ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΙΩΠΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΝΑΖΙΣΜΟΥ.
Η υποκρισία της λεγόμενης «πολιτισμένης» Δύσης για μια ακόμα φορά
χτυπάει κόκκινο. Μπροστά στο καινούργιο δολοφονικό όργιο που εξαπέλυσε
το Ισραήλ και αυτή την φορά είχε θύματα τους ακτιβιστές του Free Gaza, η
Ευρωπαϊκή Ενωση έβγαλε ανακοίνωση στην οποία περιορίζεται να "εκφράζει την βαθιά ανησυχία της και ζητάει να διαπιστωθούν τα αίτια
της Ισραηλινής επίθεσης"!!!!!!(Ενημερωθείτε)
Από την άλλη τα ρουφιανοπαπαγαλάκια των ντόπιων Μέσων Μαζικής Εξαπάτησης αρκούνται σε απλές περιγραφές της δολοφονικής Ισραηλινής επίθεσης ενώ μεταδίδουν ασχολίαστη την προκλητική ανακοίνωση του ισραηλινού στρατού η οποία ισχυρίζεται ότι: «Κατά την επιχείρηση, οι ισραηλινοί στρατιώτες αντιμετώπισαν ισχυρή σωματική βία. Ορισμένοι από τους επιβάτες χρησιμοποίησαν μαχαίρια και σιδηρογροθιές και επιχείρησαν επίσης να αρπάξουν το όπλο ενός στρατιώτη. Μπροστά στην αναγκαιότητα να υπερασπιστούν τη ζωή τους, οι στρατιώτες άνοιξαν πυρ»!!!.
Ο στρατός κατοχής του τρομοκρατικού σιωνιστικού κράτους έπνιξε στο αίμα το Στόλο της Ελευθερίας. Ακόμα δεν έχει διευκρινιστεί ο ακριβής αριθμός των νεκρών και των τραυματιών.
Το βέβαιο είναι ότι ο στρατός κατοχής επιτέθηκε με πραγματικά πυρά (δείτε εδώ) στα
διεθνή ύδατα εναντίον των άοπλων ακτιβιστών του Στόλου της Ελευθερίας
(ανάμεσα τους και οι Έλληνες σύντροφοι της Καμπάνιας "Ένα Καράβι για τη Γάζα") . Πρόκειται για πράξη στυγνού κρατικού γκανκστερισμού και πειρατείας που επιβεβαιώνει για μια ακόμα φορά το φασιστικό και τρομοκρατικό χαρακτήρα του σιωνιστικού κράτους.
Το ναζιστικό γουρούνι της Ισραηλινής πρεσβείας στην Αθήνα, Δευτέρα πρωί (με ήδη 14-16 νεκρούς) δήλωνε άγνοια(!!!), τη στιγμή που είχε "προλάβει να πληροφορηθεί" πως οι ακτιβιστές αντιστάθηκαν με ...ξύλα και μαχαίρια, κάτι που τα ελληνικά βρωμοκάναλα φρόντισαν να αναπαράγουν(!!!), ενώ διάφοροι γαμημένοι δημοσιοκάφροι έκλειναν βιαστικά το ρεπορτάζ, με τη φράση "εμείς να ...ευχηθούμε(sic) οι πληροφορίες αυτές να μην επαληθευτούν", προκειμένου να πάνε σε ...διαφημίσεις.
Να απελαθεί άμεσα ο σιωνιστής πρέσβης
Να κλείσει το άντρο του σιωνισμού στην Αθήνα
Τα σιωνιστικά καθάρματα προκαλούν
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας, σήμερα,
στις 7μμ. έξω από την ισραηλινή πρεσβεία (Αθήνα)
στις 6μμ. στην Καμάρα (Θεσσαλονίκη)
Να απελαθεί άμεσα ο σιωνιστής πρέσβης
Να κλείσει το άντρο του σιωνισμού στην Αθήνα
Τα σιωνιστικά καθάρματα προκαλούν
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας, σήμερα,
στις 7μμ. έξω από την ισραηλινή πρεσβεία (Αθήνα)
στις 6μμ. στην Καμάρα (Θεσσαλονίκη)



η τοθρκικι κυβερνηση αντεδρασε εντονα και αμεσα,τα δικα μασ τσοθτσεκια ποθ αυταποκαλουντε "ελλινικι κυωερνηση" τι κανουν?
ΑπάντησηΔιαγραφήντροπι και αισχος παναγιοτις πατσελις
Άγνωστε φίλε, τα δικά μας τσουτσέκια, από τον καιρό του Κανάρη που έτρεχε και πρόσφερε στέμματα στη Δανία (και ακόμα πιο πριν βέβαια, πολύ πιο πριν και σχεδόν ανέκαθεν), καλλιεργούν το ραγιαδισμό και την υποτέλεια στον οποίο πιστεύουν ως φτωχομπινέδες νεοκαπιταλιστές (το εύστοχο λματ σου λέει τίποτα;). Με αυτά τα υλικά έχτισαν το νεοελληνικό μπουρδέλο και μ' αυτά το συντηρούν μέχρι σήμερα. Όλα αποικιοκρατικά, ΟΛΑ. Πάρ' τα ένα-ένα και βρες αν παρεκκλίνουν έστω και κάπου!...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεριμένει κανείς κάτι διαφορετικό; Μόνο οι "πυροβολημένοι" ή οι βολεμένοι (κι αυτοί μόνο στα λόγια, φυσικά).
Nazi είσαι και φαίνεσαι, πιόνι της ΜΙΤ, τουρκολάγνε κεμαλιστή, μισέλληνα του κερατά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒγάλε όλη τη χολή σου. Εχεις μπόλικη. Μαλάκα!
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε Παναγιώτη,
ΑπάντησηΔιαγραφήελπίζω να σε κάλυψε ο theogrocer.
Καμία γέφυρα (bridge) με τη λματ, τα αφεντικά τους και με τον "πολιτισμό" του κώλου.
Το ανέκδοτο με τη σύγκλιση του συμβουλίου ασφαλείας το ακούσατε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα το κάνουν "ντα" το Ισραήλ.
Πάντως να μου επιτρέψεις να πιστεύω ότι κάτι πιο χοντρό κρύβεται πίσω απο αυτή την ενέργεια. Δεν πιστεύω πως ήταν κάτι που έτυχε. Κάτι σχεδιάζεται αλλά δεν μπορώ να ξέρω τι.
Φιλε Χρισμε,
ΑπάντησηΔιαγραφήεχεις ακομη γαιδουρομονη,να απευθυνεσαι σε καφρους,
με τοση ηρεμια? ΜΠΡΡΡΡΑΒΟ!!!!!!!!
[Αν και επρεπε να θυμηθω.........τοτε..]
Σε τετοιες περιπτωσεις επιθεσης ομως,θα αρμοζε
αλλου ειδους [ζωικου] απαντηση.
Εκτος και αν τις χρησιμοποιεις για προπονηση,
και στΑΡΧΗ δια ΣΟΥ και στο λεξοπαιγνιδι σας
Καλά σου τα λέει ο κοπρολάγνος σύντροφος της Mosant ρε Ατατουρκιστή ημισέληνα του κερατά. Μήπως είσαι και συμπατριώτης με τον Κεμάλ ρε βούλγαρε Θεσσαλονικιέ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚωλοτουρκολάγνοι, που υποστηρίζετε αυτούς που τους πηδούσαν τόσους αιώνες και χάλασαν τη φτιάξη με την καθαρή φυλή.
Α να χαθείς ρε βούλγαρε και τούρκε (βρισιές είναι αυτες, ναι). Προσεχώς ελληνίδες