεών σε εμποροφόρα οπωροφόρα δέντρα, κομμένα σύρριζα και εν είδει συνωστισμού αστών του δρόμου, με το σύνδρομο του ΣΥΝαστισμού, συνταυτιζόμενο με αυτόν τούτον τον αυτισμόν.
    Ωσαύτως, συκαλάκια αλλά και καρυδάκια νηστήσιμα (λόγω Πάσχα), θα βρείτε εις τον Πασχαλίδειον αοιδόν:
    "Της καρυδιάς οι πελαγίτες, κάνουμε γιορτές τις ήττες", όπως εξάλλου ΣΥΝ-ιστούν Σουνίτες και Σιίτες για τις σίτες της αστικής σάουνας. Μιας σάουνας σοφών, πίσω από τις ήττες των οποίων λατρεύουμε το piss off-on.
    Χωρίς ντροπήηηη, καθώς drop pee...
    (και η βρόχα έπιπτε...και η μπόχα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "Γελάω μωρώς κάντη μύγαι λείον ει"...
    Σας απάντησα ήδη στο blogάκι μου και ένα έχω μόνο να προς θέσω: Ο γιε γόνε, γιε γόνε. Ας Συν ταχθούμε κάτω από την ομπρέλα της επιβεβλημένης επι τύρησης, μήπως και οι καλοί αφέντες αφήσουν καν ένα ευρώ για τα δις έγγονά μας. Ουκ εν τόπω lotto ευ. Νησ tea και προς ευχή, όλα θα πάνε καλά (για τους εύλογου μένους capital ληστές).

    ΑπάντησηΔιαγραφή