Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2009

οιδύσεις από τα ΜΜΕ

Πριν δυο βδομάδες, οι αμερικανικές στρατιωτικές δυνάμεις στο Αφγανιστάν και στο Πακιστάν, κατάφεραν και στρίμωξαν τον Μπιν Λάντεν και ήταν θέμα ωρών να τον συλλάβουν… Όμως, στο τσακ, ο τρομοκράτης ξεγλίστρησε και πάλι!… φτου και ξανά φτου!
Ο πλανητόρχις αποφασίζει, λοιπόν, προκειμένου να ενισχύσει τις στρατιωτικές δυνάμεις στην περιοχή, να στείλει μερικές χιλιάδες στρατιώτες (ως επί το πλείστον από την περιοχή της Λουϊζιάνας κι από άλλες φτωχικές περιοχές με υψηλή ανεργία· αλλά ας μην το κάνουμε θέμα...), με στόχο τη σύλληψη του επικίνδυνου τρομοκράτη. Όχι πως ο πλανητόρχις δεν είναι φιλειρηνιστής· αλίμονο!.. Νόμπελ Ειρήνης πήρε ο άνθρωπας, αλλά "φτάσαμε στην πηγή και νερό δεν ήπιαμε. Λίγη προσπάθεια, ακόμη και… πού θα πάει; Θα τον συλλάβουμε, το Bush tea!"


 Το παραμύθι είναι γνωστό και καλοστημένο.

Statue of Liberty (Limp per tea)

Τα αμερικανικά ΜΜΕ, ορμηνεμένα από τα γεράκια George Bush(THE butcher), Condom-lisa Rice(Κοντο..λύσσα), Dick Cheney (Μόμπυ Ντικ Τσένι), Donald (Ντακ) Rumsfeld κ.λ.π., μεταδίδουν τις "ειδήσεις" που "πρέπει" (στη χώρα της "ελευθερίας"), εξασφαλίζοντας από τα αμερικανάκια την απαραίτητη ηθική (και φορολογική) συγκατάθεση για κλιμάκωση των "αντιτρομοκρατικών επιχειρήσεων".
Και καλά μέχρι εδώ με την αμερικανική κοινή (βλ. πόρνη) γνώμη  και το πιστό τους βρεταννικό τσοπανόσκυλο GIN Gordon  Brown, που πάντα συνηγορεί υπέρ των αμερικανικών "αντιτρομοκρατικών" επιχειρήσεων στο Αφγανιστάν, αφού κι αυτός θα τσιμπήσει κανα κοκκαλάκι από τη μπίζνα, αλλά...




...τα γαμημένα (τάχα μυημένα) ελληνικά Μέσα Μαζικής Εξημέρωσης γιατί αφγανίζονται, μεταδίδοντας αυτές τις σκηνοθετημένες οιΔύσεις;;;

Περνιόμαστε για Αμερικανάκια;;;

1 σχόλιο:

  1. Καλά, τα είπες όλα για την τρομ(π)οκρατία σε μια σελίδα! Άψογο κείμενο· να διδαχθεί στα σχολεία!

    Παρεμπίπτουσλι, το (sic) πού κολλάει; Θα καταλάβαινα καλύτερα το (sic)(tir) στην προκειμένη περίπτωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή