Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Ο αγώνας δικαιώθηκε, ο αγώνας συνεχίζεται


Σήμερα το βράδυ φεύγουν οι μετανάστες απεργοί πείνας για την Κρήτη και αδειάζει το Μέγαρο Υπατία. Μετά από 44 ημέρες απεργίας πείνας, οι 300 φεύγουν δικαιωμένοι, αφού ικανοποιήθηκε μεγάλο μέρος των αιτημάτων τους. Η θετική έκβαση της απεργίας πείνας απέδειξε ότι:
1. Οι κοινωνικοί αγώνες μπορούν να φέρνουν αποτελέσματα και να μην δίνονται μόνο για την τιμή των όπλων.
2. Οι νίκες δεν κερδίζονται ούτε με παρακάλια ούτε με "πνεύμα συναίνεσης". Χρειάζονται σθεναρή πάλη, άκαμπτο φρόνημα, καθώς και θυσίες για να επιτευχθεί έστω και η πιο μικρή κατάκτηση.
3. Κανένας αγώνας δεν πρόκειται ποτέ να τα καταφέρει χωρίς κοινωνική στήριξη και οργανωμένη αλληλεγγύη.
4. Οι μετανάστες δεν είναι αντικείμενα φιλανθρωπίας αλλά υποκείμενα αγώνα. Αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα του εργατικού κινήματος κι έτσι πρέπει να λογίζονται.
Η δικαίωση των 300 δεν πρέπει όμως να οδηγήσει σε εφησυχασμό. Έχουμε μπροστά μας αγώνες όχι μόνο για να υλοποιηθούν οι κυβερνητικές εξαγγελίες για μείωση των ενσήμων και του απαιτούμενου χρόνου παραμονής για τη νομιμοποίηση, αλλά και για να δοθεί οριστικό τέλος στο απαρτχάιντ που υφίστανται οι ξένοι εργάτες. Ξεκινώντας από την αντιφασιστική-αντιρατσιστική διαδήλωση του Σαββάτου 19/3 (πλ. Κοτζιά 2:30), θα πρέπει να οπλιστούμε με αποφασιστικότητα για να δώσουμε τις επερχόμενες μάχες ενάντια στα τείχη και τις διαιρέσεις που κατακερματίζουν τους εκμεταλλευόμενους.
Η αρχή όμως έγινε, ένας καινούργιος δρόμος άνοιξε.

Αθήνα, 14/3/11

Δίκτυο για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα


(αναδημοσίευση από το μπλογκ ΒΑΘΥΚΟΚΚΙΝΟ)


3 σχόλια:

  1. Ο μόνος χαμένος αγώνας είναι αυτός που δεν δίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι ο αγώνας του Ραγκούση, όμως, δεν πήγε χαμένος!
    Κατάφερε να αναδείξει την κόπρο του HerrΧέρη* σε ρυθμιστή τής μεταναστευτικής πολιτικής.
    (*Χέρι-χέρι εμετόν καβάτζα φέρει)

    Ο πωλητής πλαστικών μπιφτεκιών στην Πάρο έχει εξελιχτεί σε ...Μουτζαχεντίν του ρατσισμού.
    Μήπως η μούντζα ένα "χέρι" δεν είναι;
    Μούντζα hand είν'!
    Τί περιμένεις από κάποιον Μούντζα head-in, πουστη θέση του εγκεφάλου έχει μια μούντζα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Moon τζα! Είναι πασιφανές ότι πρόκειται για το φεγγάρι που σκάει μύτη πίσω από τα σύννεφα και κάνει τζα.
    Για τα φεγγαράκια (moon-άκια), για μπιφτέκια και για χοντροκέφαλους (χοντρο και φαλλους) δεν ξέρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή