Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Cantos




...χαρης μένω στα blog οφειλα ρακια (και ω! χειμώνων)

17 σχόλια:

  1. Ωραίο!
    Ευχαριστώ και για την ιδιαίτερη αναφορά.
    Απο τα τελευταια καλά τραγούδια του Σαββόπουλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tableau go feel a ρακή, a chef χαριστούν θερμός.
    Παν' τα τέτοια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://tasosnastos.blogspot.com/2010/10/blog-post_9216.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ~Solo,
    Εγώ σ' ευχαριστώ
    που "κλέβοντας" κάποιους πίνακες από το υπέροχο μπλογκάκι σου, κόσμησα αυτό το βιντεάκι.
    Σ' ένα τραγούδι που είχα λατρέψει από το πρώτο άκουσμα.

    ~Theo,
    Το λιγότερο που μπορώ ν' αφιερώσω
    σε όλους εσάς που κοσμείτε τη μπλογκόσφαιρα
    με λεβέντικες αντικαπιταλιστικές απόψεις
    και μ' αυτό το τόσο πολύτιμο
    όσο και λυτρωτικό χιούμορ.

    ~Τάσο,
    Το βιντεάκι χαρισμένο και σ' εσένα,
    αφού ο "καφές" που πήρα στο "σαλονάκι" σου
    αποδείχτηκε νοστιμότατος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χάλα Λι Που Γι να μεν Έβροι κει, μετό σους καφέ δες. Μπράβο ΠΕ Δία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. συγκινούμαι με την ευαισθησία σου chrisme
    "νύχτα βαθιά σαν ορυχείο"...
    λέω για τη σύνθεση των εικόνων στο βίντεο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπλογκοφιλαράκι
    ευχαριστώ πολύ
    για την αφιέρωση
    και για την τιμή

    υγ. επιφυλάσσομαι για βιντεάκι
    αφιερωμένο σε μπλογκο φιλενάδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. theo,
    το σχόλιο
    "Tableau go feel a ρακή, a chef χαριστούν θερμός.
    Παν' τα τέτοια..."
    περνά ιστό μου σείω δις λεκσίας, ως σπάνια δις λεκτική πρόταση που "στέκει" (you all Ρέντη no...) και χωρίς μετάφραση!
    Παν' τα τ' αίτια λυπών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολυξένη μαζεύτηκαν αιδώ και μούρ' θεά ποτό, μα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Φαίδρα αφής,
    θεώρησε την αφιέρωση αυτονόητη, ως
    α) μπλογκ όφειλα ρακή,
    β) κατ' εξοχήν ευαίσθητη ποιήτρια και
    εν Χάριτι νηρηίδα θαλασσίου μπλογκ.

    Πολύ σ' ευχαριστώ

    @Οδυσσέα,
    ~Δεν γινόταν να μην τιμήσω τον πίνακα
    που λάτρεψα από την πρώτη ματιά
    και που έγινε αφορμή για πολλούς "καφέδες"
    στο φιλό-Ξενο "σαλονάκι" σου.
    (αλήθεια, γιατί στις στάσεις δυσκολεύομαι να μπω;
    Το αστικό δεν διαθέτει ράμπαν απείρων;)

    ~Στο υπό κατασκευή βιντεάκι σου
    με δροσερά κορίτσια, ας ελπίσουμε πως
    θα μας επιτρέψεις να "πάρουμε μάτι"

    Καλεί a pitty ηχεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. theo,
    All ήδη κύμασι μαστε
    καίω θεό smash ξένος
    πες μεν ωσάν το Γκιούλιβερ
    με τις κλωστές δεμένος...
    (to Man all IRA-Σούλι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δένδια φόνο!
    Ούτε κώλοι σάκα νάνοι ω.
    Κάλο "the Who" many...
    Κέα foux ΗΠΑ, με γεια Who:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. κι εγώ σ'ευχαριστώ
    σε περιμένω στο
    θαλασσινό σαλονάκι
    κερνάω ομοίως ρακή
    και αρτίως οπλισμένα εδέσματα :)

    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οι ΟΔΔΥ yes σου δεν απέδωσαν. Ass Άννα αρτύσω το V de Άκη μετό δικό μου τρόπο:
    http://www.youtube.com/watch?v=594WLzzb3JI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έχω μια ένσταση για το Νιόνιο: Συμμετείχε στη φιέστα της Ολυμπιάδας των Αγγελό(-)πουλων και μάλιστα δήλωσε, με το γνωστό θεατρικό του στόμφο, ότι «πρέπει να είμαστε περήφανοι ως Έλληνες που τα καταφέραμε!»

    Συμπληρώνω: Τα καταφέρατε όλοι εσείς με ένα σκασμό δανεικά που τώρα τα ζητάνε πίσω, Νιόνιο, από μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Φαίδρα,
    Ρακιά κι εδέσματα νόστοι μ' ώτα τα ντερλικατessen!

    @theo,
    νομίζω πως στο blogspot δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Το embed το δοκίμασες; Το ULTREX?
    Ρότζερ Ντάλτρι και Πητ Τάουνσεντ άπαιχτοι!
    Όταν αυτοί έγραφαν το My Generation, αιδώ ο Πασχάλης βαρούσε (το κορίτσι του Μάη) τεντζερέισον...

    @Πάνο,
    έχυσα πολυ το δίκιο!
    Κι ίσως όχι τόσο για την Ολυμπιακή αρπαχτή του, αλλά για το (αριστερό) άλλοθι (βλ. νομιμοποίηση) που ο ξεφτίλας προσέφερε στη μεγαλοαστική μπόχα και στα πολιτικά τρωκτικά.
    Πολλές οι ενστάσεις για το Νιόνιο...
    Αλλά πως να διαγράψω κάποια τραγούδια του-διαμάντια που λάτρεψα(-με);
    Τί να κάνω που μ' αυτόν "μεγάλωσα"
    (...και τους ανήλικους παίρνουν στον ώμο)
    κι ας πελαγοδρομεί στα γεράματά του
    (ενώ κι αυτοί ψάχνουν το δρόμο...)

    Ο θυμός σου (μου, μας) στο πρόσωπό του απόλυτα δικιολογημένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αθηνιόνιος 2004 Σαβουρόπουλος30 Οκτωβρίου 2010 στις 11:13 μ.μ.

    Το "Νιόνιο" από το "νιονιό" είναι ένα τόνο μακριά. Όσο η μαλακιά από τη μαλακία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή