Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Υπεραστικοί-Νερό κι αλάτι - Ένα τραγούδι για τους 300


THE INVISIBLE WALL / ΤΟ ΑΟΡΑΤΟ ΤΕΙΧΟΣ






"...Για τους δικούς σου, από την ώρα που φεύγεις μετανάστης, είσαι ήδη σαν νεκρός. Στρώνουν κάθε βράδυ τραπέζι και συ λείπεις. Τους είπα να με κλάψουν 40 μέρες· κι αυτό ήταν.
Κι εμείς, αν πεθάνουμε, θα κοιμόμαστε για πάντα ήσυχοι. Όμως αυτοί που δεν μας δίνουν μια σφραγίδα, δεν θα κοιμούνται ήσυχοι ποτέ.
Θέλω να πω και μια κουβέντα στους Έλληνες φίλους που έκανα: μπήκατε στην καρδιά μου. Ζήσαμε ευτυχισμένοι.
Και σ' όλους αυτούς που μας φέρθηκαν άσχημα, μας έφαγαν λεφτά: σας τα χαρίζω. Σαν να μην έγινε τίποτα. Αντίο σας"
Χασάν

Ένας από τους 300 εργάτες μετανάστες απεργούς πείνας.


6 σχόλια:

  1. Αυτά τα κουνούπια μάλλον δεν κάνουν καλή δουλειά
    Θα πρέπει να μας τσιμπίσουν όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι, φυλλαράκι.
    Κάτω τα ...ατομοκτόνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α,ρε πως καταντησε αυτος ο τοπος
    και αυτος ο λαος.....
    Να δημιουργει συνθηκες απανθρωπες
    και να ξαναπαρουσιαζει
    σκυλανθρωπους,θυματα,
    χωρις ελπιδα, χωρις ονειρα....
    Ντροπη ΜΑΣ,Ρεεεεεεεεεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τελικά είχε δίκιο ο Goldon που έλεγε ότι οι μπάτσοι είναι πλέον μορφωμένοι. Πάει πια εκείνη η παλιά εικόνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κλαίνε στο Αλαφουζοκάναλο. Η απεργία ΝΙΚΗΣΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι! Ο μόνος αγώνας που δεν δικαιώνεται είναι αυτός που δεν δίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή