Τράβηξα δειλά δειλά της κερκόπορτας το σύρτη
και πήραν φωτιά τα μάτια μου, μάγκα μου, απ' όσα είδα
Πολιτεία απέραντη από γυαλί και κεχριμπάρι
τα χρώματα της Ίριδας της έπλεκαν στεφάνι
Στα στενά της σέρνονταν άγιοι σκοτεινοί κι αγύρτες
και στο λιμάνι αθίγγανοι μυρίζανε παλάμες
ο Ανέστος τρυφερά γέμιζε καρφιά τα χέρια
κι ο Μεβλανάτζελ Αλεδί γυρνούσε και γυρνούσε
κι έτσι όπως χάζευα ντερβισάδες μπεχτασήδες
άλαλοι με κυκλώσανε μα ακόμα τους ακούω
Σε μοντού ασικλαρί άνθρωπέ μου τί ξεφτίλα
να σου χαλάνε τ' όνειρο και συ να τους αφήνεις
Πίσω ξαναγύρισα, 1990,
με τα δίδυμα αγκαλιά κοιμάται η κυρά μου.
Στίχοι, μουσική του Θαν. Παπακωνσταντίνου, στο τραγούδι ο Γιώργος Μιχαήλ.
Πόσο όμορφο! Τι διαφορά μύστη Παπακωνσταντίνου από αλήτη Παπακωνσταντίνου!...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο μωρούλι μου!!! τα κατάφερες πάλι να γκριζάρεις λίγο τη μαυρίλα μου......"να σου χαλάνε τ' όνειρο και συ να τους αφήνεις" γαμώτο....
ΑπάντησηΔιαγραφήtheo,
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι ρε γμτ... Τώρα πια το "Θανάσης" είναι απαραίτητο για να αποφεύγεται η σύγχιση με το βρωμοκάθικο.
Σοφούλι μου,
ξέρω πως εσύ δεν "τους αφήνεις" να σου το χαλάσουν. Κι όταν καταφέρεις να τους πάρεις και το scalp, μετά χαράς θα δεχτώ το κέρασμά σου!
Απλά, κάνε υπομονή κι ο ουρανός θα γίνει πιο φωτεινός! (Δεν λέω "γαλανός" γιατί η βρωμούσα σήμερα ανακύνωσε το όνομα του κώματος...)
Άλλη μια φούσκα, μετά την Πωλητική Άνοιξη, το ΚΕΠ (άκου ΚΕΠ!!!), τους "Ταύρους" κι όλες τις μ' άλλα κι έστω ΝΔ έξη ων...
ΑπάντησηΔιαγραφήpoli oraio hristp
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά για το τραγούδι τι να πούμε; και τι να πούμε και για τον Θανάση (άκουσα προχτες πως έχει έτοιμο τον καινούριο του δίσκο εδώ και μήνες και δεν βρίσκει εταιρία να του τον βγάλει!!!)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜη μου πεις όμως πως το βίδεο το έφτιαξες εσύ;!!!
theo,
ΑπάντησηΔιαγραφήτο "κι όλες τις μ' άλλα κι έστω ΝΔ έξη ων... "
το κρατάω αμετάφραστο!
Ανώνυμε, thx
Solo,
Όχι φιλαράκι. Το βίντεο είναι λιτό και με ατμόσφαιρα. Κάτι που δεν θα κατάφερνα (με τη φλυαρία που με δέρνει...)
Solo, αυτό είναι το δράμα του εργάτη. Σκέψου όμως και το δράμα του καπιταλιστή υπέρ του οποίου συνηγορώ και αναπτύσσω αυτή τη μικρή διατριβή: που έχει την εταιρία αλλά δεν βρίσκει δίσκους να βγάλει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΩιμέ και τρισαλί.
Φι σκατά στ' άδεια, άδεια ΙΕΚ Λυσία! Πούμα σπάει αυτί, η ΕΠΟ χι; Καις ici ω παστό σοκ, ερώ...
ΑπάντησηΔιαγραφή