- Μετά τις συλλήψεις των τελευταίων ημερών των φερόμενων ως μελών του «Επαναστατικού Αγώνα», κλείνει, κατά τις αρχές, ένας κύκλος ένοπλης πάλης, ο οποίος άνοιξε μετά τη «17Ν» και ονομάστηκε νεο-τρομοκρατία. Είναι έτσι;
- Πράγματι, άνοιξε ένας νέος κύκλος πραγματικής νέας τρομοκρατίας. Ενας κύκλος δουλείας και υποτέλειας, εξαθλίωσης και κοινωνικής απόγνωσης. Και οι υπεύθυνοι γι' αυτήν δεν θα συλληφθούν ποτέ. Στα θηριώδη μαύρα τζιπ της Αστυνομίας δεν θα μπουν ποτέ τα λαμόγια που λεηλάτησαν τη χώρα. Στα κελιά των φυλακών δεν θα μπει κανένας από τους κολλητούς του Εφραίμ και του Χριστοφοράκου. (διαβάστε περισσότερα...)
Πάντως, εγώ ξέρω πως πριν συλληφθούν οι "τρομοκράτες" της 17Ν και του ΕΑ, τα λαϊκά στρώματα δεν ένιωθαν καμιά τρομοκρατική απειλή.
Αντίθετα· τώρα που βρίσκονται στη φυλακή, ο λαός τρέμει σύγκορμος και τον έχει λούσει κρύος ιδρώτας, από τους πραγματικούς τρομοκράτες, δηλ. αυτούς που κυβερνούν το κράτος του τρόμου και υπό το κράτος τρόμου.
Αυτό πως το εξηγεί (πόστο εκ σιγή) ο τελευταίος των Τροϊκανών ("τρώει" ικανών), δηλ.οσοσιαλήτης σοσιαληστής ηγέτης και το καλύτερο (καλεί terror) ή χειρότερο (ηχηρό terror) ασκέρι (ass καιροι) που τον ακολουθεί;;;
- Πράγματι, άνοιξε ένας νέος κύκλος πραγματικής νέας τρομοκρατίας. Ενας κύκλος δουλείας και υποτέλειας, εξαθλίωσης και κοινωνικής απόγνωσης. Και οι υπεύθυνοι γι' αυτήν δεν θα συλληφθούν ποτέ. Στα θηριώδη μαύρα τζιπ της Αστυνομίας δεν θα μπουν ποτέ τα λαμόγια που λεηλάτησαν τη χώρα. Στα κελιά των φυλακών δεν θα μπει κανένας από τους κολλητούς του Εφραίμ και του Χριστοφοράκου. (διαβάστε περισσότερα...)
Πάντως, εγώ ξέρω πως πριν συλληφθούν οι "τρομοκράτες" της 17Ν και του ΕΑ, τα λαϊκά στρώματα δεν ένιωθαν καμιά τρομοκρατική απειλή.
Αντίθετα· τώρα που βρίσκονται στη φυλακή, ο λαός τρέμει σύγκορμος και τον έχει λούσει κρύος ιδρώτας, από τους πραγματικούς τρομοκράτες, δηλ. αυτούς που κυβερνούν το κράτος του τρόμου και υπό το κράτος τρόμου.
Αυτό πως το εξηγεί (πόστο εκ σιγή) ο τελευταίος των Τροϊκανών ("τρώει" ικανών), δηλ.ο
To πρόβλημα εγώ δεν το εντοπίζω στο ΔΝΤ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο εντοπίζω σε αυτούς που μας έφεραν μέχρι αυτό και που δυστυχώς είναι οι ίδιοι που τώρα το διαχειρίζονται το ζήτημα.
Είμαστε στα ΔΝΤ τους.
Γιάννα R χύσω από εκεί που τελείωσε ο Solo, πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα! Ούτε για την κυνωνία (δεν βλέπω να αποδεικνύεται από πουθενά η ύπαρξη και η έκτασή του), πολλώ δε από τους Διαχειριστές της Νέας Τρομοκρατίας (ΔΝΤ).
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υπάρχει πρόβλημα, παρά μόνο οι "προ" (αυτοί που είναι μπροστά) και το "βλήμα", αυτό το φοβισμένο ιστορικό αντικείμενο (κάποτε υποκείμενο, μα όχι πια)...
Σκληρό; Ελιτίστικο; Αντιδραστικό; Πάντως ισχύον... πλην ελαχίστων εξαιρέσεων που ορθώς και λαμπρώς φωτογραφίζονται στο κείμενο.
Σπολλάτη
Ρομάντζαρε,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίτε εν ντόπι ζεις είτε ΔΝΤοπίζεις το πρόβλημα, αυτό υπάρχει! (τον ξέρουμε τον καπιταληστρικό τον ένοχο κι είναι γνωστή η αιτία...)
theo,
Μείνε χύσε εν οχιαίς. Ένα βλήμα πρέπει να είναι ΚΑΙ σκληρό (για να θρυμματίζει τα ξεροκέφαλα), ΚΑΙ αλητίστικο (για να βρίσκει το σωστό στόχο) ΚΑΙ αντιδραστικό (αφού απευθύνεται στην αντίδραση).
(περιβάλλω την έννοια περιβλήματος, με αγαμιαία και αδαμιΕΑ περιβολή, για να μην καταπιώ την πικρή σου αλήθεια...)
Fee λαιμού, στη γιάφκα διαβάζαμε Κάφκα, αναλύαμε τα περί ΛΑΦΚΑ και τρώγαμε γιοφκάδες. Οίκοι Βερν ici προ πονούσε γύπες στα γύπεδα και του σεξ αμόλησε Πάνο μας. Δένε ΧΟΕΝ οχιές, ω λαοί ναι ξεκάθαρα. Χαίρει π' ουδέν μπορείς ΝΑΤΟ δαγκώσεις κόψ'το (αυτό δεν έκανε κι ο εκπολιτιστής στο Γόρδιο;).
ΑπάντησηΔιαγραφή