Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2010

Μπαουμπάμπ, ένα πολύτιμο και γενναιόδωρο δέντρο.

Σταύρος, Αδάμ, Μαρία, Κωστής, Πρόδρομος
Μια ομάδα, ένα δέντρο, ένα dendroteam.
Μια DREAMTEAM.
Αδάμ, Μαρία, Κωστής, Πρόδρομος, Σταύρος
Μια νεανική ονειρεμένη ομάδα
Ένα νέο ομαδικό όνειρο σ' ένα ζωντανό κορμό.
Μαρία, Κωστής, Πρόδρομος, Σταύρος, Αδάμ.
Κορμός τεραστίων διαστάσεων.
Δεσμός προαστίων αποστάσεων
και σπανίων στάσεων ζωής.
Κωστής, Πρόδρομος, Σταύρος, Αδάμ, Μαρία.
Παντεσπάνι από πολύτιμα ακροκέραμα.
Πέντε σπάνια και πολύτιμα κεραμεικά.

Στον Κεραμεικό.
Πρόδρομος, Σταύρος, Αδάμ, Μαρία, Κωστής.
Ένα δέντρο κέρασμα στο πέρασμα για το κέντρο.
Ένα δέντρο ιδιαίτερο. Με ρίζες άρρηκτες. 
Με ρίζες άριστες. Ρίζες που δεν χωρούν στο χώμα.
Για να μην προκαλούν τεκτονικούς σεισμούς.
Ρίζες που προκαλούν αρχιτεκτονικούς δεσμούς.
Δεσμός αρχιτεκτόνων με δυνατές ρίζες φιλίας.
Δέσμες φύλλων που φυλάνε τον πολύτιμο καρπό.
Τον καρπό ενός κορμού σε ξάστερο ουρανό.
Όπως ακριβώς σ' ένα σπάνιο και χρήσιμο δέντρο.
Ένα πολύτιμο και γενναιόδωρο δέντρο.
Το θρυλικό δέντρο Μπαομπάμπ
www.baubab.gr


Πρωτοχρονιάτικο σκηνικό: Πέντε bau κι ένας babάς,
που σκαρφάλωνε σαν 20χρονος στον κορμό του baubab
για 10 μέρες στην Αθήνα του 2010.
Ίσως η καλύτερή μου Πρωτοχρονιά...

1 σχόλιο: