Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

Τι κάνει νιάου-νιάου στα ΚΕΡΑταMEDIA;;;


Στο κεντρικό δελτίο της MEGAλης εξημέρωσης έχει καθιερωθεί (σε ημερήσια βάση!) το ρεπορτάζ του (εκτελούντος διατεταγμένη υπηρεσία) Θάνου (πας χάλια) με την καθημερινή αποκάλυψη ενός (φρέσκου;) σκανδάλου. 
Μια μιθριδατική μέθοδος που -αργά και σταθερά- στοχεύει να μας υποβάλλει στην εναγώνια προσμονή της τιμωρίας των ενόχων. 
Μια πολύ καλά μελετημένη και ΔΝΤή μέθοδος, αφού πετυχαίνει μ' ένα σμπάρο δυό τρυγόνια: 
-ΚΑΙ αποκρύπτει το "δάσος" δείχνοντας το "δέντρο" (δηλ. καμία αναφορά στη σφοδρή επίθεση του καπιταλισμού. Το μόνο που φταίει είναι  ...π.χ. το Βατοπέδι)
-ΚΑΙ ενσταλλάζει την ψευδή πεποίθηση πως το κράτος θα είναι αμείλικτο απέναντι στους παραβάτες, (των οποίων η τιμωρία έρχεται όπου να 'ναι...). Δηλ. μια μέθοδος που καθημερινά εκτονώνει τη λαϊκή αγανάκτηση. 
Φυσικά ούτε απ' αυτό ούτε από άλλο κανάλι και -πολύ περισσότερο- ούτε από το κανάλι της Βουλής(...) ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΠΟΤΕ το εξής:
Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΙΚΩΝ ΑΔΙΚΗΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Θ-Ε-Σ-Μ-Ο-Θ-Ε-Τ-Η-Μ-Ε-Ν-Η  ΜΕ ΟΜΟΦΩΝΙΑ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ ΑΠΟ ΤΟ 2001!!! (2η υποπαράγραφος της 3ης παραγράφου στο άρθρο 86 του Συντάγματος). Μάλιστα, ο σοφός (μη χέσω!...) νομοθέτης  έχει φροντίσει ώστε η ρύθμιση αυτή ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΕΙ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΧΥΟΝΤΟΣ ΝΟΜΟΥ, ΟΥΤΕ ΜΕ ΨΗΦΙΣΗ ΝΕΟΥ ΝΟΜΟΥ "Περί Ευθύνης Υπουργών" !!!
Όχι βέβαια πως με την αναθεώρηση του Συντάγματος, των νόμων ή των "θεσμών" θ' αλλάξει τίποτα, αλλά ας χωνέψουμε για τα καλά πως η ατιμωρησία των καπιτα-σοσιαΛΗΣΤΩΝ είναι ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΗ! 
Και καλά θα κάνει ο κόσμος να πάψει να εναποθέτει τις ελπίδες του στην "απονομή" δικαιοσύνης -από ποιά Δικαιοσύνη, άλλωστε;;; Κι ας εκτονώσει τη συσσωρευμένη του οργή τη στιγμή του (αμήν και πότε;) μαζικού ξεσηκωμού ενάντια στο αληταριό του κεφαλαίου και των υπηρετών του. 
Για ν' αποδώσει τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και τον ΦΠΑ στην ...ευφορία!
(που λέει και μια φιλική και ευφάνταστη πένα...)

Προσωπικά (ως κλασικός κλεφτοφωτάς) έχω εξασφαλισμένη την παραγραφή των αδικημάτων μου με τον βαθυκόκκινο νόμο "περί κλεφτοφωτάδων". 
Εξ ου και οι 8 φωτό...





10 σχόλια:

  1. Θες να πεις δηλαδή πως δεν θα δω τον Ρουσσόπουλο στο κελλί 33 μέσα στον Κορυδαλό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tatoo Καίσαρος το καις Άρη! Αν και καθήμενος, ορθά ωμή λύσσες.
    Όσο για τους τηφλεοπτικούς οχετούς (κανάλια), ο Τζιμάκος το έχει πει προ ετών: "Εκμεταλευτείτε τη δυνατότητα on-off όσο ακόμα υπάρχει"...
    Πιστέψτε με, η ζωή χωρίς καθόλου τηφλεόραση στο σπίτι, απαλλάσσει από εκείνα τα γελοία "εκεί που έκανα zapping, είδα...". Δεν είναι Η λύση, αλλά η ζωή είναι πολύ πιο όμορφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ω Solo mio,
    Χα... Όχι μέσα, αλλά ούτε απ' όξω δε θα τον εδείς να περνά...
    Τση φυλακής τα σίδερα είναι για τση λεβέντες.
    Δένει -ναι για- ατσαλι ήττες...
    Ούτε για τους αλήτες...

    ΟΤΕ ομοίω,
    Εννοείς πως όταν η TV θα είναι δια νόμου υποχρεωτική, εσύ θα κρύβεσαι;;; Και δεν θα φοβάσαι το ΣΔΑΤ; (Σώμα Δίωξης Αρνητών Τηλεθέασης)
    Λέω να σου δώσω μια χαλασμένη TV, ίσα για να περάσεις τον έλεγχο.
    (χρησιμοποιείται και σαν σκαμπό...)

    Χα...μπορεί να κάνουμε πλάκα, αλλά μετανοείτε!
    Ήγγικεν ο νέος Όργουελ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Bad or well, ήγγικεν ο Orwell.
    Την put σείσαμε δι' λαδί ή θα γίνει τι ποτά;
    Την τι λέ' όραση την έχω χεσμένη, αλλά Άνινε να 'πε ράσο, Θάσου πω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eίστε προβοκάορες
    (το βιολί μου εγώ)
    Λέτε ψόμματα. Κι ο Τεό, κι ο Βουλγαράκης, κι ο μπουχέσας, κι ο... Σημίτης...κλπ, κλπ Θα μπουν μέσα (στη στενή)
    Το είπε κι ο Ιωάννης στην Αποκάλυψη.
    Δεν ξέρω που ακριβώς αλλά άμα ψάξω (που δεν πρόκειται) θα το βρω.
    Ο Νοστράδαμος μάλιστα λέει (επίσης άμα ψαξω θα το βρω) πως θα μπουν μέσα κι όλοι οι ηγέτες της αριστεράς.
    Ο Νταν Μπράουν , τέλος, λέει πωςόσοι μαλάκες μείνουν έξω (εμείς δηλαδή) θα ψάχνουν στα υπόγεια της βουλής για το λείψανο της Μαγδαληνής.
    Α θέ μου ω ποία έμπνευσης απόψε!
    Σ΄αφήνω να κάτσω να συγγράψω τις "Προφητείες του ΣολωΜάντζαρου"

    Υ.Γ. Στην ανάρτησή μου του Μουντάκη σου απαντώ και για τον Παναγιωτάκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα γράμματα που "έφαγες" κι οι "προφητείες" επίσης
    καφές να γίνουν ΔΝΤός, μήπως και ξεμεθύσεις!(χα,χα,χα...)
    Όσα 'πε ο Νοστράδαμος, δούλος θρησκείας σκάρτης,
    τα πήρε ο Αρχίδαμος, ο βασιλιάς της Σπάρτης
    και τα 'δωσε στο Μωυσή στις πέτρινες τις πλάκες
    για να φοβούντ' οι χριστιανοί κι άλλοι πολλοί μαλάκες
    Μα ήρθαν Σολωμάντζαροι με πίνακες, με χρώμα
    κι οι αtheoφοβοι chrismoi δε λεν να κλείσουν στόμα...

    Υ.Γ. Στην ανάρτησή σου του Μουντάκη, έγινε γόνιμος διάλογος, σε "σκηνοθεσία Χρήστου Αλεξανδράκη και "μουσική" Θεοδωράκη. Τι κρίμα που στο παρεάκι δεν έχουμε Παναγιωτάκη...
    (πάνω ακούυυυς;;;;;;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι ας εκτονώσει τη συσσωρευμένη του οργή τη στιγμή του (αμήν και πότε;) μαζικού ξεσηκωμού ενάντια στο αληταριό του κεφαλαίου και των υπηρετών του.

    άγια λόγια!!!!!!! ωωωωωωωωωωωωωωωωωχ τι έχουμε πάθει...................... το κέρατό μου........ πότε θα γίνει αυτό????????????? ήδη οι χριστιανοί περιμένουν τα έσχατα.. και προσεύχονται...... εγώ τί να κάνω????? που είμαι ένας από τους 8.000.0000 μαλάκες????????? και είμαστε και πολλοί ....... και δεν κάνουμε και τίποτα παρά μόνο το ρίξαμε στα lexotanil και στην επανάσταση της ημερήσιας απεργίας??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σοφάκι,
    Αγάλι-αγάλι γίνεται η αγουρίδα μέλι
    μα η ΓΑΠαρχίδα γρήγορα θε να γενεί κουρέλι
    αρκεί να παρατήσουμε τα χάπια στο ντουλάπι
    και στη Βουλή να δείξουμε μια...φλογερή αΓΑΠη!

    (Να καεί, να καεί...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οξύ ν' αγγέλλειν λακέ δαιμονίοις. Μάλλιασε ο στόμας μου: είναι πια προφανές Watson, ο κόσμος έχει επιλέξει. ΕΠΙΛΕΞΕΙ, επί λέξει και επί υπογραφή! Τοις κύνων ρήμασι πειθόμενοι.
    Lexotanil λοιπόν ή ό,τι προτιμά ο καθείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χα, χα, χα... Άψογο το αρχαίο ρητό όπως και ολόκληρο το σχόλιο! Εύγε theo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή