Νιώθω βαθιά συγκινημένος από την ανταπόκριση χιλιάδων πιστών προσκυνητών που έσπευσαν να μου δηλώσουν πως προσφέρουν το 13ο και 14ο κερί τους, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η θεία αλητανεία, καθώς και η θεία αλητουργία, δεδομένου πως ο λαός και ο Ναός του Βασιλέως στο Ουράνιο Τόξο, πρέπει να τελεί υπό συσκότιση στην ιερή αγρυπνία.
Για την ικανοποίηση των πιστών στις πιστώσεις προσκυνημένων προσκυνητών, ο πιστός στον Όθωνα, Οθωμανός παπα-Ανδρέας, δίκην μουφτή, ξεκινά την ιερή αγρυπνία, σύμφωνα με το επερχόμενο Οθωμανικό δίκαιο. Στην ιερή ακολουθία, ακολουθούν οι ψαλμοί του Θ΄παπα-Κωνσταντίνου.
Φίλοι και πιστοί (αναγνώστες), σκύψτε το κεφάλι κοντά στο κερί (την κεφαλήν τω κηρίω κλίνατε) και παρακολουθείστε την ιερή αγρυπνία:
Αμήν.
Για την ικανοποίηση των πιστών στις πιστώσεις προσκυνημένων προσκυνητών, ο πιστός στον Όθωνα, Οθωμανός παπα-Ανδρέας, δίκην μουφτή, ξεκινά την ιερή αγρυπνία, σύμφωνα με το επερχόμενο Οθωμανικό δίκαιο. Στην ιερή ακολουθία, ακολουθούν οι ψαλμοί του Θ΄παπα-Κωνσταντίνου.
Φίλοι και πιστοί (αναγνώστες), σκύψτε το κεφάλι κοντά στο κερί (την κεφαλήν τω κηρίω κλίνατε) και παρακολουθείστε την ιερή αγρυπνία:
Υ.Γ.: Προς τον Άρχοντα Γάμα παπα-Ανδρέα και τον νεωκόρο της εκκλησίας, εκατόνταρχο ιππουργό Προστασίας του Οπλίτη:
Την εμπειρία μου από τη σημερινή διαδήλωση των απεργών, επιτρέψτε μου, συγκινημένος, να σας την προσφέρω ως την 13η και την 14η ιδέα μου για εξοικονόμηση χρημάτων δικών σας και της πατρίδας μας και να σας ευχηθώ ολόψυχα:
"Τα χημικά που ρίξατε σήμερα στην πορεία
στα μούλικά σας να δοθούν ως χημειοθεραπεία"
Αμήν.
Αει μην!
ΑπάντησηΔιαγραφήO θωμά(ς)νως ως παλιός εταίρος του Ο θωνα (τόσα και τόσα έκανε μαζί η παλιοπαρέα) έστειλαν τον ΟΘΩΝΑ πολλούς χρόνους πριν .
ΑπάντησηΔιαγραφήΝύχτα έφυγε και έτσι έστειλαν άλλον Ότωνα κοινώς ΌΤΟ ΡΕ χάλια έκανε Γκελ η μπάλα ο οποίος τα πήγε πολύ καλά .
Σκάσανε από την ζήλια τους "Ρε κοίτα τι έκαναν αυτοί πήρα το τάσι από τα ευρώ πέη !!!!
Εν τέλει έστειλαν τον τελευταίο Αγγελα (Μέρκελ) για να σαλπίσει με την ρομφαία του το τέλος της παρά(σ)τασης.
Την καλημέρα μου από την βροχερή ΞΑΝΘΗ.
Ο κύριος με τα σου, εν αχρήστω αδελφέ. Ship ρέπει δόξα, ΑΤΜ και προς κίνηση, Nin και ΑΕΙ-ΤΕΙ καίει στους ΕΟΝ ass των e-όνων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΖώντα νεύεις και μετά δίδεις το mega λείο της e-μέρας, κάθε παρά σκεύη. Άξιος, Αξιός, action st το έργο σου και άξιος ο 13ος μισθός σου. Ευχαριστούμε που τον προσφέρεις για την ανά κάμψη της χώρας. Σε περιμένει παρ' Άδη sos...
Εβροχημένοι σεις εν conn-x οι αδελφοί εΞ ανθέων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌντως, τα ιερά μηνύματα των Χαιρετισμών απευθύνονται στο φτωχό λαό που βρίσκει ανακούφιση στα λόγια του Κυρίου. Ακούστε παραδείγματα (από παραπήγματα) και θυμηθείτε τα ιερά λόγια:
Μια φίλη μου, η Λίλα, πουλάει το μπλογκ της, για να μην αρχίσει να πίνει απ' τον καημό της
"Νίνα πωλεί ιστό. Δούλος ουδέ ες ποτά"
Ένας φίλος μου, ο Λούλης, σταμάτησε να βλέπει τους γκέι αφ' υψηλού. Τώρα τα πίνει μαζί τους (για κανα φράγκο…)
"Απόθανε το ύψει. Χυμού μετά των "άλλων" φύλων"
Μια άλλη φίλη μου, η Λίλα, πρώτα έλυνε κι έδενε, τώρα αναμασά τα αχ και βαχ και νομίζει πως θα πεθάνει.
"Ή λύει Λίλα, μασά βαχ. Θανεί."
Πολλά τέτοια παραδείγματα, αδελφοί, αλλά Χέστε τους κυβερνώντες. Αυτοί οι αλήτες είναι ικανοί μέχρι και τα γαριδάκια να μας κλέψουν για να κάνουν ψωμί!
Ή όπως είπεν ο Κύριος:
"Α,χεσ' αυτοίς. Σου γαρίδας, σίτοι ποιούσι!"
Την καλησπέρα μου από την "πάγω μένει σ' άλλων νίκη…"
Ευλογείτε, e-blogείτε και εμπλακείτε εν πλάκα είτε!
Εν τιμαίς ει της νυκτός, στέλνω ημίν τας F hash μου, αδελφοί. Μετά λάβατε μεθ' εμού το άγιο (οινό)πνευμα, και δω ξάσατε τον κύριο. Άλλοι Luis ΙΑ΄, άλλοι Luis ΙΑ΄, mega συ 'σαι κύριε κενήν και ΑΕΙ. Βοή θεία σας
ΑπάντησηΔιαγραφή