Τετάρτη 24 Μαρτίου 2010

Ο κρίνος του Ιωσήφ


 «Ο Εβαγκελισμός τις Θεωτόκου.»

Ο λουκάς εβαγκελίστικε ότι θα γενιθή ο χριστός.
τότε ο θεός πέζη μια τ ανγκέλου κε λέει του. γλάκα μωρέ στη γη να βρίς το μαριό κε να του ιπής πως θα γενήσι το χριστό. κράθιε του και τούτονε το κρινο. θα δεχτεί πιο εύκολα.
κε ετσά γλακά ο άνγκελος στη γη επίγε κι ίβρικεν το μαριό και ίπε του.
μαρία εσι δε το κατές μα είσαι βαρεμένο γιατι θα γενήσις το χριστό.
κε το μαριό τότε λεει. όφου! όφου! ίντα παθα! Κε ίντα νε τανά απού μου μιλίς. ας ειναι όμως. θα τονε γενήσο το χριστό... ποιος άντρας όμως θα με παντρευτί;
και ίπετζι ο άνγκελος.
μι στενοχοράσε συ μαριό
κε επίε ο άγκελος στον Ιωσηφ κε του λεει.
ιωσιφ το μαριό ειναι βαρεμένο απο το θεο κε θα γενήσι το χριστό. συ ομως θα το παντρευτίς κε δε θα σε νειάζι πράμα.
τότε ο ιωσίφ που δεν επίστεψε λέξι απο τα λόγια του ανγκέλου επαντρεύτικε το μαριό.
κε όντενε γενούσε έδωκε τιν εντολί να σφάξουνε όλα τα μορά του κόσμου

(έκθεση μαθητή της ΣΤ' τάξης δημοτικού σχολείου του Νομού Ηρακλείου)


6 σχόλια:

  1. Με αφορμή την 25η Μαρτίου, δέον να διευκρινίσουμε ότι ουδεμία σχέση είχε ο πιπί γάμα (αρχικά του Παλαιών Πατρών Γερμανού) με τον σημερινό γάμα γάμα πιπί (Γενικό Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας). Καίτοι αμφότεροι είχαν πιπί αλλά και γάμα (ο ένας μάλιστα δις).
    Αναφωνήσατε λοιπόν μεθ΄ημών και με θυμόν: Ζήτω το έθνος!
    Και να μην ξεχνάμε: ένας παπάς πάνω σε άλλο παπά είναι ξερή!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σύντεκνε παναγί. πράμα δεν κατέχω αν ήντουνε προβατοκάτσικα μέσ τη φατνη επαέ
    κιο που κατέχω είναι τον άνγκελο να θορή το μαριό που κράθιε το κοπέλιτζι στην αγκαλιάτζι και τα μάθια κάνγκελο.
    τότουνε ο σήφης ίπετζι. ωσανά κε μι σε νιάζη πράμα.
    τότενε ο ανγκελος κουζουλάθηκε. πέζη μια στη κεφαλή του Σήφη και λέει του. ίντα νε το κοπέλι μορέ που θα μασεί σανά; προβατοκάτσικο ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εκτός από την Κρήτη υπάρχει τσιε η Τσίπρος26 Μαρτίου 2010 στις 12:43 π.μ.

    Όταν ήμασταν μιτσιοί, επηέναμεν στην θάλασσαν για μπάνιον τσιε βλέπαμεν τσι κορούες να παίζουν ε και καυλώναμεν, χώναμεν τους βίλλους μας στην άμμον... τσιε ξεκαυλώναμεν! Άμαν εμεγαλώσαμεν λίαν, επηέναμεν στην θάλασσαν για μπάνιο τσιε βλέπαμεν τσι κορούες να σούζουν τα βυζιά τους, εκαυλώναμεν, εχώναμεν τους βίλλους μας στην άμμον... τσιε ξεκαυλώναμεν! Άμαν εμεγαλώσαμεν πολλάν, επηέναμεν στην θάλασσαν για μπάνιον τσιε βλέπαμεν τσι κορούες να σούζουν τσου κώλους τους, εκαυλώναμεν, εχώναμεν τους βίλλους μας στην άμμον... τσιε ξεκαυλώναμεν! Άμαν εγινίκαμεν άντρες, επηέναμεν στην θάλασσαν για μπάνιον τσιε βλέπαμεν τσι κορούες να κάμνουν ηλιθεραπείαν, εκαυλώναμεν, εχώναμεν τους βίλλους μας στην άμμον... τσιε ξεκαυλώναμεν!
    Έτσι εφκάλαμεν την πόλην μας Αμμόχωστον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φίλε/η από την Τσύπρον,
    δεν πειράζει που το σχόλιο είναι άσχετο με το θέμα, αλλά στενοχωριέμαι γιατί μου θυμίζει το σχέδιο Αυνάν.
    Αυτό το σκουληκούιν.
    Φιλούιν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι Λοζάννη, τι Κοζάνη, τι Τσύπρος, τι Τσίπρας...
    Αρκεί πουτσαλακώνονται παντού τα όνειρά μας.
    Τι Τρισέ και τι τρισεύγενη, "όλα σκατά" που προείπε κι ο Τζιμάκος...
    Και η σάλα -ΠΑΝΤΑ- με υγεία... Καλή Αργεντινοποίηση, τη βοηθεία του ΔΝΤ (IMF για τους της ελληνικής παιδείας μετέχοντες)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή