Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

Ο ξετσιπωτέστερος

     Αν εξαιρέσει κανείς τις συνεντεύξεις τύπου του Πεταλωτή, η ΕΛΛΗΝΟΦΡΕΝΕΙΑ είναι ίσως η μόνη εκπομπή που παραδίδει μαθήματα απολαυστικής σάτιρας για σκεπτόμενους τηλεθεατές. Αντιγράφω από τη σημερινή ΕΛΛΗΝΟΦΡΕΝΕΙΑ:

Ο ΞΕΤΣΙΠΩΤΕΣΤΕΡΟΣ
Η ομιλία του Γ. Παπανδρέου στο συνέδριο της ΓΣΕΕ, ήταν σαν να μιλάει ο βιαστής σε συνέδριο θυμάτων βιασμού.

Οι εργατοπατέρες, όμως, δεν είναι θύματα, μιας και η ΓΣΕΕ είναι οπαδός του δόγματος:
"ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ Ν' ΑΠΟΦΥΓΕΙΣ ΤΟ ΒΙΑΣΜΟ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΟΝ"

Οπότε, η μισή ξετσιπωσιά δικιά του κι η άλλη μισή δικιά τους.

2 σχόλια:

  1. Αν δε δει και χέσε ε, είναι οίκε φαλλοί του R γατικού κει νήματος.
    Στην απεργία της 11ης Μαρτίου, η χέσε ε γέμισε την Αθήνα χαφιεδοαφίσες, που είχαν μέσα σε κόκκινο κύκλο τη φωτογραφία εκείνου που έριξε στον Παναγόπουλο ένα πλαστικό ποτήρι με καφέ!
    Αυτοί είναι οι νυν εκπρόσωποι των εργαζόμενων και αυριανοί υπουργοποιήσιμοι...
    Τίνα piss; Καθ' οικεία, e-ναι φτωχή φράσσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο βιαστής ΑΝΔΕΔΥ αντίσταση, δεν γουστάρει και φεύγει! Αυτός είναι κι ο λόγος που οι εργατοπατέρες συμφωνούν με τον βιαστή. Του πετάνε ένα ΓΕΣΣΕΕΡ (yes sir) και γλυτώνουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή