Κυριακή 16 Μαΐου 2010

"ΑΧ Η ΖΩΗ" με τον Παντελή Θεοχαρίδη




2 σχόλια:

  1. Σε συν χαίρω ναι εμού για την Άννα άρτυση! Σου axe ή ζει ένα μπράβο! Υπέρ όχι επιλογή, πολύ αγάπη μένω τραγούδι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΕΦ χαριστώ. Ναι, πωλεί Α΄ ΓΑΠ ή μένω.
    Μόνο που του έβαλα ΠΟΛΛΕΣ (43!...) φωτό και κυλάει αγχωτικά.
    Anyway, αφού μπήκα στα άβατα της ΔΝΤής τεχνογνωσίας, το καμαρώνω σαν το Avatar του James ...Camaron.
    LP ζων a cine χύσω καλυτερόterra γι Άννα Αχ η ζωή cineχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή