Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010

Ε' ψιλών Χαιρετισμοί - Ακάθιστος Ύμνος

Η σημερινή θει αλητουργία αναεμετοδίδεται από την ιερά και ιλαρά Μονή Βλακάδων, χοροστατούντος του Μικροπωλήτη Θεσσαλονίκης Άνιθου. Παρακωλοωθούμε τον Μικροπωλήτη να κηρύττει τον ιερόν λόγον του κηρίου στο πιστό ποίμνιο των αμνών που παρευρίσκονται στο μαντρί της "Εκκλησίας Α.Ε." Ο αρχιμαντρίτης της "Εκκλησίας Α.Ε.", βελάζων σε ορθό σκαλί, ορθώς καλεί τους πιστούς εις ορθοστασίαν (αφού πρόκειται περί Ακαθίστου Ύμνου), και υμνεί το Ακάθιστον ποίμνιον με παραινέσεις προς δόξαν του κηρίου:
"Σοφοί αορτή ακουμπήσωμεν τω αγίω πορτοφολίω το ξανάδειασμα. 
Τον οβολόν τω παγκαρίω πρόσχωμεν" 
Και για τους πιστούς που δεν κατανοούν την καθαρεύουσαν, ρεύεται καθαρά και εξηγεί με απλή γλώσσα:
"Το παγκάρι στην Εκκλησία σήμερα είναι πάρα πολύ πεσμένο, εξαιτίας της οικονομικής κρίσης. Σας το λέω σαν είδηση!"
Ανθιμος – Μικροπωλήτης Θεσσαλομύκης


Σαν "πατώνει" το παγκάρι κι εκνευρίζονται οι πάτοι

το καλό το παλικάρι ξέρει κι άλλο μονοπάτι:-Χριστιανέ, την εκκλησία μη την γράφεις στα παπάρια
Εν Κυρίω το κηρίο δόξασον εις τα παγκάρια.
Δίνε μας τον οβολόν σου κι έχε του θεού τη χάρη
Σώσον Κύριε τον λαόν σου να γεμίζει το παγκάρι!
Το παγκάρι μη λησμόνει στης οικονομίας την κρίση,
μοναχά αν δεν θυμώνει ο θεός θα σ' ευλογήσει!


(έκκληση-αστικός ψαλμός "Το καλό το παπαγκάρι ξέρει κι άλλο μονοαπάτη")

3 σχόλια:

  1. Βρε αθεόφοβε!
    Τι σου φταίει το ποίμνιο των αχ, αμνών; Εσόν, σ'η γούλασ' έρουξ; Τι ανα κατέβεις την εκκληστεία με τα κοσμικά; Εξάλλου, όλα τα φέσοδα της Ε/Λ πάνε σε θεά ρεστο, φιλανθρωπικό έργο που θα παιχτεί στα STER και στα VILLAGE cinemas. Άσε που δεν ξέρεις και τα κονομικά και χώνεσαι σαν βλίτο εκεί που δεν σε σπέρνουν. 'Ακου διάλογο δημοσιογράφου με το δ/ντή της οικονομικής υπηρεσίας της εκκλησίας της ελλάδος:

    ---------------------------------------------

    -Καλά, λέτε ότι τα έσοδά σας τα κάνετε φιλανθρωπικό έργο. Αλλά έχετε και περίσσευμα, κέρδη. Αφού αγοράζετε νέα ακίνητα, κάνετε τεχνικά έργα κλπ. Δεν πρέπει να φορολογηθείτε για αυτά;

    -Όχι! Αφού όλα αυτά πάνε πάλι σε επενδύσεις που γίνονται για αυξήσουμε τα έσοδα που τα κάνουμε προνοιακό έργο…

    -----------------------------------

    Κανούρια οικονομικά από τους τραγόπαπες. Κι εγώ με τα φετινά κέρδη μου σκοπεύω να αγοράσω μερικά σπίτια με στόχο μετά 40 χρόνια που θα τα έχω αβγατίσει σίγουρα, εφόσον δεν θα με φορολογείτε, βεβαίως, σκοπεύω λοιπόν να τα δωρίσω στο κράτος. Αιτούμαι άμεση διακλοπή της φορολογίας μου ΤΩΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ως αν θυμους αναδεύειν, το κρείττον του αέρος όζοντος
    (Όσο αναδεύεις τα σκατά, τόσο βρωμά ο αέρας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έντυπα λα Μικέ ούτο βοήσομε.
    Παν με τρών’ άριστον.
    Μη βλάστημα Τέτα θεία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή