(για το Σταύρο μου)
Ξύπνα διαμάντι και ρουμπί κι ανθέ του μαλαμάτου
κι έχω δυό λόγια να σου πω του παραπονεμάτου
Τα χείλη μου εδίκασα για σένα και δε λένε
Τα μάτια δεν εμπόρεσα να στέσω να μη κλαίνε
(Παραδοσιακό, διασκευή και τραγούδι από το Μιχάλη Σταυρακάκη, Χαϊνηδες)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου