Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2009

Ενώτιος-Ενωτίω: Μια εκπομπή από την εποχή του Σκουλαρίκη...

Κύριε Ανακριτά,
Το χάλι μας στη μετάδοση της αλήθειας έχουν της Χαλιμάς τα παραμύθια στην ενημέρωση από τα κανάλια ύδρευσης και αποχέτευσης του συστήματος.
Απλό το κόλπο σαν ιερό εγκόλπιο θείας αποκάλυψης των πραγματικών γεγονότων, με ευθεία επικάλυψη και με επική άλειψη αλήτειας στην αλήθεια. Βλέπω, δηλαδή, στις 8 το εκκεντρικό δελτίο ειδήσεων κοιμήσεων συνειδήσεων που τα κανάλια δρομολογούν καθώς βρωμολογούν και καναλιζάρουν την σκέψη και την πέψη του κάθε δύσπιστου και δύσπεπτου πιστού τυφλεθεατή. Ανήκω, λοιπόν, στο διάκενο δια το κενό που υπάρχει στο καινό κοινό ψιλής τηλεθέασης και υψηλής τυφλεθέασης  των προσπαθειών που με πάθοσκαταβάλει ο επί αδίκων και δικαίων και ο επί ηθικών πιθήκων ιππουργός Προστασίας του Οπλίτη και ειδικός στην χοίριστη διαχοίριση κρίσης χάους, κ. Κρισοχοΐδης.

Κύριε Ανακριτά,

  Βλέπω με προσοχή τις κρίσεις και κρίνω προσέχοντας τις βλέψεις στις ανακρίσεις. Παρατηρώ το απαύγασμα εκ ρήσεων και εκκρίσεων του κ.Πρωκτεντέρη, ενός ανθρώπου εντελώς ξεδιάνθρωπου που καθηκιμερινά εμφανίζεται στις τηλεοπτικές κωθώνες. Είτε σαν "Ο Μεγάλος Αδερφός" είτε σαν "Η Μεγάλη Αδερφή" (ανάλογα με το φύλο και τον αδερφικό φίλο των τυφλεθεατών/τριών) εντός κάθε οικίας της αποικίας, καθώς είτε Τρέμη και δονείται από ηδονή είτε (ως εγκυκλοπαίδεια ΔΟΜΗ) αποδομεί τη δομή της "πράσσειν άλογα" πράσινης λογικής τού λυμένου έλληνα επί του καναπέως έλυνα, είτε διεγείρεται ακόμα και με το να καταφέρεται (κι εμετό να καταφέρετε) όταν καταδικάζει τα μπαστούνια των διαδηλωτών, ενώ διαδηλώνει υπέρ του μπαστουνιού του κάθε μπάτσου νιού.

Κύριε ανακριτά,
 Ίσως οι όροι που χρησμοπυώ έχουν πύον στο χρησμό και δεν είναι δόκιμοι, αλλά μόνο έτσι δοκιμάζω να δικάζω την αξιοπιστία στις ειδήσεις για αξιόpissτες συνειδήσεις. Στέκομαι, λοιπόν, Ενώτιος-Ενωτίω· μπροστά στις τυφλεοπτικές εκπομπές καψαερίων τύπου Καψή εποχής Σκουλαρίκη, βάζοντας στ' αυτιά μου το ενώτιο, δηλαδή το σκουλαρίκι από το σκουληκαριό των ειδήσεων. Έπειτα ΑΝΤΙΣΤΡΕΦΩ την είδηση και ΤΡΕΦΩ τη δική μου συνείδηση.

Κύριε Ανακριτά, 
ο ...βαρύτατα τραυματισμένος πρύτανις
Όπως ήταν αναμενόμενο, τα τυφλεοπτικά κανάθλια κανάλια δεν εστίασαν στη μεγαλειώδη πορεία του λαϊκού κινήματος, αλλά στους "βάνδαλους κουκουλοφόρους που επέφεραν βαρύτατες κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις" στον πρύτανι κ. Κίττα. (κοίτα σχετικό βίντεο)

[Κύριε Ανακριτά, ξέρω πως δύσκολα τζογάρεις, αλλά πάμε στοίχημα πως σε λίγο καιρό, το άσυλο θα καταργηθεί (και) ΕΠΙΣΗΜΑ;;;]



Κύριε Ανακριτά,
- Σου θυμίζω πως την δολοφονική επίθεση του αφηνιασμένου καμικάζι της ομάδας "Δ" (δες σχετικό βίντεο), εναντίον της αγωνίστριας του ΕΕΚ, Α. Κουτσουμπού, ο κ. Κρισοχοΐδης την αποκάλεσε "περιστατικό".

Συγκεκριμένα, ο κ. Κρισοχοΐδης, σχετικά με τη διαχοίριση της κρίσης χάους, δήλωσε στην υποκριτική (pretender) Ανατρεπτική εκπομπή πως "εκτός από ένα περιστατικό" (για το οποίο ήδη έχει διατάξει τη διενέργεια ΕΔΕ -μοιχοί έσω...), δεν σημειώθηκε ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΜΥΧΗ, ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΓΡΑΤΣΟΥΝΙΣΜΑ!"(sic)

Επίσης, Κύριε Ανακριτά, σου θυμίζω πως τα 7 γενναία γουρουνάκια που ξυλοκόπησαν άγρια (βίντεο) τον φοιτητή Αυγουστίνο Δημητρίου, καταδικάστηκαν σε ελαφριές ποινές (εφέσιμες και εξαγοράσιμες, φυσικά), αλλά και στις βαρύτατες ποινές της ...επίπληξης (ναι!), ο δε επικεφαλής της υπόθεσης "ζαρντινιέρα", Σ. Αποστολίδης, Δ/ντής Ασφάλειας Θεσ/νίκης και συντάκτης του υπηρεσιακού σήματος που χαρακτήρισε τον ξυλοδαρμό ως "αυτοτραυματισμό"(sic), μετά από εξονυχιστική ΕΔΕ (μύξα να 'χε έσω…), έγινε Αντιστράτηγος και Γενικός Επιθεωρητής της αστυνομίας για τη Βόρεια Ελλάδα. Το θυμάσαι, Κύριε Ανακριτά; Ή τουλάχιστον θυμάσαι τι σημαίνει ΕΔΕ;;; 
Και φυσικά, επειδή ο κ.Χρυσοχαρχίδης υποτιμάει τας των ελλήνων φρένας, η ΕΛΛΗΝΟΦΡΕΝΕΙΑ δικαίως τον ξεχέζει πατόκορφα (βίντεο)

"Αυτή τη φορά, η Αστυνομία κατάφερε αποφασιστικό χτύπημα στους κουκουλοφόρους! Διότι κουκουλοφόροι και ΜΑΤ είναι έννοιες ασυμβίβαστες!" (βίντεο)   


και πού 'σαι, κύριε Ανακριτά... Να δεις τι εμετά σου 'χω για μετά

2 σχόλια:

  1. Mr. Chrisohoides pretends nothing happened. That's what Mr. Pretenderis' crisis hides.

    Μετάφραση
    ---------
    Η αστυνομία και οι δημοσιογραφία (αυτή της Παναγιωταρέας -να ένας καλός λόγος που πρέπει να αλλάξω όνομα- και των βρωμερών καναλιών) είναι δείγματα πραγματικά ανεξάρτητων θεσμών, δηλαδή δεν εξαρτάται η αυθαιρεσία της αστυνομία και η καφρίλα της δημοσιογραφίας από τις εκάστοτε κυβερνήσεις· είναι διαχρονικές αξίες και μάλιστα παρουσιάζουν απρόσκοπτη βελτίωση επί τα χείρω, εξ ου (ου, βρε) και η γρίπη των χοίρων που πανδημεί, ενώ πάνδημη η χώρα πενθεί τον Αλέξη. Όχι δεν πενθεί τον Αλέξη, το παιδί στην ψυχή μας χωμένο, ένα καρφί ακόμη, άλλο ένα χαμένο όνειρο, ένα ακόμη λουλούδι που το' κοψε πριν ανθίσει, το βάρβαρο χέρι της πάλαι ποτέ Δημοκρατίας. Όχι δεν πενθούν τα παιδιά τον Αλέξη. Τη χώρα πενθούν, αυτήν την πατρίδα που δεν την νιώθουν πατρίδα, Γιώργο και Κώστα. Κι εσύ Μιχάλη, που καμαρώνεις γι αυτό το χάλι. Όχι, δεν θρηνούν τα παιδιά τον Αλέξη, τον τόπο θρηνούνε, και τις ζωές τους, ξόδι τα νιάτα τους σε μια πατρίδα που αντί για ΕΛΛΑΔΑ να την ντροπιάζουμε, καλύτερο όνομα να της ταιριάζει θαρρώ πως είναι το Κωσταλέξι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με χάλασες πάλι με τον Αυγουστίνο. Τι το' θελες; Καλά το είχα ξεχάσει… Πάντως, νομίζω ότι θα μπορούσε κάποιος αστυ-νομικός στιλ Κούγια να σου λύσει τις απορίες. Ο Χρυσοχοΐδης τον έχει πάρει ψηλά τον αμανέ από τότε που νόμισε ότι εξάρθρωσε τη 17 Νοέμβρη και έδωσε να εντολή στους αστυνομικούς να εξαρθρώνουν κι αυτοί ό,τι μπορούν, κανέναν ώμο, κανένα λαιμό, ό,τι τους βρίσκεται τέλος πάντων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή