Παρασκευή 2 Απριλίου 2010

Μετά την προδοσία η σταύρωση...


Εκείνο το αργόσυρτο και μελαγχολικό "ντιν-νταν" από τις καμπάνες, δεν είναι παρά ο ήχος της θλίψης για την σταύρωση... Δηλ. τη θεατρική παράσταση που σήμερα παίζεται στις αίθουσες των εκκλησιών, από τους θίασους με τους εξαιρετικούς ηθοποιούς εν είδει ευσεβών πωλητικών και ηθοποιούς ιερείς με τους πανάκριβους μεγαλόσταυρους. Να μη ξεγελιόμαστε, λοιπόν, διότι αυτός ο ήχος κρύβει μια άλλη σταύρωση... Την πραγματική. Αυτήν της Γάζας.

Μ' αυτή τη Σταύρωση, το πωλητικό αληταριό δεν ασχολείται (asshole είτε υποκριταί...).
Σήμερα βρίσκεται σκυμμένο -ως είθισται- με προσήλωση (προς ..ήλο -see «καρφί») με ευσέβεια στους ναούς της συναινετικής ασέβειας και με συναίνεση στα εγκλήματα των Ισραηλινών νεοναζί.

Σήμερα ας δηλώσουμε πρώτα Παλαιστίνιοι κι εμετά αΧρηστιανοί εκκλησιαζόμενοι (εκκλησία ζώων μενει...)

5 σχόλια:

  1. Επειδή έχω δηλώσει από παλιά, τώρα δειλώνω...
    Τέρμα η Πλάκα (να την πριονίσει κι αυτή ο Ομέρ Πριόνης - Μάνι-μάνης): Η αδούλωτη Γάζα είναι οικουμενικός φάρος, αλλά οι βάρκες μας οι κουρελούδες αλλού αρμενίζουν.
    Εύγε Chrismos! Την F χ μου να 'χεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να μην ξεχνάμε και παλαιότερες σταυρώσεις που ανέβηκαν στην ελληνική πολιτική σκηνή. Πολύ καλή ήταν η παράσταση που ανέβασε το Θέατρο Ζέχνης στην ελληνική πρεσβεία μας στην Κένυα το Γενάρη του 1999:

    Στο ρόλο του Χριστού: Αμπντουλάχ Οτσαλάν
    Στο ρόλο του Πιλάτου: Θεόδωρος Πάγκαλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άλεξ,
    Πολύτιμη η υπογραφή σου. Οι δηλώσεις συμπαράστασης έχουν σημειώσει ρεκόρ! Στη αρχή είμασταν δυό, είμασταν τρεις και τώρα είμαστε 1013! Προβλέπεται μάλιστα να ξεπεράσουμε το 1%!!! Στις επόμενες εκλογές (που θα κερδίσει η ΝΔ, δηλ. το παλιό καλό ΠΑΣΟΚ) θα ξαναμετρήσουμε τα κουκιά μας κι αν φτάνουν θα μαγειρέψουμε. Αλλιώς θα μείνουμε νηστικοί. Με την αυτοϊκανοποίηση οτι ασκήσαμε το ύψιστο μεταπρατικό μας δικαίωμα.

    Τεό,
    άδικα φωνάζεις. Ο Σαχλαμάνης δεν ακούει. Έχει πάει να στύση το γλέντι(από πίσω). Η μπροστινή πλευρά τού Δημαχρείου είναι -όπως, σωστά εντω πήζεις- μόνο για το θεΑθήναι και τις μίζες φουσκωΑθήναι.
    Οι βάρκες και τα φουσκωτά αρμενίζουν στον Αρμενιστή-Αρμενιστή έλα από τ΄ άλλο μου τ΄ αυτί, το κουφό, το Ευρωπαϊκό. Αυτό που δεν ακούει ΗΠΑ και Ισραήλ που προσφέρουν στη Γάζα ένα μάτσο βιόλες (violence). Σας σιχάθηκ' η ψυχή μου, καρκινάκια του πλανήτη, σκατοκαριόλες (που λέει και το μικρό γυφτάκι, ο Τζιμάκος).

    Πάνο,
    σωστή η υπενθύμιση, αλλά σε παρακαλώ πολύ, μην ξαναγράψεις χυδαίες λέξεις (π.χ. "ελληνική πολιτική σκηνή", "Θεόμωρος Πάγκαλος" κλπ.). Η google θα μας κόψει τα βόδια...

    Καλή (και προ σχεδίου) Αυνάνστυση! (ή έστω κι αν σχαιδοίααστοί...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υιοί soon ή bar Αββά;
    Τέλη Κως πρόκειται για το bar του αββά ή για το bar που έπαιζε Abba (bar-Abba);
    Κανίς then ξέρει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή