δις λεκτικός χρησμός
Ό,τι καλύτερο, πιο εύστοχο κι εκλεκτότερο έχω δει εδώ και καιρό!Σέσι Γ΄. Χαίρω.
Συναισθάνομαι τα συναισθήματά σου. Την ακους ικανή sister απ' αυτό το κομμάτι; ε;Τι ν' ακούσει κανείς ύστερα;Το άσμα είν' ευλογία και κατάρα μα ζει!
Ύστερα απο αυτό το κομμάτι ας ακούσει ο καθένας τα δικά του λόγια με τις φωνές των σπουδαίων τραγουδιστών που μας άφησαν γεια , στ΄απόκρυμνα νερά των παραδείσων.
Ό,τι καλύτερο, πιο εύστοχο κι εκλεκτότερο έχω δει εδώ και καιρό!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣέσι Γ΄. Χαίρω.
Συναισθάνομαι τα συναισθήματά σου.
ΔιαγραφήΤην ακους ικανή sister απ' αυτό το κομμάτι; ε;
Τι ν' ακούσει κανείς ύστερα;
Το άσμα είν' ευλογία και κατάρα μα ζει!
Ύστερα απο αυτό το κομμάτι ας ακούσει ο καθένας τα δικά του λόγια με τις φωνές των σπουδαίων τραγουδιστών που μας άφησαν γεια , στ΄απόκρυμνα νερά των παραδείσων.
ΑπάντησηΔιαγραφή