Τρίτη 30 Μαρτίου 2010

Η νομισματική εγκυμοσύνη των μωρών παρθένων

     
Εδώ και καιρό, το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο κατηγορείται άδικα από την ΕΥρωπαϊκή ΤΡΑπεζα ΠΕριφερειακών ΛΑών (ΕΥ.ΤΡΑ.ΠΕ.ΛΑ), πως δήθεν δανειοδοτεί και γαμειοδοτεί τα κράτη της Γης ΑΔΙΑΚΡΙΤΩΣ πολιτεύματος. Αυτό είναι ένα αισχρό και συκοφαντικό ψέμα, δεδομένου πως το ΔΝΤ κατά κύριο λόγο δείχνει προτίμηση στα κράτη με υψηλό μορφωτικό επίπεδο με διδακτορικά και δικτατορικά καθεστώτα και κατά δεύτερο λόγο σε μπανανίες και έλληνες αυνανίες (μεγάλοι οι χάροι τους, που ως μωραί παρθέναι γιορτάζουν σήμερα…).
    
Μετά τις μούντζες του Νίκου Μούντη από τον Οίκο Μούντυς και το Λευκό Οίκο, το ΔΝΤ για τις ανάγκες του δικού του οίκου ανοχής προσέλαβε τέσσερεις έτερες εταίρες χώρες της Ευρωπαϊκής Περιφέρειας (εκτιμώντας τις περιφέρειές τους) και εννοώ τη χαϊδεμένη Λετονία (χαϊδευτικά Τόνια), την κοινή Ουγγαρία (κοινώς Hungry), την γαρ παθούσα (με τα Καρπάθη του Χριστού) Ρουμανία (μετά θεού μανίας την αποκαλούν Μάνια) και την πάσχουσα από ξηρασία (Uk rain) Ουκρανία (κοινώς Ράνια).
Οι ως άνω εταίρες από το 2008 μέχρι σήμερα (και επ’ αόριστον), παρά την εξαντλητική εργασία που προσφέρουν στον γνωστό οίκο ανοχής, λιμοκτονούν και έχουν μείνει πετσί και κόκκαλη. Και παρά τα προφυλακτικά μέτρα για την εγγύηση των εγγειοβελτιωτικών τους προγραμμάτων,  προγραμματίστηκε να μείνουν έγκυες. Και εξηγώ:
Με το Πρόγραμμα Εγκύων Βελτιώσεων, το ΔΝΤ, όπως κι αν σχεδιάσει, δηλ. όπως Καν Στρώςει τα σχέδιά του, στο τέλος θα κανστρώσει όποιο θύμα βιάσει, μολονότι βιάζει παρά φύση και παρά τις όποιες προφυλάξεις, θεός φυλάξοι. Ωστόσο το ΔΝΤ δεν βιάζει στην τύχη! Διαλέγει τα θύματά του. Σε λίγο θα βάλει στο μάτι (και στο κρεββάτι) το μπανανία του παπαυνανία. Και –δεδομένης της ανεργίας που πλήττει τις εταίρες- όπως προΗΠΑ, θα απειλήσει την ήδη επαπειλούμενη εγκυμοσύνη τής εταίρας από ευρωπέους επιβήτορες με ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια αρχή, που εφαρμόζει και τυρί απαρέγκλιτα  με την έκκλυση του παρά. 

Το ΔΙεθνές ΝΟμισματικό ΤΑμείο (ΔΙ.ΝΟ.ΤΑ) -το γράφει και στην ούγια- πάντα έχει την ίδια αρχή:
ΔΙ.ΝΟ.ΤΑ- αρχή ίδια μ' ούγια την «ενίσχυση» των λαών.

10 σχόλια:

  1. Εύγε νέα ανία μου! Εξ αιρετικός ο πανηγυρικός της ημέρας και στο κατά νυχτικό πνεύμα της μεγάλης, ατέλειωτης βδομάδας. Α κώμα γελάω!...
    Ώμος, ΔεΝΤρέχει τι ποτά στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας, που από επίδοξη γη της Χαναάν (χα, χα, χα) έχει γίνει το Βας-Βας-ήλιο του Αυνάν.
    Και η σάλα με υγεία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμένα αυτό το ΔΝΤ μου φέρνει κάτι σε ΝτιΝτιΤι
    Ετοιμάζονται να μας ψεκάσουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι! Θα μας ψεκάσουν με δ' άνοια από την Τράπεζα με το σπέρμα και τέρμα η υπό-γένη-τί-κότες!!! Οπότε θα μείνουμε όλοι οι άλλοιλΕΓΚΥΟΙ! Χρειάζεται η εγκυμοσύνη, για να μάθουμε εγγύς νοημοσύνη, δηλ. κοντά στο νου κι η γνώση (που λένε κι αρχαίοι Αβορίγινες...) Από ρίγη Nes τα λέω όσα λέω, κι όχι γιατί κλαίω ή συν χύστηκα... Ίσα-τσίσα που γελάω χα, χα, χα...σαν χάνος που χάνω τη Χαναάν, χάνω και τα Ιταλικά...χάνω και το Χ στ' ως τί χυμα (Μίλαν-Κούντερα 1-0), τα Κούντε, ρεεε;;;
    (Τζωρτζ) Σόροι για το παραλή ρήμα... Φταίει το χρήμα του παραλή του Σάλλα, που, δυστυχώς, ακόμα έχει την υγεία του! (μω την πίστην μ')
    ΤΩΡΑ συν χύστηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το ΔΝΤ δεν είναι απαυτά πουστρώνουν όχι με DDT αλλά ούτε με ΤΝΤ. Ωστόσο, η ένστυσή μουά φορά την πωλητική πλευρά του πράγματος: αφού η λάου-λάου απόφαση του λαού είναι να μην τον ενοχλεί τίποτα, τύφο να ζούμε; Θα μας ψεκάσουν -που προ φυτεύει και ο αγαπητός λαϊκός ζωγράφος μας- ΚΕΘΑ ίσοι χάσουμε...
    Γάμοι set απαπά χρόνοι!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατ' Αγγέλω (μέρκελ) δια σπορά ψευδών συν ειδήσεων:

    Σήμερα πήγα στο Ταμείο μου (κΟΠΑΔ), που εδρεύει στην Προμηθέως, ως γνήσιο μπουρδέλο, και είδα ότι όλοι οι οίκοι ανοχής είναι ορθάνοιχτοι εν το μέσο μεγάλης βδομάδας, καθώς φαίνεται ότι οι πουτάνες που επι σκέπονται αυτούς του οίκους αντοχής (πράγματι είναι οι μόνοι οίκοι που αντέχουν εδώ και χιλιάδες έτη, έτι και οι Moodies θα κλείσουν μόλις κλείσουν το βρωμερό τους κύκλο) θεό δεν ονομάζουν, παρά κοιτάνε μόνο πώς θα γαμήσουν κανένα φτωχοκόριτσο που η ανάγκη το έβγαλε στη μαύρη (προς το ροζέ είναι, αλλά λέμε) εργασία.

    Αυτά για την απο κατά στάση της τάξης και της θείας του Αλή (κατά κόσμον, Αληθείας). Θαρρώ ότι θα έχουμε σύντομα αρχίδια δ' εικασίας, μετά τα ενταύθα καυστικά σχόλια, αλλά είμαι όλος Αυτιά από τις 6:30 καθημερινά για την εξημέρωσή σας.

    Ευχαριστώ και καλή επΑνάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φωτο, γράφε, πω πω χάλια
    έμοιασες του Καραχάλια.

    Για δεν έβαζες καμιά του Γιακουμάτου;
    Για να κλείσω το δεκαπεντασύλλαβο συν πληρώνω:

    Από σόι κι απ' αράδα
    κι από παρδαλή κουράδα.

    Υ.Γ.
    Προτείνω και παρ' άλληλη αλλαγή του motto:

    Χοιρ-ιστότοπος: Κρίσιμοι χειρισμοί στον ιστότοπο του Χειρίστου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλέ μου Πάνω, έχει άπω δειχθεί ότι τα καυστικά σχόλια δεν καίνε το αμίαντο, άμωμο και άχραντο θεόθεν εποικοδόμημα. Αντίθετα, τα καυστικά υγρά του καίνε καθαρίστριες και οι καυστικές σακούλες του κάνουν μεταστάντες τους μετανάστες.
    Όπως λέει και ο είρων, σνομπ, γουάου, φωτεινός παντογνώστης και "γαμάω" κάλοι τέχνης Lorenzo Μάχαι Ρίτσας, "χρειάζεται ένα θαύμα αιδώ, δε γίνεται αλλιώς" (δις)...
    Συγνώμη για το "γαμάω" αλλά άρχισες πρώτος με τα ωμόλογα, παρόλο puma's διαβάζουν και μικρά παιδιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ δεν είπα καμία κακή λέξη. Αλλά αυτά τα"ωμόλογα" είναι όντως ταξικά. Τέλος πάγκων, ου γαρίδα συ τι πεινούσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πεινώντες, ψεύτες και Πινόκιοι όντες,
    ΣΕΒεσμός! Keep your mouth shit!!!
    Μύξαι πουλάτε την ψυχή σας για ένα Πινόκιο φακή, ρεβύ θα φασχόλια και ω μπάμιες με κρέας χοιρινό και κοκκινιστότοπο. Θα 'ρθουν χοιρότερες μέρεσ κατά πως λένε κι οι χοιρισμοί!
    Γι αυτό ο κύριος μασκαταδίκασε να κάνουμε Tosca Thomas παξιμάδι! Ενώ ξεραίνουμε πως το παξιμάδι γίνεται από ψωμί ή μ' άρτον, Παναγή, αμού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μύξα να πιεις Σωτήρειο κρασί, η κράση σου δεν τόσοι κώνοι. Και να μύξα να πεις γεια σκατένια Παξοί μ' άδεια, για τήξη νουν πληγές.
    Ας το 'πα, ρει το ποτάμι: Τα χοιρότερα έρχονται, έτη μαστοί τε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή