Σ' ευχαριστώ Χριστοφοράκο
εν αφθονία μου παρέχεις
τρελή υποστήριξη και φράκο
"σινιέ" πρωθυπουργό να έχεις
Σ' ευχαριστώ Χριστοφοράκο
κι εγώ κι η Νέα Δημοκρατία
που έστειλες το "μαύρο" σάκκο
στην προεκλογική εκστρατεία
Σ' ευχαριστώ Χριστοφοράκο
για τη γενναία χορηγία
κι εγώ μαζί με τον Τσουκάτο
σου ευχόμαστε Καλή Υγεία
Σ' ευχαριστώ Χριστοφοράκο
ξέρω...σου λείπει η μπανανία
μα άλλοι σου σκάψανε το λάκκο
και ξέμεινες στη Γερμανία
Viele danke Herr Christoforakos
κι άσ' τη Βουλή να "εξετάζει"
μη νιώθεις ένοχος και ράκος
ο χρόνος όλα τα σκεπάζει...
chrismos
εν αφθονία μου παρέχεις
τρελή υποστήριξη και φράκο
"σινιέ" πρωθυπουργό να έχεις
Σ' ευχαριστώ Χριστοφοράκο
κι εγώ κι η Νέα Δημοκρατία
που έστειλες το "μαύρο" σάκκο
στην προεκλογική εκστρατεία
Σ' ευχαριστώ Χριστοφοράκο
για τη γενναία χορηγία
κι εγώ μαζί με τον Τσουκάτο
σου ευχόμαστε Καλή Υγεία
Σ' ευχαριστώ Χριστοφοράκοξέρω...σου λείπει η μπανανία
μα άλλοι σου σκάψανε το λάκκο
και ξέμεινες στη Γερμανία
Viele danke Herr Christoforakos
κι άσ' τη Βουλή να "εξετάζει"
μη νιώθεις ένοχος και ράκος
ο χρόνος όλα τα σκεπάζει...
chrismos



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου