Σάββατο 12 Ιουνίου 2010

Μουντιαλική ανταπόκριση και Mundial λύκοι (αν τα πω κροίσοι...)


Bar για ποτά, Bar για τσιγάρα...
Δεν Bar ακολουθώ, αλλά έμαθα ...αίματα, λέει...
"Με δύο-μηδέν έχασε η εθνική μας και φόρεσε τη μπούργκα της ντροπής..."
(του αντ υποκριτή μας από το Δυο-χάνες-μπουργκ της Νότιας Α' φρικης) 
"Οδυνηρή έκβαση είχε το στοίχημα (bet) που έβαλε η κ. Πορτ Ελίζα"
(του άλλου αντ υποκριτή μας από το Πορτ-Ελίζα-μπετ)

Μουντοί... άλλοι με το Μουντιάλ (μετά συγχωρήσεως...),
και μουντοί άλλοι να βλέπουν με το κυάλι το ευρώ, έως... (με τάσιν χωρίς έως...)
Κι άλλοι έως πότε;
Έως πότε -μετά συγχωρήσεως- θα έχουμ' εμετά ΣΥΝ, (με τάσιν χωρίσεως;)
Έως πότε θα μας ζαλίζουν τα ούμπαλα;;;
ΟΥ μπάλα, ΟΥ θέαμα, ΟΥ γκολ, ΟΥ μάνατζερ...
Κι αυτό το management, πότε θα το άρει (μανατζ-άρει) η δεξιά (recht) αγέλη λύκων με το αγγελικόν πρόσωπο των ΑΤΜ (Aδηφάγοι Τrap Μηχανισμοί) με την αυτόματη ανάληψη;;;
Τι παίζει ο αυτόματος δεξιόστροφος άγγελος Αuto RechtAngel;;; 
Και τι παίζει με το παιχνίδι της εθνικής, ρε χ-Άγγελε;;; Κάθε γκελ και γκολ!

Πότε θα κάνει γκέλα η Αγκέλα στις MIESENS να γκελάσει και το παρδαλό κατσίκι;;;
Κάθε gel και goal..."Κάθε πόλη και στάδιο" που έλεγε κι ο μπαμπάς Ανδρέας του παπά Ανδρέου.
Κάθε χωριό και γυμναστήριο, για να γυμνάζεται στις περιοδείες του ο ΓΑΠ.
Ο ΓΑΠ που αγαπά όχι το λόγο του-ποιός προδότης έχει μπέσα;;;- αλλά το έργο... (LOVE έργο)
Σαν τον Loveρδο που αΓΑΠά την έδρα (Love-έδρας) και που αποδεικνύεται διςκωλος, επίμονος και ΔΝΤός λεκές και λακές του κέρδους (Ανκρέας Λακέρδος) και των εργασιακών κάτεργων.
Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του, (δηλ. στον πάγκο του χασάπη), με τον παγκόσμιο πάγκο των απλήρωτων αναπληρωματικών παικτών, αντί να υποφέρει από "κρυώματα", να στήνει ικριώματα  στα "εν ου παικτοίς" Μουντιαλικά στάδια,  στ' άδεια αποδυτήρια της εθνικής ποδοσφαίρου, που επί ποδός φέρουν τη χαμένη αξιοπρέπεια και τη σιχαμένη δουλοπρέπεια των αργυρώνητων προπονητών των ηττών κάθε μιας σκυμμένης κυβέρνησης. Της κάθε μιασκυβέρνησης που μουγκανίζει (moo) σε κάθε ΔυΝαΤή τηλε φονική (dial) προσταγή με την αντίστοιχη ΔυΝαΤή δωροεπιταγή σε αντάλλαγμα-δώρο έπειτα Γη και ύδωρ, που απαιτούν καθώς πετούν τα αιμοσταγή όρνεα της παγκόσμιας Mundial Cupιταληστρικής τάξης.

ΝΑΤΟ ξεκαθαρίσουμε λοιπόν:
Άλλο πράγμα η τηλεφωνική συνομιλία υπό το φεγγαρόφως (moon dial),
άλλο πράγμα το μουγκανητό στην "ομιλία" της αγΕλλάδας (moo dial),
άλλο οι σκυθρωπές και κακόκεφες φάτσες όλων (moody all) των ποδοσφαιριστών της εθνικής
και άλλο πράγμα τα παγκόσμια ΚΥΠελλας (Mundial Cup).
Για να μην ΗΠΑάρχει πέρδεμα στην παγκόσμια κακοσμία...


2 σχόλια:

  1. Απ' όπου ΝΑΡ χύσω... Θέσατε και χέσατε (ορθώς!) τόσα ζητήματα, που κάθε πάρε μ' βάση μου, καθιστά τε περί tea...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε παίχτε μπάλα ρεεεεε!
    (αυτό ήταν moo dial)

    ΑπάντησηΔιαγραφή