Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Πέντε χρόνια χωρίς τη Μαρία Δημητριάδη





3 σχόλια:

  1. Ό,τι καλύτερο, πιο εύστοχο κι εκλεκτότερο έχω δει εδώ και καιρό!
    Σέσι Γ΄. Χαίρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συναισθάνομαι τα συναισθήματά σου.
      Την ακους ικανή sister απ' αυτό το κομμάτι; ε;
      Τι ν' ακούσει κανείς ύστερα;
      Το άσμα είν' ευλογία και κατάρα μα ζει!

      Διαγραφή
  2. Ύστερα απο αυτό το κομμάτι ας ακούσει ο καθένας τα δικά του λόγια με τις φωνές των σπουδαίων τραγουδιστών που μας άφησαν γεια , στ΄απόκρυμνα νερά των παραδείσων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή