Οσο περισσότερο νομοθετεί η τρόικα και το ΠΑΣΟΚ, τόσο καθαρότερα καταλαβαίνουμε όλοι ότι το τελευταίο που τους ενδιαφέρει είναι η αξιοπρεπής διαβίωση των λαϊκών στρωμάτων και το μέλλον της ελληνικής κοινωνίας. Πρόκειται για την πιο ανάλγητη πολιτική που μπορούσε να εφαρμόσει μια κυβέρνηση ώστε να εξυπηρετήσει τις κανιβαλικές απαιτήσεις των δανειστών της, θυσιάζοντας μεγάλα τμήματα του πληθυσμού της για να κρατήσει αδιατάρακτο και ακόμα πιο άνισο το κοινωνικό στάτους.
Κακά τα ψέματα: αυτοί που δημιούργησαν την κρίση, είναι οι ίδιοι που καθοδηγούν τη διαχείρισή της, καταστρέφοντας τα φτωχότερα στρώματα της κοινωνίας και είναι αυτοί που διατηρούν, ακόμα και με χυδαίο και αυταρχικό τρόπο, τον πλούτο και την εξουσία τους.
(Εδώ ολόκληρο το άρθρο από τον Ιό του Σαββάτου, 29.5.2010)
Ολα τα ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ εχουν την ιδια μουρη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα ΣΚΥΛΙΑ-ΦΥΛΑΚΕΣ αναγνωριζονται ευκολα.
Εως ποτε ομως τα ΠΡΟΒΑΤΑ θα επαναστατουν,
......ζητοντας καλυτερες συνθηκες σφαγης?
"Αστοί τρέμετε, η κρίση γενικεύεται"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιαννάκο,
ΑπάντησηΔιαγραφήΈστω και μέσα στο σφαγείο, αν τα πρόβατα συν-ειδη το-ποιήσουν την τάξη κήτους προ έλευση και την αριθμοί τι κήτους υπεροχή, τότε στον banko θα βρεθεί ο ΔΝΤός εκ δώρο σφαγέας ΓΑΠ.
GAP και στο τσιγκέλι!
Εξ ου καιει η τρεμούλα, που λέει κι ΟΤΕ ο gro σερ...