Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

Διαβολικό διαβούλευμα



Λαέ μου,
Αν ήμουν άγγελος στη γη, θα σου έβγαζα διάγγελμα.
Όμως εγώ θα σου βγάλω διαβολευμα (το βούλευμα του διαβόλου)
Λαέ μου,
Με είπες προδότη, με είπες πουλημένο, Νενέκο, Τσολάκογλου,
με είπες πολιτικό υπηρέτη της πλουτοκρατίας και άλλα πολλά...
Δεν θα διαφωνήσω, αφού όλα αυτά ισχύουν και με το παραπάνω.
Όμως, μην είσαι αχάριστος και αναγνώρισέ μου τουλάχιστον αυτό:
Παραδέξου πως είμαι πολύ διάολος!
Εξ άλλου αυτοί που με επέλεξαν (οι πραγματικοί εκλογείς μου· όχι εσείς τα πρόβατα)
δεν το 'καναν στην τύχη. Αυτοί ήξεραν! Και δικαιώθηκαν!


Εμπρός, λοιπόν, λαέ μου!
Εμπρός όλοι μαζί για τη σωτηρία της πατρίδας!
Με τα νέα μέτρα που σου ετοιμάζω, η σωτηρία πλησιάζει!
Ζήτω τα ΜΕΓΑΛΑ ιδανικά και τα MEGAλα κανάλια!
Ζήτω η ΕΛ.ΑΣ., Ζήτω το "ΕΘΝΟΣ",
"ΤΑ ΝΕΑ", "ΤΟ ΒΗΜΑ" κι ο "ΔΙΑΒΟΛΙΟΦΟΡΟΣ"

Jeffry Papandrew



12 σχόλια:

  1. Η συντρόφισσα Τίνα Beer-Billy από το γυμναστήριο8 Νοεμβρίου 2010 στις 10:32 μ.μ.

    Ω λίμα Ζίνα στη ρίξουμε το ass ταίρι Τούλα ου! Από αυτί τίμα χήνα, mill ύψη κανίς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν μας έχουν μείνει και πολλά έξω απο το χιούμορ. Αλλά ώρες ώρες κι αυτό καταντάει μαύρο δίχως να το θέλουμε.
    Περαστικά μας και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μην appel πήζεσαι. Το Χίου more ή νέτο πυρ ω βολικό μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ~Συντρόφισσα Beer-Billy,
    Venceremos! ΒεσεΡέμος!
    Το φωνάζει κι από το WC του ο Ρέμος!
    (αιδώ puta λέμε, το γυμναστήριό σου έχει WC;;;
    ή σ' εμπνέει το περιβάλλον του κυνοβουλίου;;;)

    ~Φυλλαράκι Solo,
    Το μαύρο χιούμορ δένει καλύτερα με τα χρώματα στις ζωές μας. Είσαι εξπέρ στα χρώματα quelle πήζω να 'μαι κατά· λαβαίνεις;

    ~theo,
    καλά κάνεις κι εμψυχώνεις το φιλαράκι μας
    quelle πήζω να σου θυμίσω λίγο Μηλιώκα:
    "Το οξυγόνο απ' το χιούμορ δεν θα το πάρουμε
    απ' τα κρύα έδρανα αστικού κυνοβουλίου
    θα ξεφτιλίζουμε εξουσίες· αυτό γουστάρουμε!
    και με τους νόμους πάντα του πεζοδρομίου"
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαυρη σαν ταμα τι αμο υμερα μεΤΙ Μερα.
    χοιρο τερας ΠΥΡ ια στοκο λος ass Kουφα less.
    Εβδομη ντα νανε ημερεSAS and I τα πωσΟ σταςasss.
    Αλ ηττες panda διπλαS ASκι all Astra βατα ονοι ρασα ςςς
    ΕΠΟΝ ημι κυανο Νιμη ΠΙ ηττες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ αγωνίζομαι σε διαβούλια για την ass φαλλοί ανάκαμψη της χώρας κι εσείς λοιδορείτε λες κι είμαστε στο Λοιδορίκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εμείς πάντως συνεχίζουμε κανονικά το φαγοπότι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με παρεξήγησες. "Ναι, Ναι Co." είναι η μη κερδοσκοπική κυβερνητική εταιρεία της οποίας έχω την τιμή να ηγούμαι και φρονώ πως δεν εκτιμήθηκε όσο θα έπρεπε η πατριωτική μετονομασία της από "Yes, Yes Co." που ήταν εδώ και 60 χρόνια περίπου.

    Για το άλλο όνομα που μου προσάπτεις, μάλλον κάνεις κάποιος λάθος. Το σωστό είναι Τσουλάκ Ογλού, όνομα που αναγκάστηκα να χρησιμοποιήσω για να σαγηνέψω τους γείτονές μας που γουστάρουν να είμαστε η τσούλα τους. Τα είπ΄ ο Ερντογάν: Η Ελλάδα είναι η καλύτερή μας φίλη στην περιοχή. Τι νόμισες, δηλαδή; Μ' αυτά και μ'αυτά τους κατάφερα και τους έφερα μέσα στο σπίτι μας. Κι όπως λέει και η σχετική παροιμία: Έβαλες Τούρκο σπίτι σου, πλύν' τον κώλο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. σχολιάζετε ελεύθερα μέχρι την Κυριακή πουλάκια μου
    από Δευτέρα που θα βάλω φόρο ακόμα και στα σχόλια…
    …τα λέμε…

    Ο.Ξ.(για το ρεπορτάge)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ~ΓΑΠ,
    Δεν χρειάζεται να
    γράφεις το "Ναι" δύο φορές, ok?
    (γραφιστών αιδoίο φορέσω, καίει;)
    Αρκεί να βάλεις echo
    (R Κίνα βάλει σ' ΕΚΟ):
    "Ναι" εν echo

    ~Δα Νις Τες,
    IMFucked!!!

    ~test PAP άκων stand οίνου,
    Εκών-άκων (πρόσω χύστον εγγονάκον)
    δενε χυσι μ' Ασία...
    Αν φορολογήσεις τα σχόλια
    ω! χειμώνων θα ιππο στύσ' test ΠΑΠ
    α, λακέ Καίσαρ, οίκοι τομή! (Σταδιο...)
    Κι εμετά μεθυσμένο (stand οίνου)
    σε Fanta-ζωμέ να τράγου δας:
    "Μ' έκοψαν με χώρισαν Σταδιο..."


    (Ωδής Αία, το όνομα που χρυσή μ' οπή ισες έγραψε...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή