Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2009

Κόψτε τα δέντρα που μου κρύβουν τα ντουβάρια

    Πιθανόν και αλλού, αλλά στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, εδώ και μερικά χρόνια συμβαίνει κάτι εξωφρενικό: Τα δέντρα που φυτεύει η δ/νση Δενδροστοιχιών του Δήμου συμπεριφέρονται εντελώς ανταγωνιστικά! Έχουν, δηλ., την ιδιοτροπία να ...μεγαλώνουν! Άκου θράσος! Και μάλιστα, με τέτοιο τρόπο, που ο κορμός τους και οι φυλλωσιές τους να αποκόπτουν από τη θέα των περαστικών ό,τι πιο αξιοθέατο διαθέτει αυτή η πόλη, δηλαδή:
α) ΤΟΙΧΟΥΣ (από φρεσκοβαμμένες οικοδομές)
β) ΦΩΤΕΙΝΕΣ ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ (από σύγχρονα καταστήματα)
γ) ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ (με μεγάλη ιστορική σημασία)
δ) ΒΙΤΡΙΝΕΣ (υπέροχων εμπορικών καταστημάτων), και
ε) ΤΡΑΠΕΖΟΚΑΘΙΣΜΑΤΑ και ΤΕΝΤΕΣ (από καφετέριες)
με οδυνηρά αποτελέσματα για τους περαστικούς, που ψάχνουν σα χαμένοι προσπαθώντας να εντοπίσουν τα καταστήματα που θα καταναλώσουν τα χρήματά τους, το χρόνο τους ή και τις...προσευχές τους.
    Οι ευαίσθητοι καταστηματάρχες δεν αντέχουν να βλέπουν τους πολίτες, τους περαστικούς, τους επισκέπτες της πόλης κ.λ.π. να βασανίζονται και δρούν απο..φασιστικά. Θυσιάζουν κάποιες από τις οικονομίες τους για την αγορά ενός μεγάλου μπουκαλιού με χημικό οξύ (π.χ. χλωρίνη ή άκουα φόρτε ή άλλο δηλητήριο) και το ρίχνουν στη ρίζα των πιο ...απείθαρχων δέντρων και ειδικά αυτών που έχουν το θράσος να ...μεγαλώνουν! Αυτό είναι! Σε λίγους μήνες το δέντρο ξεραίνεται και πέφτουν τα φύλλα του. Τότε τηλεφωνούν στα συνεργεία του Δήμου, που ως συνήθως ανταποκρίνονται με ζήλο στα αιτήματα των δημοτών και κόβουν το νεκρό δέντρο σύριζα προς το πεζοδρόμιο! 
Τώρα οι περαστικοί, με όλη τους την άνεση -και χωρίς να σκύβουν ψάχνοντας πίσω-μπρος, δεξιά κι αριστερά-, επιτέλους μπορούν απολαμβάνουν τα θαυμάσια  μνημεία της πόλης, δηλ. βιτρίνες, επιγραφές, τραπεζοκαθίσματα κ.λ.π.

Το ρεπορτάζ ήταν μια ευγενική προσφορά των καταστηματάρχιδων στους κατοίκους αυτής της πόλης.
Και πάντοτε  σύμφωνα με το πνεύμα της ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

 
(κάνε κλικ σε κάθε link για να δεις φωτογραφικά ντοκουμέντα)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου