Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

Έξι δεκάρια με τόνο !

Πάρε τσιγάρο κι απόλαυσέ το:


Αυτό το βιντεάκι το έφτιαξα και το αφιερώνω σ' ένα αtheoφοβο φυλλαράκι που έγκαιρα πρόσεξε την πρωινή ώρα 10:10΄:10΄΄ στη σημερινή ημερομηνία 10/10/10 (!!!).
Αλήθεια, πόσοι το προσέξαμε;;; Άλλη θεία, αλητεία! πώς ήτο προ σεξ; αμέ!
Τέτοιες στιγμές σακκιά φτύει, ΗΠΑ άρχουν εδώ δεκα ω! λες κι ω! λες!
Διανύουμε την προ-προτελευταία. Ας την τιμήσουμε δυο τιμαι τ' αγια σας...

17 σχόλια:

  1. Τόκα, τα 'λαβα ότι κάτι scar όνοις. Καίει ναι συν κινητικό!
    Πού πήγαν όλα αυτά, γ@μώ την αθλιότητά μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περασμένα μεγαλεία, περασμένα μου εργαλεία!
    Μ' αυτούς μεγάλωσα (μα, φτού! MEGA άλωσα)
    Αυτοί μας κράτησαν και τ' αυτί μας κράτησαν.
    Χαίρομαι που σ' άρεσαν και χορδές μας βάρεσαν.

    (κι αν περιμέναμε απ' το τζιτζιμιτζιΚότσιρα, χέσ' έμμεσα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ε, πώς; Το σικέ το σίκαλη τέχνες! Μίμη last ή ούτω τρόπος: Al Κύστη, Χα! Ρούλα, ο Λέκκας της Αλέκας (περί σου), Γάλα Ν, Μ' άλλα μας, the Lee βοριάς, Στο cash ΚΕΠ όσοι άλλη.
    Πω! σεξ αφανίζονται ώμος μπροστά στο vie de Άκη σου!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό που έκανες είναι ανήθικο.
    Μας αφήνεις με την ...ψυχή στο χέρι.
    Στο επόμενο βίντεο λοιπόν, περιμένω ένα μιξάρισμα με τραγούδια όλων αυτών που εικονίζονται στο νυν
    Και αεί στο 6/6/6 (του 2006 δηλαδή)
    Και μη μου πεις να περιμένω μέχρι τις 11/11/11 στις 11' 11'' 111''' γιατι βιάζομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρε, δεν τα αφήνετε αυτά; Αφού τα δευτερόλεπτα δεν εμφανίζονται! Πάντως, ο MEGA Los Chamos θα γίνει στις 22/2/2222, ώρα 22:22:22. Δυστυχώς χάσαμε το μεσαιωνικό πανηγύρι της 11/11/1111, στις 11:11:11, όπου έγινε της put Άννας Διαμαντοπούλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το ντέφι κι η αποκρηά είν' η χαρά του πούστη. Αυτά για το βιντεάκι και, όχι, δεν αναφέρομαι στον Φρέντι τον Ερμείδη (αγγλιστί Mercury), αλλά σε κάτι χρησμούς που ενώ μας το παίζουν ότι δεν ξέρουν πού παν' τα 14 στους Η/Υ, σκαρώνουν βιντεάκια και μας φοράνε γυαλιά ηλίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @theo,
    Ίππο κλείνω με Γιάννα Σούκα τ' αλογίσο ήδη έτερο χάρης μαστό να Πέτσο κόβεις τ' ΑΕΠΙ θετά!
    Κενάς και φτύεις ποσά φτύει που αν αφαιρείς είναι καλοί! Fun Τάσου πως sex αφανίζονται τόσοι άλλοι... (ενώ στο sex εμφανίζεται το CIALIS! Χα!...)

    @solo,
    Άνιθοι Κως εγώ;;; Αργείου Tolkin του "μη";;;
    Ανήξερα μυξαρίσματα τραγου Διον, τώρα θ' ένα μουνακι η χολή πτυεις στη Σελήν' Διον (αγκ ληστή: Shell Ινδιών - sell Indy on)

    @Πάνο,
    -Εύχομαι ο MEGA Los Chamos να μας Έβροι (το "οι" είναι η ορθογραφία της ευκτικής) και τους 4 να τα πίνουμε παρέα!
    (αν και σεις οι τρεις -ως ειν' ωμοί λυκοι- θα είστε πολύ γέροι και δεν θα μπορείτε να πίνετε! Και θα τη "βγάζετε" με σόδες! χα,χα,χα!...)

    -Και δέντρα finish αυτά περιγιάλι ηλίου;
    Δεν βλέπεις που οι Κρητικοί της Τέχνης ανεβάζουν τις απαιστύσεις τους και μου ζητάνε μυξάρισμα ήχου;
    Πχιός θα μου τα μάθει αυτά; ε; Πχιός;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά, αν ένδεια φέρε σε για μύξα ρει Σ.Μ.Α. του Ich ου, θα χρη ας του με χάρτο μα Dylan.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φ. λαιμού,
    Θα Zewaστώ την ιδέα σου, αλλά μ' ίππου λύσεις το δι ευθύ ντύσου σ' αιώρα ή πήρεΣίας(...)
    Τί Softexε ο καειΜένος;;;
    Οφείλω σου
    Chr. Mouchoirs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να κυάλι μία εκδοχή (με χυλό και χωρίς 1000 χείλια):
    Α΄χυλέ ας μένω ως manage έρμου
    Άχειλε ασμένως μ' Anna G.-Ερμού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τη γλώσσα μου έδωσαν Ατλαντικού, τριάντα ευρώ η κατεψυγμένη13 Οκτωβρίου 2010 στις 2:27 π.μ.

    Πρέπει να γίνετε σα φις!
    Κενά βρει τεκέ μια καλή πρίζα, μη πρήζετε τους Άννα γνώστες. Ο κόσμος ίππο φέρει, εδώ ούτε έλη νικά μπορεί ν' άδεια βάση!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έχεις δει κι όφι λαιμού από τ'Αλλαντικό ωκεανό.
    Ε... συσκέπτεσαι, Κατή, για ναύτη Νίνη γλώσσα;;;
    Εσείς, κεφτέ, σε κάτι να φτύνει νουν ή γλώσσες;;;
    Εσείς -και φταις ε, Κατίνα;- μη πρήζουμε Ντούσαν άγνωστες;;;
    Σκεπ-σκεπές μου.
    Πέτα κάνα Π.
    Π. ερριμένο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κατέβασε το sound forge!
    Πολύ εύκολο πρόγραμμα. Μέχρι τα χριστούγεννα θα το' χεις μάθει και θα μας κάνεις το μιξΑΡΗςμα προ το χρονιάρικο δώρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μυξάρισμα; Ω χοίρε! Το 'χω, ντριν ΑΤΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή