Ένας αγώνας δικαιώθηκε τις 9 του μήνα Μάρτη. Όμορφα ήταν. Αυτό που ονομάζουμε
ομορφιά, ήταν αυτό που ζήσαμε εκεί μέσα. Η αγωνία, η ανησυχία, η έννοια για τον
άλλο, ο καφές, το τσάι μέλι, το ξενύχτι, το τρέξιμο, η απλυσιά, τα μπερδεμένα
μαλλιά, το τρυφερό βλέμμα των παιδιών, αλλά και των μεγαλύτερων, η διάρκεια των
συνελεύσεων που δεν άντεχα πάντα, η ξεκούραση που ήταν μέσα στο στο χώρο που
αφήνουν τρεις καρέκλες, ο Αμπτού(ε)λ......, η αθωότητα των κοριτσιών, η φωτιά
στα μάτια των αγοριών, ο σχεδιασμός και πάλι η αγωνία, τα τσιγάρα που όλο
τελείωναν, τα σκουπίδια που έπρεπε να απομακρυνθούν(υποκειμεν-ισμός), η απουσία
τροφής ως ανταγωνιστικό στοιχείο στις σχέσεις που καθημερινά διαμορφώνονταν, η
πραγμάτωση της ισότιμης πρόσβασης, δεν ξέρω πως ακριβώς να εκφράσω την
κατάσταση παντελούς απουσίας διάθεσης επικυριαρχίας στην θέση του άλλου,
επαναλαμβάνω, η απόλυτη ομορφιά ήταν, για μένα βέβαια, πιστεύω όμως και για
πολλά σκληρά αντράκια, που είμαι σίγουρη ότι έκλαψαν από χαρά, από μέσα τους
φυσικά. Δεν ήθελα να φανώ ασυνάρτητη, χρησιμοποιώ τρέχοντα λόγο με φίλο. Μου
βγαίνει πιό φυσικό. Ασανσέρ και στον έβδομο. Άλλοτε στον έκτο για συνέλευση
(υγείας). Οι αλληλέγγυοι, σύντροφοι με βάση τον ορισμό του όρου, έχασαν πολλά
όσοι δεν ήταν μέσα παρεμπιπτόντως, έδωσαν διατριβή συντροφικότητας, τα παιδιά
δεν άντεχαν τόση αγάπη και έσκυβαν τα μάτια κάποιες φορές από σεμνότητα. Η
δύναμη της ομαδικότητας δεν φάνηκε μόνο στην κοινή τους απόφαση, αλλά και στην
πειθαρχία που επιδεικνύουν κατά την επανασίτιση για την ασφάλεια τους. Είναι
παιδιά με αρχές, όπως και οι αλληλέγγυοι. Κάποιοι τώρα τους καμαρώνουν. Όλους
τους. Σε τέτοιες ομορφιές ελπίζαμε και τις ζήσαμε. Ζωή στο δρόμο κι όχι στο
καναπέ, ζωή μοιρασμένη. Ζωή που μετουσιώνεται σε δημιουργία. Η νίκη σήμερα δεν
είναι νομικής φύσης, είναι νίκη της συλλογικότητας ως τρόπος ζωής. Μένει ακόμη
να το γιορτάσουμε και να του επιτρέψουμε μια ευκαιρία. Ας κρατήσουνε οι δρόμοι.
Ειρήνη Νταουντάκη, γιατρός, μέλος της ομάδας υγείας της Ανοιχτής Πρωτοβουλίας Θεσ/νίκης.

Κάποτε θα σπάσει το κέλυφος των χάρτινων κάστρων, θ' ανοίξουν οι κλειδαριές και θα ξεχυθούν οι καρδιές ν' αγκαλιαστούν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποτε θα γίνει αυτό ο κανόνας... δεν μπορεί...
...Κι αν αυτόν τον κανόνα δεν τον προλάβουμε εμείς, δεν πειράζει. Κάποτε θα γίνει! Και μέχρι τότε είναι το ίδιο γλυκό και όμορφο να ποτίζουμε τη ρίζα αυτής της ιδέας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ξεράσω. Εχετε καταντήσει εμετικοί. Μπλιαχ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε ανώνυμε,
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις κάθε δικαίωμα να εξωτερικεύσεις τον εσωτερικό σου κόσμο, αλλά όχι επάνω μας...
Μα μόνο έτσι θα αποκτήσετε την όψι που σας αρμόζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ύφος σου δεν δείχνει πως είσαι λάτρης του Άδωνι, αλλά δεν θ' αργήσεις να γίνεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεραστικά
Γράφει ο Βασίλης
ΑπάντησηΔιαγραφήΆν τον Μανώλη τον έλεγαν Αλέξη… και δεν τον είχαν σφάξει σαν τραγί κάτι λαθρομετανάστες, αλλά τον είχε σκοτώσει ένας αστυνομικός
- Θα είχε καεί όλη η Ελλάδα.
- Θα είχαν βγάλει πύρινους λόγους όλοι οι κουλτουριάρηδες και οι αριστεροί για την αξία της ανθρώπινης ζωής.
- Θα είχε κάνει δακρύβρεχτες εκπομπές ο τιμητής των αδικημένων Λαζόπουλος
- Θα είχαμε πάθει πλύση εγκεφάλου από τις χιλιάδες ώρες τηλεοπτικών, ραδιοφωνικών εκπομπών σε ειδήσεις, talkshow και αφιερώματα (τύπου Τσίμα και Θοδωράκη) για το δυνάστη αστικό σύστημα.
- Θα είχε “αγιοποιηθεί” ο νεκρός και θα είχε “δαιμονοποιηθεί” ο δολοφόνος.
- Θα είχε αλλάξει όνομα ο δρόμος που έγινε το…γεγονός.
- Θα είχαν κλείσει σχολεία.
- Θα είχαν πετροβοληθεί αστυνομικά τμήματα.
Τώρα, τα σκεπάζει όλα η σιωπή και όποιος τολμήσει να πει κάτι κηλιδώνεται ως ακροδεξιός και ρατσιστής. Θύματα όπως ο Μανώλης, η Αγγελική, η Παρασκευή, ο Επαμεινώνδας, αλλά και το αγέννητο παιδί της Αγγελικής έχουν την “ατυχία” να μην είχαν πεθάνει κάτω από τη σημαία της Αριστεράς. Αλλιώς Μανώλη, Αγγελική, Παρασκευή και Νώντα θα ήσασταν ήρωες, δρόμοι, πλατείες, τραγούδια, σύμβολα, συνθήματα.
Τώρα είστε απλώς ένα κεράκι στη μνήμη των ταλαίπωρων ανθρώπων που σας αγαπούσαν και που θα τους λείπετε για πάντα, τόσο πολύ.
olympia.gr
Αγαπητέ ανώνυμε ή Βασίλη(;) ή Ολυμπία(;)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταλαβαίνω όσα γράφεις και γιατί τα γράφεις, αλλά για να αντικρούσω το σχόλιό σου, δεν θα κάνω αυτό που κάνεις εσύ, δηλ. δεν θα χρησιμοποιήσω επιχειρήματα από την άθλια ρατσιστική προπαγάνδα των Πρετεντέρηδων και των Καψήδων. Αφήνω να σου απαντήσουν τα ίδια τα γεγονότα.
Διάβασε, λοιπόν, χτεσινή είδηση (Σάββατο, 14 Μάη 2011):
"Μεγαλείο ψυχής από την χήρα του Μανώλη Καντάρη που μέσα στον αφόρητο πόνο της γιατί κάποια ανθρωπόμορφα κτήνη της στέρησαν τον σύντροφο της ζωής της, έστειλε πίσω την ανθοδέσμη που της έστειλε ο αρχιφασίστας Μιχαλολιάκος, που πήγε ο άθλιος να εκμεταλλευτεί μια τραγική κατάσταση. Στο διαδίκτυο γράφτηκε ότι η χήρα του αδικοχαμένου Καντάρη σχολίασε την συγκεκριμένη κίνηση του αρχηγού των μαχαιροβγαλτών ως προσβολή στην μνήμη του άνδρα της.
Μπράβο στην γυναίκα και τα θερμά μας συλλυπητήρια για το δράμα που της προέκυψε."
Όσο για τους αδικοχαμένους τραπεζικούς υπαλλήλους -και επειδή σε βλέπω να έχεις αγωνία για να μάθεις τους πιθανούς δολοφόνους- καλύτερα να ρωτήσεις τους συναδέλφους-τους τραπεζικούς υπαλλήλους και τις οικογένεις των νεκρών. Αυτοί ξέρουν καλύτερα.
Και αν τους άφηνες να υποδείξουν τους πραγματικούς δολοφόνους, μόνο αντεξουσιαστές και λαθρομετανάστες ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΕΔΕΙΧΝΑΝ!
(Μάλλον στ' αφεντικό της Marfin θα έστρεφαν τα δάχτυλά τους...)
Και για να ξεπλύνεις λίγο τα μάτια σου από την τσίμπλα (λόγω MEGA και ΣΚΑΙ), σκέψου κι αυτό:
ΟΛΑ, μα ΟΛΑ τα θύματα, είτε λέγονται Αλέξηδες, είτε Μανώληδες, είτε μετανάστες, είτε Αγγελικές είτε ό,τιδήποτε, ΟΛΟΙ είναι από μας· τους καταπιεσμένους, τους άνεργους και τους χαμηλόμισθους. Κανείς από τους καταπιεστές κεφαλαιοκράτες και το πολιτικό τους υπηρετικό προσωπικό!
Αυτό σου λέει κάτι;;;