THE INVISIBLE WALL / ΤΟ ΑΟΡΑΤΟ ΤΕΙΧΟΣ
Κι εμείς, αν πεθάνουμε, θα κοιμόμαστε για πάντα ήσυχοι. Όμως αυτοί που δεν μας δίνουν μια σφραγίδα, δεν θα κοιμούνται ήσυχοι ποτέ.
Θέλω να πω και μια κουβέντα στους Έλληνες φίλους που έκανα: μπήκατε στην καρδιά μου. Ζήσαμε ευτυχισμένοι.
Και σ' όλους αυτούς που μας φέρθηκαν άσχημα, μας έφαγαν λεφτά: σας τα χαρίζω. Σαν να μην έγινε τίποτα. Αντίο σας"
Χασάν
Ένας από τους 300 εργάτες μετανάστες απεργούς πείνας.
Αυτά τα κουνούπια μάλλον δεν κάνουν καλή δουλειά
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πρέπει να μας τσιμπίσουν όλους
Ναι, φυλλαράκι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάτω τα ...ατομοκτόνα!
Α,ρε πως καταντησε αυτος ο τοπος
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι αυτος ο λαος.....
Να δημιουργει συνθηκες απανθρωπες
και να ξαναπαρουσιαζει
σκυλανθρωπους,θυματα,
χωρις ελπιδα, χωρις ονειρα....
Ντροπη ΜΑΣ,Ρεεεεεεεεεε!
Τελικά είχε δίκιο ο Goldon που έλεγε ότι οι μπάτσοι είναι πλέον μορφωμένοι. Πάει πια εκείνη η παλιά εικόνα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚλαίνε στο Αλαφουζοκάναλο. Η απεργία ΝΙΚΗΣΕ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι! Ο μόνος αγώνας που δεν δικαιώνεται είναι αυτός που δεν δίνεται!
ΑπάντησηΔιαγραφή