Στις 25 Μάρτη που έχετε γιορτή
μια τούρτα από κόλυβα θα σας ζαχαροπλάσω
που θα 'χει την εξής επιγραφή:
"Παπούληδες δεν είσαστε αγνοί"
και μ' αυτήν με τα τανκς θα παρελάσω.
Και ο γενναίος Παλαμάς ας με συγχωρέσει
που απ' το δικό του δεν θα πιω Αθάνατο κρασί
όλη αυτή του η έξαρση εμένα δεν μ' αρέσει
δεν πάει με την περίσταση αυτή.
Τα άπλυτα του αγώνα πια τα έχουμε ξεχάσει
και περπατώντας έτσι προς το θρύλο βαρετά
πρόγονοι λαχανιάσατε και έχετε σωπάσει
το χώμα που σας σκέπασε πατάνε τα στρατά
μήπως και ξεφυτρώσετε από τη γή ξανά
μήπως χαλάσει η ζωγραφιά που σας είχαμε φτιάξει.
Και δώσ' του κάθε χρόνο το ίδιο το βιολί
τώρα που τους εμφύλιους τους ξέκανε η λήθη
τώρα το έθνος σύσσωμο σας ευγνωμονεί,
φέτος θα φάμε απ' το ίδιο παραμύθι.
Κοιτώντας των ματιών σας κείνη δα την πονηράδα
στρίβοντας το μουστάκι μου μελαγχολικά
αναρρωτιέμαι σ' όλο αυτό που λέγεται Ελλάδα
αν θα 'βρισκα μια θέση τελικά.
Και κάθομαι αναιδέστατα και σας κουτσομπολεύω
πρόσωπα και εικόνες ψάχνω να ξαναβρώ
μέσα στο τραγουδάκι μου σας ξαναζωντανεύω
σαν ψώνιο προγονόπληκτο και παρανοϊκό,
σας κάνω το μνημόσυνο, σας καίω λίγο λιβάνι
τα όπλα σας δεν άντεξαν στου χρόνου τη φθορά
τώρα βαρέθηκαν για σας ν' ακούν και τα παιδιά σας
που ξέρουνε μια γειτονιά, που λένε Μακρυγιάννη
κι έναν Καραϊσκάκη γήπεδο, κάτω στον Πειραιά.
Και κάθομαι αναιδέστατα και σας κουτσομπολεύω
πρόσωπα και εικόνες ψάχνω να ξαναβρώ
μέσα στο τραγουδάκι μου σας ξαναζωντανεύω
σαν ψώνιο προγονόπληκτο και παρανοϊκό,
σας κάνω το μνημόσυνο, σας καίω λίγο λιβάνι
τα όπλα σας δεν άντεξαν στου χρόνου τη φθορά
τώρα βαρέθηκαν για σας ν' ακούν και τα παιδιά σας
που ξέρουνε μια γειτονιά, που λένε Μακρυγιάννη
κι έναν Καραϊσκάκη γήπεδο, κάτω στον Πειραιά.
Τώρα το φωτοστέφανο της δόξας σάς ανήκει
ένας ληστής αντικρυστά στης γκιλοτίνας τη φρίκη
ένα αγοράκι ψάχνει τη μάνα του να βρει
στο πλήθος και στο χέρι του κρατάει σημαιάκι
κι εγώ που ψάχνω να σας βρω στις 25 Μάρτη.
Στίχοι, μουσική, ερμηνεία: Βασίλης Νικολαΐδης, από το άλμπουμ "Ελλάς"


.jpg)
Δεν άλλαξαν και πολλά από το 1821...
ΑπάντησηΔιαγραφή-τότε τσολιά, τώρα τσουλιά
-τότε και τώρα κλέφτες
-τότε αρματωλοί, τώρα αμαρτωλοί
τότε άθροισμα τρία (1+8+2+1), τώρα πάλι τρία (2+0+1+0), πάντα τρία από την Τροία ακόμη
-τότε παλιγενεσία, τώρα πάλι γέννες CIA
-τότε και τώρα φιλικές εταιρίες
-τότε και τώρα Γερμανός
και εισέτι πολλά...
Διακρίνω κάποια τεμπελιά ή κάνω λάθος; Μήπως θέλεις να σου κόψω το επίδομα ανάγωγεκότητας; Οκ, αν βαριέσαι, συνεχίζω τις ομοιότητες:
ΑπάντησηΔιαγραφή- Τότε τα βιλαέτια του Τσακάλωφ και του Σκουφά,
τώρα τα ρουσφέτια από τα τσακάλια του Σιούφα.
- Τότε ο Παπαφλέσσας στο Μανιάκι με τους Τούρκους,
τώρα ο Παπαντρέου, ο μανιακός με τους βούρκους.
- Τότε ο Καραμάν Αλή, τώρα ο Καραμανλάκας.
- Τότε τιμούσανε τη μπέσα, τώρα τιμούνε το μπουχέσα.
- Τότε οι ημεδαποί είχαν καβάτζα Φεραίο να ζει,
τώρα οι αλλοδαποί τρέμουν Καρατζαφέρη Ναζί.
- Τότε Μπουμπουλίνα, τώρα Μπουμπουλίνας.
- Τότε Μαντώ Μαυρογένους, τώρα μουντό μαύρο γένος.
...................
και είσαι ό,τι πουλά... Έλα ο επόμενος, τώρα!
Δουλειά, ρεεεε, δουλειάαααα!...Πως αλλιώς θα σώσουμε τ' αρχίδια που μας κυβερνάνε από τούτη την κρίση;;;
Αλλά, ανήμερα ευαγγελισμού· μεγάλοι οι χάροι τους, ας κρατήσουμε την ψυχραιμία μας...
(πάμε όλοι ναζί):
- Ζήτω ο ένλοξος στρατός μας!
- Ζήτω ΤΑ ΝΕΑ μας αντιντροπηλικά!
- Ζήτω Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ μας δουλεία!
- Ζήτω ΤΟ ΕΘΝΟΣ της Κυριακής!
Θα ακουστεί ένα γκαπ όταν θα πέσει ο ΓΑΠ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον θα εννοείς το γκαπ που θα κάνει η καιφαλλοί του, δηλ. η διεφθαρμένη του κουρούπα, καθώς θα πέφτει στο βάθρο (και στο βόθρο) των επισήμων ευσήμων που θα του αποδίδουν τα αφεντικά του. Διότι το υπόλοιπο ακαίφαλλο κουφάρι του, θα παραμείνει στην γνώριμή του στάση:
ΑπάντησηΔιαγραφήΣκυμμένο και γονατιστό! (στη γκιλοτίνα της Ιστορίας)
(Χρηστούλη μου, τί όμορφη που 'ναι η προφητεία αυτή!)
Αυτό που ξέρω γω να 'ουμ είναι ότι τελείωσαν οι χαιρετισμοί και χάθηκε εκείνη η υπέρ όχι κατά νύξη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι φαλλάκια δεν τρώω, γιατί α ναι βάζουν τη χοληΣτΕρίνη. ΑΣΕΠ ου νηστεύω ε ναι κάσα ράκος tea...
Τούλα χύστον να επικοινωνήσω και να κανονίσω να κοινωνήσω, να γίνω λήγω κοινωνικός. Κυνών εικός, που έλεγαν και οι αρχαίοι υμών πρόγονοι...
Θεέ, ου λυτού φαλλού μωράκι
ΑπάντησηΔιαγραφήτου Διόνυσου σύνταξη διότι
στο comme il faut μας το μπλογκάκι:
Λόγω Καίσαρ ακουστής, γιατί δεν τρως Λαζάνια θεριά ανήμερα του Λαζάρου;;; Ούτ' έχω λύστε ρίνες, ούτε κόλασ' πυρήνες, ούτε ντόπα· μήνες τώρα! Μόνο εις τρώγω, να! Ενί ΟΤΕ και τεστ, ως στερώ NES.
Σου υπενθυμίζω, (σου είπεν κοιμίζω) πως σήμερα γιορτάζει ο Λάζαρος, η Λήδα, η Λυδία, η αηδία η Μακεδονία η Ματρώνα, οπότε επικοινωνχύστε μεμέ υλη και τήλε φονικά:
ΛΑΖΑΡΟΣ: Χρόνια πολλά στον κ. Μητσοτάκη και σε όλα τα πτώματα που επανέρχονται στη ζωή.
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ: Χρόνια πολλά στον Αρχιδεσπότη Παναγκιότατο και απ' ανάγκη αθλιότατο κ. Άνθιμο.
ΜΑΤΡΩΝΑ: Χρόνια πολλά κ. Διαμαντοπούλου για την ΚΟΤΡΩΝΑ στον αναγκαιφαλλό σας.
Σκύψε e-blog ή μένε να κυνών ίσοις.
Αμαρτάνεις τεκνό μου και θα πας στην κόλλα συ, α Ντίνα είσαι αραχτός και cool στον παρ' άβυσσο. Πήγαινε σε κανένα μοναστήρι στη Λιλιλιλιλι (πέντε λι = Πεντέλη) να μετά νοήσεις. Παραμύθια ήταν όσα σου είπαν στην Παραμυθιά, μην παίζεις βόλους στο Βόλο, μην τρέχεις με ξανθιές στην Ξάνθη και με τη γκομενίτσα στην Ηγουμενίτσα. Χελώνες (hell-ώνες), χέλια, χελιδόνια και χελιδονόψαρα, είναι πλάσματα κολασμένα (έχουν hell). Μην παρασύρεσαι από το Γάμα Σούτρα και κάθε δόξα CIA της ανατολής. Εδώ είναι βλακάνια, δεν είναι παι ξεγέλασε. Στολαί όσο βαρά: όπιο σε χίπη στη σώζεται...
ΑπάντησηΔιαγραφή