Αντιγράφω από τον "Ιό του Σαββάτου" (εδώ ολόκληρο το άρθρο). Ο λόγος περί Δασκαλόπουλου (μετά συγχωρήσεως):
"Πώς τώρα θυμήθηκε ότι πρέπει αυτός και η «(μεγάλο)επιχειρηματική τάξη» να σώσει την Ελλάδα; Απλά το διευθυντήριο των επιχειρηματιών πήρε το μήνυμα που απλόχερα έστειλε η ελληνική κυβέρνηση και η διεθνής τρόικα που την κατευθύνει ότι ήρθε η εποχή να γίνουν δεκτά όλα τα αιτήματα των εργοδοτών απέναντι στους εργαζόμενους, να καταργηθούν όλα τα εργασιακά δικαιώματα και να αφεθεί ανεξέλεγκτη η εργοδοτική αυθαιρεσία. Και όπως οι συνάδελφοί τους, οι «διεθνείς κερδοσκόποι», όταν μυρίστηκαν αίμα επικέντρωσαν το ενδιαφέρον τους στη χώρα μας, έτσι κι αυτοί, ενθαρρυμένοι από το γεγονός ότι οι ίδιοι κι οι επιχειρήσεις τους μένουν στο απυρόβλητο των μέτρων, διεκδικούν τώρα μερίδιο και στην πολιτική εξουσία."
(από τη Χάρτα των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Ρήγα Φεραίου):
και από το βιβλίο (του Ρήγα Φεραίου) Φυσικής Απάνθισμα, τη φράση :
"Οποιος ελεύθερα συλλογάται, συλλογάται καλά"
Ο δοσίλογος ΓΑΠ και η ΣΚΥΒΕρνησή του έχουν ΣΤΡΩΣει
ΚΑΝονικά το δρόμο στην ασυδοσία του κεφαλαίου, με το νόμο: "Όποιος κλέφτερα συλλογάται, δοσιλογάται καλά"
Εγώ, απλά, εκβράζω τα ΣΕΒη μου στο δοΣύλλογο Ελλήνων ΒιαΩμη-χάνων (ΣΕΒ), που δεν παίζουν μόνο με τις λέξεις αλλά και με τα δις (γαμώ τη διςλεκσία μου...)
Στα Νεα , αν δεν κάνω λάθος, κάποιος έγραψε για τον Δασκαλόπουλο πως "δεν ρίχνεις πέτρες όταν μένεις σε γυάλινο σπίτι"
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα αρπακτικά κοβουν βόλτες πάνω απο ψόφιους μεζέδες.
Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική, αλλά την τσιπούρα Σενεγάλης και τα καβούρια Ατλαντικού (να, με το συμπάθειο).
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλα τα του Ρήγα κι άλλα τα της Παπά-Ρήγα (τι πλεονασμός!) πολλώ δε του Αλέξη με τον σημερινό υιό (χρόνια στο κουρ-Μπέτυ).
Αν ο Ρήγας ήταν από τις Σέρρες κι όχι από τις Φέρρες, θα ήταν Σερραίος. Αν ήταν από τις Πρέσπες θα ήταν Πρεσπαίος (press πέος, τίτλος εκπροσώπων του τύπου) κι αν ήταν από τις Σάπες θα ήταν Σαπαίος (σα πέος, χαρακτηρισμός που σήμερα κατέχει γνωστό πωλητικό πρόσωπο). Τέλος, αν ήταν απ' τις Αζόρες θα ήταν Αζοραίος και πάει κλαίγοντας...
Για να cine χύσω και να ολοκληρώσω, έχω και μια ερώτηση: Τις κατά παράγουν οι παράγοντες και λέγονται έτσι;
#theogrocer
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπορω με την απορία σου!!!
Οι παράγοντες παράγουν όλα τα παρά.
Βάλε σε όσες λέξεις ξέρεις μπροστά το "παρά" και θα δεις τι παρά γουν.
(και μη μου πεις τώρα παρανυφάκι ή παραγουάη, μιλάω σοβαρά)
Παρακεταμόλη, παραισθήσεις, παραφίνη, παραθείο, παρακράτος, παραπόταμος, παρά τω πρωθυπουργώ, παρά τέταρτο, παρά δέκα, παρά πέντε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκριβώς!
Κάτι μου περνάει απ' το λιγοστό μυαλό και ίσως έχεις δίκιο.
Παρα-δίνομαι
Σάσα, Πωλ λαμβάν' Ωνάση διά λέγεστε και πολίτη βρίσκω! (Βάζο δι' αφή μισης κεσέ λήγω ΚΕΠ άλειμμα ζει...)
ΑπάντησηΔιαγραφή(Ε piss τρέφω οντάς Α πότης δι' αφή μισείς):
ΑπάντησηΔιαγραφή@Άλεξ,
Όποιος με Δασκαλο(πουλο) καθήκει, τέτοια πετράγματα θα μάθει.
Καλά τα λες. Οι ψόφιοι μεζέδες της Ψωρνιοκώσταινας κάνουν τα αρπακτικά από τον Εθνικό Δρυμό της Δαδιάς να παρά άγουν τον Εθνικό Οδυρμό της Δ' ενδειας και της σIMFοράς μέσα στην κόλαση του ΔΝΤη.
@Theo,
Συ μαντικές οι πληρώ-εφορίες σου για τις πόλεις που ερίζουν για την καταγωγή του Ρήγα. Έτσι ερίζουν και οι πολεις των (πελοπων)νήσωΝ-Αζόρες για τιςκατα-αγωγές του "άει ΓΑΠ-ιησου" (Ναζιωραίος).
Ποια άλλη μπορεί να είναι η παράαγωγή μιαςκατά ραμμένης μήτρας μάρκας "Μάργκαρετ";;;
Ή θα παρά γειτων ΓΑΠ ή τη θείτσα Θάτσερ...
(βλ. Frikipedia -παρά άρτυμα της Wikipedia)
Every Week i paideia paragei Friki
Παιδιά, για πωλεί φρίκη μιλάμε...
Ωραίο πράγμα να ερίζει μια πόλη για την κατααγωγή σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦοβάμαι όμως πως με τις κοσμοϊστορικές αλλαγές που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια (απο κοινότητες σε Καποδίστρια, βάλε και τα ΚΕΠ και τώρα Καλλικράτης), με τέτοια διαδρομή που έχουν κάνει τ΄αρχία μου και τόσες μεταδημοτεύσεις...
Οι πόλεις του μέλλοντος δεν α ερίζουν για την καταγωγή μου.
Απλά θα ξύνουν τ΄αρχία τους.
Μύξαι γελιέσαι: τα αρχικά Νομαρχιών και Δήμων είναι ΝΔ! Κι αν προστεθεί και ο χαρακτηρισμό "Τοπικός, ή, -ό (εκ της τοπικής αυτοδιοίκησης) να το ΔΝΤ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλο αυτοδιοίκηση και άλλο εαυτοδιοίκηση. Στ' αρχεία μας όλα. Κάτω ο Καλλικράτης το κτήνος, ζήτω ο Ικτίνος!