Theo,σεβούμενοι και λοιποί φίλοι αναγνώστες,
Ευχαριστώ δια την υπενθύμησιν των Β΄ Χαιρετισμών και
"Εύχαρις τω Δία, τείνει πενθεί μισήν" που, σε στίχο πλάγιο λεύτερο σημαίνει Ευχαριστώ Θεέ μου, που τείνει να πενθεί η μισή (χώρα)· η άλλη μισή το γλεντάει (προς το παρόν…)
Το παρόν εblogημένο μπλογκ, με τις εύλογες ευλογίες του παπα Κωνσταντίνου του Β΄, αναμεταδίδει ως ώφειλεν προς τους πιστούς (αναγνώστες), τους Β΄ Χαιρετισμούς από την ιερά Μονή Λαζαριστών, στη Σταυρούπολη. Οι βυζαντινοί ήχοι και η αγγελική φωνή του παπα Κωνσταντίνου στα διασωθέντα γραπτά κείμενα της οσίας Αφροδίτης Μάνου αποδίδουν τη δέουσα κατανυκτική ατμόσφαιρα. Παρακολουθείστε, λοιπόν, τη μεγαλοθυμία του παπα Κωνσταντίνου, που στον Γολγοθά του μαρτυρίου (του λαού), δεν μισεί, αλλά αγαπά τους εξουσιαστές Ρωμιούς κατακτητές, αρνούμενος ωστόσο να νυμφευτεί με εκπροσώπους της εξουσίας, λόγω λέπρας και χολέρας της εποχής της εξουσίας της βΡωμαϊκής Αυτοκρατορίας, αλλά και της εκάστοτε εποχής, αποστέλλων προς την εξουσία τα χαιρετίσματά του.
Στους Β΄Χαιρετισμούς του Β΄παπα Κωνσταντίνου, συμβάλλει και ο εκ δεξιών ψάλτης Μιχαήλ εκ Κύπρου, ενώ εξ ευωνύμων και μετά θεού χάριτος, ψάλλει τους δικούς της χαιρετισμούς, η κεχαριτωμένη Χάρις, θυγατέρα του παπα Αλεξίου εκ Θηβών.
Προσωπικά, επιμένω· και εν είδει ποιμένος μετά φλογέρας, ψάλλω επίμονους επωνύμους φλογερούς χαιρετισμούς προς το ΧρηστΕπώνυμον πλήθος του πιστού ποιμνίου των προς βοράν προβάτων των φλεγομένων βάτων της Πασχαλινής τραπέζης:
"Ομολογώ εις Παναγίαν Τράπεζαν πως η Πίστις σου σ' έσωκέ σε!" (που σε στίχο πλάγιον λεύτερον μεθερμηνευόμενον, σημαίνει "Τα ομόλογα της Τράπεζας Πίστεως σ' έσωσαν· η Παναγιά μαζί σου!")
Καλή, Άννα, η στάση; (Άννα καλεί Αναστάση)
Καλή ανάσταση!
Ευχαριστώ δια την υπενθύμησιν των Β΄ Χαιρετισμών και
"Εύχαρις τω Δία, τείνει πενθεί μισήν" που, σε στίχο πλάγιο λεύτερο σημαίνει Ευχαριστώ Θεέ μου, που τείνει να πενθεί η μισή (χώρα)· η άλλη μισή το γλεντάει (προς το παρόν…)
Το παρόν εblogημένο μπλογκ, με τις εύλογες ευλογίες του παπα Κωνσταντίνου του Β΄, αναμεταδίδει ως ώφειλεν προς τους πιστούς (αναγνώστες), τους Β΄ Χαιρετισμούς από την ιερά Μονή Λαζαριστών, στη Σταυρούπολη. Οι βυζαντινοί ήχοι και η αγγελική φωνή του παπα Κωνσταντίνου στα διασωθέντα γραπτά κείμενα της οσίας Αφροδίτης Μάνου αποδίδουν τη δέουσα κατανυκτική ατμόσφαιρα. Παρακολουθείστε, λοιπόν, τη μεγαλοθυμία του παπα Κωνσταντίνου, που στον Γολγοθά του μαρτυρίου (του λαού), δεν μισεί, αλλά αγαπά τους εξουσιαστές Ρωμιούς κατακτητές, αρνούμενος ωστόσο να νυμφευτεί με εκπροσώπους της εξουσίας, λόγω λέπρας και χολέρας της εποχής της εξουσίας της βΡωμαϊκής Αυτοκρατορίας, αλλά και της εκάστοτε εποχής, αποστέλλων προς την εξουσία τα χαιρετίσματά του.
Στους Β΄Χαιρετισμούς του Β΄παπα Κωνσταντίνου, συμβάλλει και ο εκ δεξιών ψάλτης Μιχαήλ εκ Κύπρου, ενώ εξ ευωνύμων και μετά θεού χάριτος, ψάλλει τους δικούς της χαιρετισμούς, η κεχαριτωμένη Χάρις, θυγατέρα του παπα Αλεξίου εκ Θηβών.
Προσωπικά, επιμένω· και εν είδει ποιμένος μετά φλογέρας, ψάλλω επίμονους επωνύμους φλογερούς χαιρετισμούς προς το ΧρηστΕπώνυμον πλήθος του πιστού ποιμνίου των προς βοράν προβάτων των φλεγομένων βάτων της Πασχαλινής τραπέζης:
"Ομολογώ εις Παναγίαν Τράπεζαν πως η Πίστις σου σ' έσωκέ σε!" (που σε στίχο πλάγιον λεύτερον μεθερμηνευόμενον, σημαίνει "Τα ομόλογα της Τράπεζας Πίστεως σ' έσωσαν· η Παναγιά μαζί σου!")
Καλή, Άννα, η στάση; (Άννα καλεί Αναστάση)
Καλή ανάσταση!

Action ST! Τι κατά νυξη κατ’ άνοιξη! Τι κατά νηκτικό πνεύμα! Αυτός ο αριστερός ψάλτης της δεξιάς είναι αν υπέρ βλητος, άξιος ο miss Θως του. Στείλτε ένα μπράβο στον Β΄ παπα-Κωνσταντίνο, αλλά και στον Μη Χάλι από την ΚΥΠ ρο και στην Χαρίκλεια Ρουπάκα από τη Θήβα. Αξίζει ώμος και σ’ εσάς ένας μπράβος για την ου Ράνια ψαλμωδία. Ου γαρ είδα city ποιούσι η έκκληση-α, αλλά μόλις έχασε έναν όπα δω, που πλέον θα παρά κώλου θει τους χαιρετισμούς απαυτό το blog. Σας εύχομαι σύντομα και ιστιοσελίδα, με κατάληξη .com (communism) ή .org (orgasm). Με ταξί άλλων, εκατό μύρια γυναίκες θα χαρούν, ειδικά στη δεύτερη περίπτωση…
ΑπάντησηΔιαγραφή«Action ST το χώμα που ανεβάζει μιαν οσμή κεραυνού σαν θειάφι.
Χαίρε με τα λυτά μαλλιά η χρυσίζοντας τον άνεμο
Χαίρε με την ωραία λαλιά η δαμάζοντας τον δαίμονα»
(Οδυσσέας el ήτις)
Να η στέκα la. Καίει σανό terra. Καλή επ! ανάσταση
Άλλοι πάν’ εμετό σταυρό στο χέρι και άλλοι με νουν με τον put so… Λοιπόν, κάτω πίνω ρει μουσκέψεως, έχω να προ τείνω τα εξ ης: Να κάνεις ένα με γάλλο αφ’ ιέρωμα στην ιερή κατ’ άνοιξη και ιερή εξέταση των ημερών. Τόσοι αηδοί με σούρα νουν στο κάλοι τεχνικό stereo μα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάνε την αρχή δια του γάμου της Κανά και συν έχυσε με τον Λουβοδίκο των Λαμογίων, που με τα λόγια έχτισε ανώγεια και καταγώγια. Προ χώρα με την Al κύστη 1οψάλτη, με τον Χαζούλη, τον Χαζογιάννη, τη Ρεμπούστικα. Μύξαι χάσεις και τα συν κροτήματα: τους Άχτι member, Άβγαλτον, Def Acto, Δι’ αφ’ ανάκρινα, Ξι λινά spa θεια. Να συν περί λαμβάνεται κι ο Λέκκας της Αλέκας (ο περί sauce ως αστικό κυνοβολευτικό κώμα δεν πρέπει να λύπη), ο Chalet ass με το κλαρί no, ο Αθηνιόνιος 2004 Σαβουρόπουλος, ο Αλκίονος, ο Κοίλα ηδονής, ο Στόκος –αλλά χωρίς Πλιάτσικο- από τους Πυξ-Βλαξ, η Σκοτεινή Δάρρα, η Μόνικα με μια φυσαρμόνικα, ο β΄ και ο θ΄ παπα-Κωνσταντίνος (ακόμα και ο Γιώργος ο ιππουργός), ο Τζίτζιρας, ο Κότσιρας, ο Τζίτζι Μήτσοι Κότσιρας. Ούλοι, αλλά χωρίς τη διαβολική Νικολούλη…
Βάλε και μπάντε σεξ άλλο δα πεις: Doors και Windows (xp κατά πρώτη μισή), Beach Boys και Bitch Girls, Dead Kennedy’s και Alive Obama’s, Jefferson Airplane και Olympic-Aegean Air, Madrugada και την Μάνδρου στη ΓΑΔΑ, U2 και C4I με Siemens, Waterboys και Goldenboys.
Δώσ’ μοι παστό και ταν γαν κοιμίσω, αλλά κουράστηκα γιατί Νόρα. Θα cine χύσω Sally φάση…
Σουτ ω ΗΠΑ: μην asshole είσαι με άνω ίσιες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔις κώλοι και ρει… Τούλα χύστον Άννα μένουμε τους γάμα χαιρετείς mousse.
Επί Δήμου τάπες και μούρη, ξέσω μορφές μου σ' οικείες ιδέες, σπά οστόν ες περί οίνων νάμα. Αγνή το φωνήσω: Την Α΄κώλου θεία των γάμα αχ ερεθισμόν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ blog υμέναιε, μωρέ παρθένε, δια την είπω Μονήν και διατείνει με εταίρα Σωτήρη Α΄.