Πάρε τσιγάρο κι απόλαυσέ το:
Αυτό το βιντεάκι το έφτιαξα και το αφιερώνω σ' ένα αtheoφοβο φυλλαράκι που έγκαιρα πρόσεξε την πρωινή ώρα 10:10΄:10΄΄ στη σημερινή ημερομηνία 10/10/10 (!!!).
Αλήθεια, πόσοι το προσέξαμε;;; Άλλη θεία, αλητεία! πώς ήτο προ σεξ; αμέ!
Τέτοιες στιγμές σακκιά φτύει, ΗΠΑ άρχουν εδώ δεκα ω! λες κι ω! λες!
Διανύουμε την προ-προτελευταία. Ας την τιμήσουμε δυο τιμαι τ' αγια σας...
Αυτό το βιντεάκι το έφτιαξα και το αφιερώνω σ' ένα αtheoφοβο φυλλαράκι που έγκαιρα πρόσεξε την πρωινή ώρα 10:10΄:10΄΄ στη σημερινή ημερομηνία 10/10/10 (!!!).
Αλήθεια, πόσοι το προσέξαμε;;; Άλλη θεία, αλητεία! πώς ήτο προ σεξ; αμέ!
Τέτοιες στιγμές σακκιά φτύει, ΗΠΑ άρχουν εδώ δεκα ω! λες κι ω! λες!
Διανύουμε την προ-προτελευταία. Ας την τιμήσουμε δυο τιμαι τ' αγια σας...
Τόκα, τα 'λαβα ότι κάτι scar όνοις. Καίει ναι συν κινητικό!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠού πήγαν όλα αυτά, γ@μώ την αθλιότητά μας...
Περασμένα μεγαλεία, περασμένα μου εργαλεία!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜ' αυτούς μεγάλωσα (μα, φτού! MEGA άλωσα)
Αυτοί μας κράτησαν και τ' αυτί μας κράτησαν.
Χαίρομαι που σ' άρεσαν και χορδές μας βάρεσαν.
(κι αν περιμέναμε απ' το τζιτζιμιτζιΚότσιρα, χέσ' έμμεσα...)
Ε, πώς; Το σικέ το σίκαλη τέχνες! Μίμη last ή ούτω τρόπος: Al Κύστη, Χα! Ρούλα, ο Λέκκας της Αλέκας (περί σου), Γάλα Ν, Μ' άλλα μας, the Lee βοριάς, Στο cash ΚΕΠ όσοι άλλη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠω! σεξ αφανίζονται ώμος μπροστά στο vie de Άκη σου!...
Αυτό που έκανες είναι ανήθικο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας αφήνεις με την ...ψυχή στο χέρι.
Στο επόμενο βίντεο λοιπόν, περιμένω ένα μιξάρισμα με τραγούδια όλων αυτών που εικονίζονται στο νυν
Και αεί στο 6/6/6 (του 2006 δηλαδή)
Και μη μου πεις να περιμένω μέχρι τις 11/11/11 στις 11' 11'' 111''' γιατι βιάζομαι.
Ρε, δεν τα αφήνετε αυτά; Αφού τα δευτερόλεπτα δεν εμφανίζονται! Πάντως, ο MEGA Los Chamos θα γίνει στις 22/2/2222, ώρα 22:22:22. Δυστυχώς χάσαμε το μεσαιωνικό πανηγύρι της 11/11/1111, στις 11:11:11, όπου έγινε της put Άννας Διαμαντοπούλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ντέφι κι η αποκρηά είν' η χαρά του πούστη. Αυτά για το βιντεάκι και, όχι, δεν αναφέρομαι στον Φρέντι τον Ερμείδη (αγγλιστί Mercury), αλλά σε κάτι χρησμούς που ενώ μας το παίζουν ότι δεν ξέρουν πού παν' τα 14 στους Η/Υ, σκαρώνουν βιντεάκια και μας φοράνε γυαλιά ηλίου!
ΑπάντησηΔιαγραφή@theo,
ΑπάντησηΔιαγραφήΊππο κλείνω με Γιάννα Σούκα τ' αλογίσο ήδη έτερο χάρης μαστό να Πέτσο κόβεις τ' ΑΕΠΙ θετά!
Κενάς και φτύεις ποσά φτύει που αν αφαιρείς είναι καλοί! Fun Τάσου πως sex αφανίζονται τόσοι άλλοι... (ενώ στο sex εμφανίζεται το CIALIS! Χα!...)
@solo,
Άνιθοι Κως εγώ;;; Αργείου Tolkin του "μη";;;
Ανήξερα μυξαρίσματα τραγου Διον, τώρα θ' ένα μουνακι η χολή πτυεις στη Σελήν' Διον (αγκ ληστή: Shell Ινδιών - sell Indy on)
@Πάνο,
-Εύχομαι ο MEGA Los Chamos να μας Έβροι (το "οι" είναι η ορθογραφία της ευκτικής) και τους 4 να τα πίνουμε παρέα!
(αν και σεις οι τρεις -ως ειν' ωμοί λυκοι- θα είστε πολύ γέροι και δεν θα μπορείτε να πίνετε! Και θα τη "βγάζετε" με σόδες! χα,χα,χα!...)
-Και δέντρα finish αυτά περιγιάλι ηλίου;
Δεν βλέπεις που οι Κρητικοί της Τέχνης ανεβάζουν τις απαιστύσεις τους και μου ζητάνε μυξάρισμα ήχου;
Πχιός θα μου τα μάθει αυτά; ε; Πχιός;;;
Καλά, αν ένδεια φέρε σε για μύξα ρει Σ.Μ.Α. του Ich ου, θα χρη ας του με χάρτο μα Dylan.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦ. λαιμού,
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα Zewaστώ την ιδέα σου, αλλά μ' ίππου λύσεις το δι ευθύ ντύσου σ' αιώρα ή πήρεΣίας(...)
Τί Softexε ο καειΜένος;;;
Οφείλω σου
Chr. Mouchoirs
Αχ, η lé ας μεν ως μάνα τζιέρ μου…
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλώωωωω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα κυάλι μία εκδοχή (με χυλό και χωρίς 1000 χείλια):
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ΄χυλέ ας μένω ως manage έρμου
Άχειλε ασμένως μ' Anna G.-Ερμού
Πρέπει να γίνετε σα φις!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚενά βρει τεκέ μια καλή πρίζα, μη πρήζετε τους Άννα γνώστες. Ο κόσμος ίππο φέρει, εδώ ούτε έλη νικά μπορεί ν' άδεια βάση!...
Έχεις δει κι όφι λαιμού από τ'Αλλαντικό ωκεανό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ... συσκέπτεσαι, Κατή, για ναύτη Νίνη γλώσσα;;;
Εσείς, κεφτέ, σε κάτι να φτύνει νουν ή γλώσσες;;;
Εσείς -και φταις ε, Κατίνα;- μη πρήζουμε Ντούσαν άγνωστες;;;
Σκεπ-σκεπές μου.
Πέτα κάνα Π.
Π. ερριμένο...
Κατέβασε το sound forge!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ εύκολο πρόγραμμα. Μέχρι τα χριστούγεννα θα το' χεις μάθει και θα μας κάνεις το μιξΑΡΗςμα προ το χρονιάρικο δώρο
Ό,τι piss!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜυξάρισμα; Ω χοίρε! Το 'χω, ντριν ΑΤΕ!
ΑπάντησηΔιαγραφή