Σε απόγνωση έφεραν οι δηλώσεις του αντιπροέδρου του ΠΑΣΟΚ, κ.Πάγκαλου, τις διάφορες οργανώσεις, σωματεία, συλλογικότητες, ομάδες κ.λ.π. που ετοιμάζονται με διαδηλώσεις να τιμήσουν τη μνήμη του Αλέξη. Μιλώντας στη Βουλή (από βήματος) εκ μέρους (του κουνήματος) του ΠΑΣΟΚ, περί του βλήματος (της περσινή δολοφονίας του Αλέξη) και λόγω ιδίου βλήματος, προειδοποίησε τους πάντες οτι "…αυτή τη φορά, δεν θα ανεχτούμε επεισόδια και φασαρίες από κανέναν!…"
Πήραν φωτιά τα τηλέφωνα των αριστερών:
Σε τέτοια απόγνωση, λοιπόν, έριξε ο Πάγκαλος την Αριστερά.
Από την άλλη μεριά, ο φόβος των αριστερών δεν είναι αβάσιμος… Ξέρουν καλά πως ο Πάγκαλος όταν λέει δεν ξελέει! Ένας Πάγκαλος ποτέ δεν κάνει πίσω!
Π.χ. όταν αποφάσισε να δώσει άσυλο στον Οτσαλάν, το τήρησε για παραπάνω από …3μέρες! Εντάξει, μπορεί την 4η μέρα, να τον πέταξε σαν σκυλί στους Τούρκους φασίστες, αλλά επί 3 ολόκληρες ημέρες ήταν ανένδοτος!
Ή μπορεί να δήλωνε κατηγορηματικά πως "ο Ριζοσπάστης είναι το χυδαιότερο(sic) ελληνικό έντυπο" αναβαθμίζοντας το PLAYBOY σε πυλώνα της Δημοκρατίας, αλλά μετά από μια βδομάδα κερνούσε τσίπουρο την Αλέκα, χαριτολογώντας σε στυλ "λέμε και καμιά μαλακία να περνάει η ώρα…"
Και φυσικά, δεν ξεχνάμε το απαράμιλλο πολιτικό του σθένος να εκστομίσει την κατηγορία προς το Γερμανικό κράτος: "Η Γερμανία είναι γίγαντας με μυαλό νάνου"! Θα μου πεις, όταν ο Γερμανός πρέσβης του τράβηξε το αυτί, ναι μεν ο υπερήφανος πολιτικός μας έσκυψε και φίλησε το χαλάκι στην εξώπορτα της Γερμανικής Πρεσβεία, όμως από μέσα του έβριζε και έβραζε!
Κακά τα ψέματα. Ο Πάγκαλος είναι πωλητικός που ο λόγος του έχει τεράστιο βάρος (όπως άλλωστε και το σώμα του).
Γι αυτό και όσα λέει έχουν απήχηση.
Σαν τις επιστολές των Αποστόλων.
Προς κΟΡΝΙΘΙΟΥΣ
Πήραν φωτιά τα τηλέφωνα των αριστερών:
-"Ρε σεις, τα μάθατε;;; Φέτος δεν θα μας ανεχτούν!…"
-"Έλα ρε...αλήθεια;;; Και τώρα, τί κάνουμε;;; "
-"Ξέρω γω;… Λέω να μην κατεβούμε… Καλύτερα να κάτσουμε να δούμε κανα ματς στη NOVA… Οι άλλοι, οι δικοί μας τί λένε;;;"
-"Τι να σου πω, ρε μαλάκα; Εγώ λέω να κατεβούμε κι ότι γίνει… Ίσως αυτοί οι μαλάκες της κυβέρνησης να μαλακώσουν και να μας ανεχτούν…"
-"Λες, ρε μαλάκα;;; Κι αν δεν μας ανεχτούν;;; Αυτή τη φορά δεν σου κρύβω πως φοβάμαι…"
..........Σε τέτοια απόγνωση, λοιπόν, έριξε ο Πάγκαλος την Αριστερά.
Από την άλλη μεριά, ο φόβος των αριστερών δεν είναι αβάσιμος… Ξέρουν καλά πως ο Πάγκαλος όταν λέει δεν ξελέει! Ένας Πάγκαλος ποτέ δεν κάνει πίσω!
Π.χ. όταν αποφάσισε να δώσει άσυλο στον Οτσαλάν, το τήρησε για παραπάνω από …3μέρες! Εντάξει, μπορεί την 4η μέρα, να τον πέταξε σαν σκυλί στους Τούρκους φασίστες, αλλά επί 3 ολόκληρες ημέρες ήταν ανένδοτος!
Ή μπορεί να δήλωνε κατηγορηματικά πως "ο Ριζοσπάστης είναι το χυδαιότερο(sic) ελληνικό έντυπο" αναβαθμίζοντας το PLAYBOY σε πυλώνα της Δημοκρατίας, αλλά μετά από μια βδομάδα κερνούσε τσίπουρο την Αλέκα, χαριτολογώντας σε στυλ "λέμε και καμιά μαλακία να περνάει η ώρα…" Και φυσικά, δεν ξεχνάμε το απαράμιλλο πολιτικό του σθένος να εκστομίσει την κατηγορία προς το Γερμανικό κράτος: "Η Γερμανία είναι γίγαντας με μυαλό νάνου"! Θα μου πεις, όταν ο Γερμανός πρέσβης του τράβηξε το αυτί, ναι μεν ο υπερήφανος πολιτικός μας έσκυψε και φίλησε το χαλάκι στην εξώπορτα της Γερμανικής Πρεσβεία, όμως από μέσα του έβριζε και έβραζε!
Κακά τα ψέματα. Ο Πάγκαλος είναι πωλητικός που ο λόγος του έχει τεράστιο βάρος (όπως άλλωστε και το σώμα του).
Γι αυτό και όσα λέει έχουν απήχηση.
Σαν τις επιστολές των Αποστόλων.
Προς κΟΡΝΙΘΙΟΥΣ


.jpg)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου