Σήμερα, Παρασκευή 19 Φεβ. 2010, είναι οι πρώτοι χαιρετισμοί. Για όσους δεν θα μπορέσουν (π.χ. λόγω ίωσης, λουμπάγκο, ξαφνικής αδιαθεσίας κλπ.) να τους παρακολουθήσουν ζωντανά, φρόντισα να συμπεριλάβω στη στήλη μια αναμετάδοση, που αποδίδει θαυμάσια τη σχετική κατανυκτική ατμόσφαιρα:
Χαίρε και χαριτωμένη (ο κύριος με τα σου -και τα ροξ).
ΑπάντησηΔιαγραφήAction ST το τραγούδι. Action ST το video. Action as tea περιέχεται μέσα του. Ελπίζω να κάνετε το αυτό κάθε Παρασκευή, μέχρι τον ακάθιστο ύμνο, ασήκωτε. Έστω και για μας τους αδιάθετους, που περιοδεύουμε ανά τον κόσμο μ' ένα sack ίδιο, ψάχνοντας ψαχνό.
Ας σπάζομαι την χήρα σας κι έχετε το νου σας: εξ όνοι χώστον λέοντα...
Πάει, δεν το γλιτώνουμε το ECOFIN, θα μας κλείσουν μέσα, φιλαβάκι! Καλά, πώς γίνονται αυτά τα μαγικά, σήμερα να μπαίνω το απόγευμα στο blog και να έχει τελευταία ανάρτηση τα εΒρωμόλογα και τα Ευρωπέη, και τώρα που ξαναμπαίνω να μου κοτσάρεις ανερυθρίαστα Παρασκευιάτικους «Χαιρετισμούς»; Θα μου πεις κατά μάνα κατά κύρη, ό,τι βλέπι το παιδί αυτά θα κάνει. Σ'αυτό το κωλοκράτος που μας έτυχε άλλοι μαγειρεύουν κοτζαμάν προϋπολογισμούς και κάνουν μαγικά με τις επίσημες κρατικές αναφορές, κι εμείς αν πειράξουμε καμιά ημερομηνία βλάπτει; Όπως λέει κι ο λαός: Άλλος γαμεί και λειτουργεί, κι εγώ αν σημάνω βλάπτει; Άντε φιλαβάκι, χαλάλι, δεν πειράζει, για πβώτη φοβά σε συγχωβώ, αλλά την άλλη φοβά θα σου κόψω τον … 14ο μισθό, ντάξει να 'ουμ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ ρε μπαγάσα τί έκανες πάλι!!!!! ελπίζω κάθε παρασκευή να μας χαιρετάς με τέτοιες μικρές χαριτωμένες εκπληξούλες .. μέσα σ'αυτη τη μαυρίλα που υπάχει εγώ γουστάρω τους δικούς σου χαιρετισμούς και έτσι χάνομαι όταν ρεμβάζω....γιατί δεν ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ... τα'παιξα ..... και μην ακούς τον Παναγιώτη.. ο 14ο μισθός είναι χαμένος έτσι και αλλιώς... όπως και εμείς άλλωστε αν δεν κάνουμε κάτι...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=sqbBEzJPHfQ
ΑπάντησηΔιαγραφή-Τεό, SUPER το κομμάτι της Μοσχολιού!!! Δεν το ήξερα· με άναψε και αναμμένο πληρώ-εφορίες, λόγω πλούσιας εν μπυρίας σου σε μουσυκιές εκπομπές.
ΑπάντησηΔιαγραφή-Σοφία, οι Χαιρετισμοί θα συνεχιστούν καθ' εκάστην Παρασκευήν και έως "ασηκώτου" Ύμνου, που λέει κι ο Τεό. Μα το τεό, "η πίστη μου μ' έσωκέ με!". Μέσα καίμε! Καλύτερα έξω, μο την πίστη σ'! Οπότε, "Πριν Πάνος, ο λέκτωρ, λαλήσαι τρις, ότι μισθού 14ου κέκοπται", προλαβαίνω να κεράσω καφέ ή τσίπουρο (Βολιώτικο, εν είδει μπαγασητικού κόλπου).
-Πάνο, με όπιον δάσκαλο καθήσεις, τέτοια πειράγματα θα μάθεις. Για τις ημερομηνίες εννοώ, πως εν Nαώ λειτουργώ σαν τέλειος αντίλαλος: ECHO FINE!
Και τώρα με την δειλή απεργία των (παρα)κρατικών δι' ύλης τυρίων, τέλος η βενζίνη: ΕΚΟ FIN!
Αλλά, όπου ακούς πως θα κεράσει, πάρε και μικρό ΚΟΦΙΝΙ.
Τ' ακούτε, ρε Κωφοί, Ε,ΚΩΦΟΙν…
Έλα στον θείο (Theo) όταν θα έλθει εν τη συμβασιλεύουσα, γιατί βλέπω ότι η ψχ σου αποζητά cheap ουρα (μετά τσιπούρας;). Εμείς πάντως σήμερα θα έχουμε το επαναστατικό cheap ουρο που ακολουθεί κάθε απεργιακή συγκέντρωση της ΧΕΣΕΕ και της Αν Δε Δει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην αθετήσεις τις περί χαιρετισμών υποσ-χέσεις, καθηλωμένη η πιστή (piss tea) ποίμνη αναμμένη τη συνέχεια.