δις λεκτικός χρησμός
καλό ταξίδι Μανώλη θα σε θυμόμαστε για πάντα...ευχαριστούμε για τα τραγούδιασου ..ΑΘΑΝΑΤΟΣ..
γειά σου ρε Μανώλη!
Θλίψη...
καλό ταξίδι Μανώλη
ΑπάντησηΔιαγραφήθα σε θυμόμαστε για πάντα...ευχαριστούμε για τα τραγούδιασου ..ΑΘΑΝΑΤΟΣ..
γειά σου ρε Μανώλη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘλίψη...
ΑπάντησηΔιαγραφή