Επανέρχομαι για να δώσω απαντήσεις στα 20 ερωτήματα, που τέθηκαν στο προηγούμενο άρθρο, κι ευχαριστώ τον φίλο Πανόπτη, που με τα σχόλιά του έδωσε ακριβείς επιστημονικές απαντήσεις σχετικά με τη νέα ψηφιακή τηλεόραση και τον απαραίτητο αποκωδικοποιητή.
Διότι χωρίς αποβοδικοποιητή, φίλε τυφλεθεατή, θα μείνεις το αιώνιο βόδι της κλασικής TV (κλασικοι στιβοι). Η νέα TV είναι λαχνός για εύκολη λεία. Kι oι καιροί αλλάζουν δίχως να κοιτάζουν τι δική σου με-λαχνό-λεία κι έφτασε ο καιρός για ν' αποφασίσεις να τους τα ξανακουμπήσεις αφού πρώτα τσιμπήσεις με ποιά TV θα πας και ποια θ' αφήσεις. Εγώ, απλά, με τις εξειδικευμένες τεχνικές μου γνώσεις θα απαντήσω στα παρακάτω αγωνιώδη σου ερωτήματα:
Επίγεια ψηφιακή τηλεόραση είναι ένα επίγειο αγαθό γι αγαθιάρηδες, που μας στέλνει(...) ο Ουράνιος πατέρας, για να έχουμε θέα Ουράνια (ούρα+άνοια). Είναι σύγχρονη, κοστίζει αρκετά μάρκα και ονομάζεται Επίγεια (a pee υγεια) σε αντιπαραβολή με την παλιά μάρκα URANYA.
2. Τι σημαίνει ο όρος "ψηφιακή μετάβαση";
Η μετάβαση είναι κάτι σαν τη διάβαση (εντέρου). Δεν αρκούσε το κωλοπιάσιμο (με τα τέλη για την ΕΡΤ, έχεις-δεν έχεις συσκευή). Θέλουν λίγο πιο βαθιά...
3. Πότε θα ολοκληρωθεί η ψηφιακή μετάβαση;
Σύμφωνα με την προηγούμενη διευκρίνιση, θα ολοκληρωθεί μόλις "ολοκληρώσουν" (μέσα μας).
4. Ποιά είναι τα προβλήματα στη διάρκεια της μετάβασης;
Στη διάρκεια της διάβασης, τα προβλήματα είναι κνησμός και τσούξιμο, που όμως δικιολογούνται από τη Λοβέρδεια διαπίστωση "Δεν υπάρχει σάλιο!"
5. Ποιά είναι τα οφέλη της ψηφιακής TV;
Τα οφέλη αφορούν κυρίως στους καναλάρχες (ή καναλόρχεις) της τηλεοπτικής επταμελούς συμμορίας Digea. Και οι εφτά ήσαν υπέροχοι και για λεφτά, λύσσαν υπέροχη! Στην αρχή πέφτει τρελή κονόμα από τους μεγαλέμπορους-εισαγωγείς συσκευών TV και αποκωδικοποιητών, αφού χιλιάδες τηλε-βόδια θα πετάξουν την παλιά τους TV, για να εβοδιαστούν με τη νέα, αυτή ντε, με τον αποβοδικοποιητή. Στη συνέχεια, το κράτος εισπράττει εκατομμύρια ευρώπουλα από το ΦΠΑ (που θα έχουν πληρώσει τα βόδια, οι σκαταναλωτές) και από τους δασμούς όσων εισαγωγέων δεν έχουν "δόντι" στα τελωνεία. Χώρια που η εταιρία-σύμπραξη 7 καναλιών δεν είναι αγενής, οπότε όλο και κάποιο "δωράκι" θα ρίξει στα εκσυγχρονιστικά νομοσχέδια περί "φοροαπαλλαγμένης εκμετάλλευσης δημοσίων συχνοτήτων", με αντάλλαγμα το σχετικό πωλητικό λιβάνισμα των ενίοτε κυβερνώντων. (Δούναι και λαβείν, το λέγανε οι αρχαίοι Αβορίγινες)
6. Θα χρησιμοποιηθεί συγκεκριμένη τεχνολογία;
Φυσικά! Αφού εφαρμόσουν πρώτα στον κώλο μας, θα μπει σε εφαρμογή ένα πρωτόκωλο κωδικοποίησης για τη δική μας αποβοδικοποίηση, με το σύγχρονο όνομα της τεχνολογίας MPEG-4. Ένα σύνθετο όνομα από το MPE (μπεεε...), από το G (σφραγίδα «Greece», για την πιστοποίηση της γνησιότητας ελληνικών βοοειδών) και από το 4 (που δείχνει τα πόδια στα βόδια). Π.χ. η κουτσή Μαρία θα δυσκολευτεί (να τρέξει) ν' αγοράσει αποβοδικοποιητή και θα πάει με το πάσο της.
7. Τι είναι ο αποκωδικοποιητής και πόσο εύκολα συνδέεται;
Αποβοδικοποιητής είναι η συσκευή που πιστοποιεί πως είσαι θεατής ψηφιακού σήματος κι όχι πλέον το βόδι του παλιού απλού αναλογικού ψηφοσυστήματος. Συνδέεται τόσο εύκολα που ακόμα κι ένα βόδι θα τα κατάφερνε.
8. Που θα βρω αποκωδικοποιητή;
Αποβοδικοποιητές εύκολα βρίσκει κανείς στα ΕΚΑΒ (Εθνικά Κέντρα Αφαίμαξης Βοοειδών)
9. Προβλέπεται τέλος συνδρομής;
Όχι! Είμαστε ισόβιοι συνδρομητές, αφού το κωλοπιάσιμο δεν έχει τελειωμό.
10. Χρειάζομαι νέα συσκευή TV;
Όχι! Δεν χρειάζεσαι ντε και καλά μια νέα συσκευή, χρειάζεσαι νέα επισκευή. Την μετατροπή σου από αναλογικό βόδι σε ψηφιακό τηλεβόδι την αναλαμβάνει ο αποβοδικοποιητής.
11. Θα χρειαστώ νέα κεραία ή πιάτο;
Όχι ακριβώς, αλλά όπως λέει κι ο Πανόπτης, ένα πιάτο φαγητό με τυρί, πάντα διατυρί α-κεραία τη φόρμα σου την ώρα της τηλεθέασης (τι στυλ θέασης!...)
12. Πόσο θα κοστίσει η αλλαγή;
Η Ιστορία δείχνει πως οι αλλαγές κοστίζουν ακριβά. Όπως λέγαν κι οι αρχαίοι Ληστριγόνες:
Θέλουν "νεκρούς" χιλιάδες να 'χουν οπαδούς
θέλει κι οι ζωντανοί να δίνουν το αίμα τους...
13. Έχω 3 συσκευές TV. Θα χρειαστώ έναν ή 3 αποκωδικοποιητές;
Τώρα μεταξύ μας, πώς γίνεται να τρώς στην κουζίνα ένα κομμάτι ψωμί και να βλέπεις Ψωμιάδη με ψηφιακό σήμα κι έπειτα να τρέχεις στο WC να δεις τον Αυτιά με αναλογικό σήμα;;; Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα! Αγόρασε 3 αποβοδικοποιητές! (αν και με 3 συσκευές TV, δύσκολα σε κόβω να αποβοδικοποιείσαι...)
14. Πως θα προετοιμαστούν οι τηλεθεατές για τη μετάβαση από το ισχύον πρωτόκολλο σε νέο;
Στην αρχή χρειάζονται εντριβές περί το ισχίον για να χαλαρώσουν οι μύες του πρωτοκώλου. Εφ' όσον μιλάμε περί νέου πρωτοκόλλου, οι εντριβές στο περίνεο δεν επαρκούν. Δεδομένου οτι από αναλογικό βόδι γίνεσαι ψηφιακό βόδι, μια δεύτερη βοήθεια στη σύνδεση του αποβοδικοποιητή μπορούν να προσφέρουν ο ψυχοθεραπευτής και ο μπάτσος της γειτονιάς. Και οι δύο είναι ειδικοί στις "νέες ταυτότητες".
15. Υπάρχουν εξειδικευμένοι τεχνικοί;
Υπάρχουν, αλλά είναι stage. Σε λίγο καιρό απολύονται. Τρέχα λοιπόν!
16. Αν κάτι δεν πάει καλά, πού απευθύνομαι;
Εδώ επισυνάπτω αυτούσια την τεχνική συμβουλή του Πανόπτη: "Αν κάτι δεν πάει καλά απευθύνεσαι στο απευθυσμένο σου. Είναι απλό!"
Όχι βέβαια! Υπάρχει ψηφιακή ρύθμιση σύμφωνα με τις ανάγκες σου: π.χ. στη συσκευή της κρεβατοκάμαρας, όλα τα κανάλια θα δείχνουν τις συνεδριάσεις της Βουλής (για ξενέρωμα, άρα και για καταπίεση του ασύδοτου σεξουλικού ενστίκτου), ενώ στη συσκευή του WC όλα τα κανάλια σε ζωντανή σύνδεση με τους αγωγούς αποχέτευσης θα παίζουν μόνο πρωινάδικα και μεσημεριανάδικα, με στόχο την καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας και τη συνεπαγόμενη τόνωση της εθνικής ηλιθιότητας.
Στο σαλόνι θα βλέπεις σε επανάληψη τα κανάλια με τα βραδινά δελτία των 8 για καθυστερημένους (εννοώ αυτούς που καθυστέρησαν να τα δουν στην ώρα τους) και πάει λέγοντας...
20. Αν δεν κάνω καμία κίνηση, θα βλέπω τηλεόραση;
Όχι βέβαια. Αν δεν πειράξεις το τηλεκοντρόλ, καμιά μα καμιά τηλεόραση δεν ανοίγει από μόνη της! (τουλάχιστον στα επόμενα 2-3 χρόνια της μετάβασης...). Μετά το 2017, με εντολή της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η τηλεθέαση θα είναι υποχρεωτική διά νόμου, ακόμα κι όταν δεν έχεις συσκευή στο σπίτι σου! (όπως ακριβώς και με τα τέλη της ΕΡΤ, που τα πληρώνεις έχεις-δεν έχεις συσκευή). Απλά, τότε, θα παρουσιάζεσαι καθημερινά στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής σου, σε ειδικά διαμορφωμένες κάμαρες, με ειδικές κάμερες, ειδικούς φρουρούς και ειδικές ψηφιακές χειροπέδες MPEG-4, για να παρακολουθείς υποχρεωτικά ένα δίωρο τηλεοπτικό πρόγραμμα της ΔΙΚΗΣ ΣΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗΣ! (οι Δημοκρατίες δεν έχουν αδιέξοδα...)
1. Τι είναι η επίγεια ψηφιακή τηλεόραση;
![]() |
| URANYA |
2. Τι σημαίνει ο όρος "ψηφιακή μετάβαση";
Η μετάβαση είναι κάτι σαν τη διάβαση (εντέρου). Δεν αρκούσε το κωλοπιάσιμο (με τα τέλη για την ΕΡΤ, έχεις-δεν έχεις συσκευή). Θέλουν λίγο πιο βαθιά...
3. Πότε θα ολοκληρωθεί η ψηφιακή μετάβαση;
Σύμφωνα με την προηγούμενη διευκρίνιση, θα ολοκληρωθεί μόλις "ολοκληρώσουν" (μέσα μας).
4. Ποιά είναι τα προβλήματα στη διάρκεια της μετάβασης;
Στη διάρκεια της διάβασης, τα προβλήματα είναι κνησμός και τσούξιμο, που όμως δικιολογούνται από τη Λοβέρδεια διαπίστωση "Δεν υπάρχει σάλιο!"
5. Ποιά είναι τα οφέλη της ψηφιακής TV;
Τα οφέλη αφορούν κυρίως στους καναλάρχες (ή καναλόρχεις) της τηλεοπτικής επταμελούς συμμορίας Digea. Και οι εφτά ήσαν υπέροχοι και για λεφτά, λύσσαν υπέροχη! Στην αρχή πέφτει τρελή κονόμα από τους μεγαλέμπορους-εισαγωγείς συσκευών TV και αποκωδικοποιητών, αφού χιλιάδες τηλε-βόδια θα πετάξουν την παλιά τους TV, για να εβοδιαστούν με τη νέα, αυτή ντε, με τον αποβοδικοποιητή. Στη συνέχεια, το κράτος εισπράττει εκατομμύρια ευρώπουλα από το ΦΠΑ (που θα έχουν πληρώσει τα βόδια, οι σκαταναλωτές) και από τους δασμούς όσων εισαγωγέων δεν έχουν "δόντι" στα τελωνεία. Χώρια που η εταιρία-σύμπραξη 7 καναλιών δεν είναι αγενής, οπότε όλο και κάποιο "δωράκι" θα ρίξει στα εκσυγχρονιστικά νομοσχέδια περί "φοροαπαλλαγμένης εκμετάλλευσης δημοσίων συχνοτήτων", με αντάλλαγμα το σχετικό πωλητικό λιβάνισμα των ενίοτε κυβερνώντων. (Δούναι και λαβείν, το λέγανε οι αρχαίοι Αβορίγινες)
6. Θα χρησιμοποιηθεί συγκεκριμένη τεχνολογία;
Φυσικά! Αφού εφαρμόσουν πρώτα στον κώλο μας, θα μπει σε εφαρμογή ένα πρωτόκωλο κωδικοποίησης για τη δική μας αποβοδικοποίηση, με το σύγχρονο όνομα της τεχνολογίας MPEG-4. Ένα σύνθετο όνομα από το MPE (μπεεε...), από το G (σφραγίδα «Greece», για την πιστοποίηση της γνησιότητας ελληνικών βοοειδών) και από το 4 (που δείχνει τα πόδια στα βόδια). Π.χ. η κουτσή Μαρία θα δυσκολευτεί (να τρέξει) ν' αγοράσει αποβοδικοποιητή και θα πάει με το πάσο της.
7. Τι είναι ο αποκωδικοποιητής και πόσο εύκολα συνδέεται;
Αποβοδικοποιητής είναι η συσκευή που πιστοποιεί πως είσαι θεατής ψηφιακού σήματος κι όχι πλέον το βόδι του παλιού απλού αναλογικού ψηφοσυστήματος. Συνδέεται τόσο εύκολα που ακόμα κι ένα βόδι θα τα κατάφερνε.
8. Που θα βρω αποκωδικοποιητή;
Αποβοδικοποιητές εύκολα βρίσκει κανείς στα ΕΚΑΒ (Εθνικά Κέντρα Αφαίμαξης Βοοειδών)
9. Προβλέπεται τέλος συνδρομής;
Όχι! Είμαστε ισόβιοι συνδρομητές, αφού το κωλοπιάσιμο δεν έχει τελειωμό.
10. Χρειάζομαι νέα συσκευή TV;
Όχι! Δεν χρειάζεσαι ντε και καλά μια νέα συσκευή, χρειάζεσαι νέα επισκευή. Την μετατροπή σου από αναλογικό βόδι σε ψηφιακό τηλεβόδι την αναλαμβάνει ο αποβοδικοποιητής.
11. Θα χρειαστώ νέα κεραία ή πιάτο;
Όχι ακριβώς, αλλά όπως λέει κι ο Πανόπτης, ένα πιάτο φαγητό με τυρί, πάντα διατυρί α-κεραία τη φόρμα σου την ώρα της τηλεθέασης (τι στυλ θέασης!...)12. Πόσο θα κοστίσει η αλλαγή;
Η Ιστορία δείχνει πως οι αλλαγές κοστίζουν ακριβά. Όπως λέγαν κι οι αρχαίοι Ληστριγόνες:
Θέλουν "νεκρούς" χιλιάδες να 'χουν οπαδούς
θέλει κι οι ζωντανοί να δίνουν το αίμα τους...
13. Έχω 3 συσκευές TV. Θα χρειαστώ έναν ή 3 αποκωδικοποιητές;
Τώρα μεταξύ μας, πώς γίνεται να τρώς στην κουζίνα ένα κομμάτι ψωμί και να βλέπεις Ψωμιάδη με ψηφιακό σήμα κι έπειτα να τρέχεις στο WC να δεις τον Αυτιά με αναλογικό σήμα;;; Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα! Αγόρασε 3 αποβοδικοποιητές! (αν και με 3 συσκευές TV, δύσκολα σε κόβω να αποβοδικοποιείσαι...)
14. Πως θα προετοιμαστούν οι τηλεθεατές για τη μετάβαση από το ισχύον πρωτόκολλο σε νέο;
Στην αρχή χρειάζονται εντριβές περί το ισχίον για να χαλαρώσουν οι μύες του πρωτοκώλου. Εφ' όσον μιλάμε περί νέου πρωτοκόλλου, οι εντριβές στο περίνεο δεν επαρκούν. Δεδομένου οτι από αναλογικό βόδι γίνεσαι ψηφιακό βόδι, μια δεύτερη βοήθεια στη σύνδεση του αποβοδικοποιητή μπορούν να προσφέρουν ο ψυχοθεραπευτής και ο μπάτσος της γειτονιάς. Και οι δύο είναι ειδικοί στις "νέες ταυτότητες".
15. Υπάρχουν εξειδικευμένοι τεχνικοί;
Υπάρχουν, αλλά είναι stage. Σε λίγο καιρό απολύονται. Τρέχα λοιπόν!
16. Αν κάτι δεν πάει καλά, πού απευθύνομαι;
Εδώ επισυνάπτω αυτούσια την τεχνική συμβουλή του Πανόπτη: "Αν κάτι δεν πάει καλά απευθύνεσαι στο απευθυσμένο σου. Είναι απλό!"
17. Τι θα κάνουν οι υπερήλικες με την μετάβαση;
Η μετάβαση σε άλλο κόσμο (εννοώ τον κόσμο της ψηφιακής τηλεόρασης), απαιτεί μια μίνιμουμ αξιοπρέπεια! Θα παρακολουθούν με δική τους επιλογή την αποβοδικοποίηση της νέας γενιάς (εννοώ τη γενιά των ψηφιακών τηλεοράσεων).
18. Τι θα γίνει με τις υπόλοιπες συσκευές;
Όλες οι άλλες συσκευές -από έγκυρες πληροφορίες που διαθέτω- θα συνεχίσουν να λειτουργούν κανονικά. Δηλαδή, κανένα πρόβλημα με αποχυμωτές, μίξερ, τοστιέρες, κλιματιστικά κ.ά.
19. Θα χρειαστεί να ψάξω ξανά για τα κανάλια;
Όχι βέβαια! Υπάρχει ψηφιακή ρύθμιση σύμφωνα με τις ανάγκες σου: π.χ. στη συσκευή της κρεβατοκάμαρας, όλα τα κανάλια θα δείχνουν τις συνεδριάσεις της Βουλής (για ξενέρωμα, άρα και για καταπίεση του ασύδοτου σεξουλικού ενστίκτου), ενώ στη συσκευή του WC όλα τα κανάλια σε ζωντανή σύνδεση με τους αγωγούς αποχέτευσης θα παίζουν μόνο πρωινάδικα και μεσημεριανάδικα, με στόχο την καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας και τη συνεπαγόμενη τόνωση της εθνικής ηλιθιότητας.
Στο σαλόνι θα βλέπεις σε επανάληψη τα κανάλια με τα βραδινά δελτία των 8 για καθυστερημένους (εννοώ αυτούς που καθυστέρησαν να τα δουν στην ώρα τους) και πάει λέγοντας...
20. Αν δεν κάνω καμία κίνηση, θα βλέπω τηλεόραση;
Όχι βέβαια. Αν δεν πειράξεις το τηλεκοντρόλ, καμιά μα καμιά τηλεόραση δεν ανοίγει από μόνη της! (τουλάχιστον στα επόμενα 2-3 χρόνια της μετάβασης...). Μετά το 2017, με εντολή της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η τηλεθέαση θα είναι υποχρεωτική διά νόμου, ακόμα κι όταν δεν έχεις συσκευή στο σπίτι σου! (όπως ακριβώς και με τα τέλη της ΕΡΤ, που τα πληρώνεις έχεις-δεν έχεις συσκευή). Απλά, τότε, θα παρουσιάζεσαι καθημερινά στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής σου, σε ειδικά διαμορφωμένες κάμαρες, με ειδικές κάμερες, ειδικούς φρουρούς και ειδικές ψηφιακές χειροπέδες MPEG-4, για να παρακολουθείς υποχρεωτικά ένα δίωρο τηλεοπτικό πρόγραμμα της ΔΙΚΗΣ ΣΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗΣ! (οι Δημοκρατίες δεν έχουν αδιέξοδα...)
Μετά απ' αυτήν την εντεχνολογική ενημέρωση, στουσκαταναλωτές που θα σπεύσουν να εβοδιαστούν με αποβοδικοποιητές, εύχομαι Καλό κατεβόδιο!






Για την εξημέρωση των αναγνωστών σου, καταθέτω το αποτέλεσμα έρευνας που διεξήγαγα χθες το βράδυ (χτύπησα γερμανικό νούμερο 2-4, γιατί το ρεπορδάζ απαιτούσε ψάξιμο και στα αρχεία της SIEMENS).
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοιπόν, για να μην σας αναλιώνω με λεπτομέρειες, το ρεζουμέ είναι ότι πίσω από όλη αυτή την ιστορία με την επίγεια ψηφιακή τηλεόραση, κρύβονται τα συμφέροντα δυο κωλοσσών: Βόιδαφον και ΒιΒόιδι
Σημείωση
--------
Ο εξελληνισμός των ονομάτων είναι στα πλαίσια της νέας εκπαιδευτικής απορύθμισης.
φίλε chrismos τί σου φταίνε βρε τα ζωάκια και τα εξισώνεις με τους ανθρώπους??? Τι σου φταίει η καλή μας αγελάδα??? Το βόδι δεν έχει TV εσύ ο άνθρωπος έχεις, χειρότερη βρισιά από το να σε λένε άνθρωπο υπάρχει??? αααει σιχτήρ πια με τη μαλακία των ανθρώπων. τη ξανθιά και τον μαλάκα των πρωινών, μεσημεριανών κλπ δεν τους λές κότα και γάιδαρο ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΥΣ τους λες
ΑπάντησηΔιαγραφή